Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 2,251 tot 2,265 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Jup ik hoop het ook echt. Ik stuur de koppeling dit weekend naar m op:D

peter139
      Bijdrager

onderussen al een filmpje gemaakt?

mefke84
        Bijdrager

hopelijk krijg je het gefixt, ik zie het wel staan wanneer die klaar is en dan kom ik langs samen met een dikke zak:P

heuvel85
          Bijdrager

hey hey..

kopp. is binnen..draad is wel degelijk wat verneukt..maar dit komt wel weer in orde..even een nieuwe moer maken van een wat hardere soort staal..samen met de borgring..maarik weet ook al wat het probleem is/was..

swz is het matt niet sterk genoeg waarvan de kopp. gemaakt is..maar ook was het probleem dat de borgring mar aan 1 zeide was geborgt..en dat moet eigenlijk met 2 kanten met zo’n kopp.

maar ik hoop hem volgende week weer klaar te hebben en dan weer op de post te gooien!

je hoort nog van me sil!

Greetz!

.-{2F4OV}-.

@Peter: Helaas dit zal nog even moeten wachten..

@Mefke: Jow kerel komt helemaal goed:)

@Heuvel: Alvast heel erg bedankt chris!:D

Ik hoop dat je t gewoon goed gemaakt krijgt. Ik heb zelf ook niet stil gezeten natuurlijk!

Ik heb van Edjuh van t forum een stalen koppelingshuis gekocht en mijn segmenten liggen bij de frezer om ze te verlicht. Het koppelingshuis van Edo is al binnen en foto’s komen binnenkort. Mijn verlichte segmenten krijg ik aanstaande woensdag in eindhoven weer terug. Ik hoop dat ik dan volgende week ofzo weer kan rijden:)

mefke84
              Bijdrager

🙂 tot snel

TimoO_
                Donateur

Mooi zo Sil! Ik ben benieuwd hoe het allemaal op je ciaotje staat en natuurlijk hoe het gaat werken.

Trouwens, het is maar een idee, maar zou het niet mogelijk zijn spiebanen in een halfpoelie te fresen? En dan een klein ‘spietje’ op je koppeling lassen. Zou dit ook mogelijk zijn met de drukveer?

Misschien iets om es over na te denken of het makkelijk te maken valt 🙂 en of het de moeite waard is natuurlijk..

.-{2F4OV}-.

@Timo: Ik snap niet precies wat je nu bedoelt;)

Foto’s van mijn nieuwe koppelingshuis:D

Ik heb ook het idee dat met mijn superlichte rolletjes de rode drukveer te sterk is. Dus misschien ga ik morgen ff kijken hoe het rijd met lichte rollen en gele drukveer:) Ligt een beetje aan t weer en mn toestand:lol

jan-willem
                    Bijdrager

ik denk dat timo dit bedoeld :

Poelll13
                      Bijdrager

Ziet er goed uit 😀
                        heb je nu nog de 3,3 grams rollen erin?

het weer zou goed worden morgen 😉

.-{2F4OV}-.

Ah zo;) Ik denk idd dat hij dat bedoelt ja. Da laat ik nog ff voor wa t is.

Ik heb momenteel 2,7 grams rolletjes erin=)

Poelll13
                          Bijdrager

jezus 2,7 gram 😛
                            de koppeling zal wel wat te voorduren krijgen als die zooo snel pakt 😛

.-{2F4OV}-.

Vanmiddag flink wat liggen testen. Ook met gele en std drukveer.

Met gele drukveer reedt hij best goed, maar het valt me op dat hij nagenoeg niet varieert;)
                              Met de std drukveer slipte de snaar en varieerde hij te vroeg. Maar dit had ik ook verwacht natuurlijk:lol

Ik wacht egt met smart op mn eigen verlichte startsegmenten en vooral op de Heuvel Race-koppeling:thumb

Dan wordt t egt blazen en tijd voor filmpjes!

chrissyciao
                              Bijdrager

Hi,

The M-driver looks better than the Downhil!
                                But why do you paint the ciao an then you solder it?
                                Do you know what i mean?
                                But :thumb:thumb:thumb
                                Very Good!

mxmonster
                                Bijdrager

hey sil

we hebben er al een tijdje niks meer van gehoord:lol
                                  wanneer kunnen we een wat langer filmpje verwachten van hoe hij rijd na het bezoekje bij xsh ?:P
                                  ben benieuwd;)

15 berichten aan het bekijken - 2,251 tot 2,265 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.