- Dit onderwerp bevat 3,026 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 4 maanden geleden door Rickieboy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 maart 2007 om 17:23 #271226
.-{2F4OV}-.Het blok is nog te koop!!!
Voor 190 euro is ie van jou!! Liep als een gek.. Autowheelies met vario 90mm etc.. Setup staat nog steeds hierlangs.. filmpje dat ie nog steeds loopt heb ik owk…
MAREES01 van de site zou het blok kopen als ik het lopend op een filmpje kreeg…
Hij deed de hele tijd heel aardig enz..
Dus ik op zondag frame ghaald, dingen van mn broertjes brommer afgehaald, apart koppelstuk voor boormachine gemaakt en toen proberen te starten. Startte meteen:D Dus ik vet blij, want kdacht nu ben ik het blok kwijt
… Maar niets is minder waar:(Toen ik het liet zien aan MAREES01 reageerde die een hele tijd niet en toen zei die dat ie twijfeldel. Toen zei ik dat hij had gezegd dat ie het blok zou kopen als hij werkte. En toen zei hij: “Je moet me geen verplichtingen stellen anders kun je helemaal de stront in zakken!” Ik best kwaad maar hield me in: “Dan denk er maar over na en dan kijke we volgende week weer” Ik vraag de volgende week aan hem of ie het blok koopt en dan zegt ie: “Nee, niet met dat gezeik van jou”. Wat hij daarna nog allemaal zei laat ik achterwege, maar opgepast!!
Ook op vespa-ciao zitten mensen die je niet kunt vertrouwen… jammer genoeg:(Dit moest ik gwoon ff kwijt… Ik ben geen geld verloren of iets dergelijks, maar tog lullig als je iemand iets beloofd en cker als de ander er dan veel moeite voor moet doen. En ik had ook het idee dat ik iig zeker het simo blok bij elkaar zou hebben… dus niet:(
Link naar filmpje:
http://media.putfile.com/Polini-Speedengine-met-Pinasco-80cc-AluLink naar marktplaats:
Speedengine Blok met Pinasco 80cc Alu14 maart 2007 om 17:53 #271229
!Japieoh!_!Ciao!Ahh dat is wel genaaid dan man, maja.. kun je verder ook neit echt iets aan doen. hopelijk verkoop je hem een beetje snel. 🙂
14 maart 2007 om 22:24 #271230Marees heeft zich al eerder als flapdrol gedragen, is ook al meerdere keren gebanned. Verbaast me niks deze aktie, tis kennelijk gewoon een randmongool.
Als hij op de meeting ook tof doet heb ik wel wat pek en veren voor hem.
14 maart 2007 om 22:28 #271231Mijn vliegwiel komt ook van marees , geruild tegen de zeta. Dat ding toen wel oke , hoop maar dat die het doet. Maarja heb nog een backup!
14 maart 2007 om 22:29 #271232
.-{2F4OV}-.Ok.. thx Edjuh voor je medeleving en nog iets wat ik niet wist (banne etc)
Hij zei meteen dak maar na hem moest komen en dak een grote bek had. En dak moest oppasse ofsow;)
Nja.. van da volk moet ik het niet hebben dus heb m meteen uit mn msnlijst gegooid.. Was hij nog tege me aant zeiken en doen..
Toen zei ik da hij mij owk uit zn lijst moest gooie omdat we dan allebei blij waren.. en da heeft ie toen gedaan denk ik…
Khoop dak nog een fatsoenlijke koper tegenkom en waar je gwoon goed mee kunt praten en die weet wat het waard is..
Khad namelijk owk al iemand die bied 200 euro en zegt dat ie het blokje wil en daarna zegt ie: “200euro, maar die brommer van mij kostte maar 125 euro” Ik zeg” Je hebt tog zelf zoveel geboden:?” Zegt ie: Kmoet gaan spreek je nog;) Wazige mensen allemaal…
15 maart 2007 om 06:12 #271234Die Marees heb ik er eens afgegooid.Gewoon een grote bek achter het klavier & voor de rest niks waard.
Ik hoop hem eens tegen te komen , dat hij dan maar eens verteld.16 maart 2007 om 11:56 #271236
.-{2F4OV}-.Slecht nieuws!:(
Kheb gemaild met simonini.nl en ze hadden nog steeds niks ghoord van simonini uit Italie…
Toen gemaild met simonini-racing.com en zij stuurden een slecht engels mailtje terug. Ze “hoopten” dat de engine in de komende 2 maande klaar zou zijn;)
Die engine staat er nu al bijna een jaar op volges mij en nog steeds niet leverbaar:o
16 maart 2007 om 17:34 #271249
.-{2F4OV}-.Kheb vandaag mn frame aangepast.
– Stuk van het spatbord geslepen
– Stuk van zadelhouder geslepen
– Stuk van zadelpin afgeslepenVanmiddag mn blok en Dr cilinder verkocht.. Dus heb ik strax weer genoeg geld voor velgen te kopen…
Dan alles naar de professionele coater

Kleurencombo wordt Wit frame, kappen en stuur met (Simonini Racing) Roze velgen, treeplank, tankstrip, handvaten en variokoppeling..
Denk dat het egt supermooi wordt:D wat denken jullie van deze combo?
16 maart 2007 om 17:47 #271250ziet er goed uit jongen weer mooi werk verricht;)
16 maart 2007 om 18:24 #271253Ziet er leuk uit, alleen het zadel bevalt mij niet helemaal eigenlijk.
Ik zou je frame pas naar de coater/spuiter brengen als je het blok hebt, want je weet nog niet wat je moet aanpassen dus zonde als je straks nog de boel moet verbouwen (met de coating er al op dus..)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel23 maart 2007 om 02:05 #271378
.-{2F4OV}-.Das idd owk eig mn plan ja

Maar het zadel bevalt mij owk niet:o
Volges mij moet ik een oud type zadel ofsow erop zette.. deze is te hoog (te groot in verhouding met het frame)
Nog 2 vragen:
– Moet je het frame uitfrezen voor zo’n zij-inlaat?
– Is er trouwens iemand die mij kan vertellen met welke sproeiermaat ik moet beginnen ongeveer;) Kheb zelf geen idee eig…
23 maart 2007 om 02:37 #271379Jup uitfrezen mot als het goed is 🙂 je combo is vet
ALLEEN !!! werk je frame er goed af ? komt er nog stang tussen zojah echt goed afvlakken enzo…
Ben benieuwd wat die doet als die zijn broertje tegen komt :lol
23 maart 2007 om 08:35 #271380Nee het zadel bevalt mij ook niet.
Ik denk dat je gewoon een zadel moet pakken van een ouder P frame. Die nieuwe zadels zien er niet zo mooi uit op een racer.
Voor de rest mooi gedaan.
23 maart 2007 om 08:41 #271381
RebelJa inderdaad werk eerst je frame maar helemaal af 😀
en laat je het balhoofd zo?
ikzelf zou het stuurslot eraf slopen als je het niet gebruikt.23 maart 2007 om 09:23 #271382
N!CK\sjah rebel
ik zou ook als ik hem was het stuurslot eraf slijpen:lol -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.