- Dit onderwerp bevat 3,026 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 4 maanden geleden door Rickieboy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 juni 2009 om 13:00 #274587
.-{2F4OV}-.Ik heb momenteel tentamens en ik wacht nog op de race koppeling van heuvel. Met std koppeling is het geen rijden. Nu heb ik al verlichte segmenten thuis liggen, maar nog geen uur tijd gehad om ze erop te leggen ivm met festival seizoen;) Defqon, Emporium, FTS etc etc:lol
Jullie horen van mij zodra er iets gebeurd! Eerst de tentamens maar eens halen. Die van vandaag is iig gelukt!
29 juni 2009 om 14:26 #274591Misschien wel even verstandig ja 😛
eerst effe aan de bak, dan vakantie 😀 tijd genoeg voor alles behalve school!helaas moet ik ook nog effe mijn tentameweek goed maken dan ga ik teminste over..
21 juli 2009 om 20:08 #274658jammer dat dit topic zo dood is. Het was een van de snelste ciaotjes van het forum….. en ik hoorde dat sil ook op de meeting niet komt.
27 juli 2009 om 20:21 #274719
.-{2F4OV}-.Ja is beetje jammer. Maar mn ciao staat in Venray en ik werk nu fulltime in eindhoven. Tijdens de meeting zit ik met mn kameraden in Spanje, dus ik kan niet aanwezig zijn. Ik wil graag nog de achterkoppeling van Heuvel proberen, met std koppeling schiet niet op:( Ook moet ik nog beetje afstellen, hij hapert op toptoeren. Maar hij maakt ook egt gwoon niet normaal veel toeren:o Maar ik denk dat t nog steeds de snelste ciao in Nederland is=)
Ik hoop nog n keer op de limburg meeting te komen als het kan en ik wil egt nog n keer banken bij XSH. Maar daar wacht ik mee tot ik de koppeling van Heuvel heb. Helaas reageert hij niet meer op mn mail, dus ik neem aan dat ie op vakantie is… Met die koppeling van hem was gwoon egt TE DIK!
27 juli 2009 om 20:30 #274720jammer dat je zo weinig tijd er voor hebt, is echt een mooi ding
en er zit nog steeds een stijgende lijn in. oeoe, over een jaar heb je lichte concurrentie:D:D nee, maar jammer dat je er niet bent met de meeting, ikhad hem wel van dichtbij willen zien(beetje inspiratie op doen:D:D)
28 juli 2009 om 07:24 #274726Mocht je deze vakantie nog ergens tijd hebben (dus niet aan het feesten of zuipen zijn:p) kan ik wel dagje langskomen met fox koppeling en as. Trekken we je achterklok er even uit en hangen we mijne erin, kijken hoe dat rijdt.
Ben je deze week aan het werk bij PD ? Anders loop ik wel even langs 😉
Ik heb rode drukveer liggen en een setje uberstrakke trekveren voor in de verstelbare koppeling dus ik denk dat we de brom wel afgesteld krijgen. Starten MOET helaas 90% zeker met boormachine…
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno29 augustus 2009 om 16:07 #274875
.-{2F4OV}-.Kben al 1 maand niet thuis geweest in venray. Kweet ook niet of hij zo loopt. Ik hoopte eig nog de koppeling van heuvel terug te krijgen. Ik heb komende paar weken ook geen tijd. Familiedag, Q-base..
Maar zogauw ik n zondag geen zak te doen heb en ik ben in venray dan sleutel ik er weer aan. Khad mezelf al n maand nie eens ingelogd op de computer! Superveel berichten op hotmail en fontys mail… niet normaal man!
29 augustus 2009 om 17:08 #274877.-{2F4OV}-. :
Q-base..goed bezig 😀 ik ga er ook heen lekker op camping slapen daarna 😀
30 augustus 2009 om 20:28 #274883Lekker knallen op Q-base 😀 nice!
ik ben laatst nog bij Dominator geweest, was ook mooi en binnekort wss ook naar Q-base 😀oah men ik kan niet wacht om eens een nieuw filmpje te zien van jou en het roze monster, er is natuurlijk geen haast.
maar kijk er wel naar uit!21 oktober 2009 om 07:54 #275205hey sil
ik dacht laat me eens komen kijken bij je special, tis al weer een tijd geleden dat ik hier online was,
laat maar wat weten zodra je hem inelkaar hebt staan, kom ik eens langs
groetjes
22 oktober 2009 om 13:07 #275228
.-{2F4OV}-.Kga er deze winter denk ik wel mee aan de slag. Maar nu nog ff geen tijd helaas…
22 oktober 2009 om 14:09 #275230ik volg het allemaal wel zo’n beetje
en miss dat ik tegen de volgende zomer ook mijn projectje af heb (de ciao- minarelli)
22 november 2009 om 13:39 #275529
.-{2F4OV}-.Ik heb net mn blokje eronderuit gehaald omdat hij er de vorige keer mee gekapt was. Zo’n 2 maanden terug al denk ik.
Nu blijkt dat het vliegwiel is vastgelopen tegen binnenkant frame en mn krukas in twee stukken is gebroken:boos De spie is nog gewoon heel en de krukas doormidden!Nja… ff kijke hoe ik dat ga oplossen. iig JMPB mailen voor krukas en dan ff kijken wie die voor mij erin kan bouwen.
Foto’s

22 november 2009 om 13:43 #275530Gecondoleerd:( Hier moet toch een andere maat kruk in den die je bij jmpb los kan bestellen? (De Mazzu bedoel ik dan)
22 november 2009 om 13:43 #275531.-{2F4OV}-. :
iig JMPB mailen voor krukas en dan ff kijken wie die voor mij erin kan bouwen.Kom op zeg :pest
Maar da’s inderdaad een mooie :p Het eerste serieuze probleem met een 07 Simo. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.