Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 2,191 tot 2,205 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sven vdB
    Bijdrager

Idd eerst blokje goed afstellen lijkt mij;) maarre fabrizi uitlaat proberen? Dan moet er eerst een grotere flens aan de uitlaat gelast worden, en alst niks is dan wegflikkeren? Ik zou dan voor iets meer geld voor een opmaatje gaan..

frf
      Bijdrager

als het niet goed werkt las je originele aansluiting er tog weer op 😛

jordy
        Bijdrager

dat is een beetje verneuken van zo’n mooie uitlaat vind ik:!

frf
          Bijdrager

ja maar goed ,,, wie weet loopt het wel stukken beter ,, het is ook maar een voorbeeld he ,, de fabrizi.
            Er zijn talloze uitlaten die je zou kunnen uitproberen miss de ouwe simo pijp wel of een zirri pijp als je er aan kunt komen.

maarja het beste is natuurlijk een opmaat die goed berekent is.

.-{2F4OV}-.

Als er ooit n andere uitlaat op zou komen dan zowiezo opmaatje. Dat loopt altijd beter dan welke pijp dan ook. En kost ook nog eens zo heel veel. DPR opmaat kost 225 euro:)

Zowiezo komt er geen enkele std expansieuitlaat in de buurt van mn cilinderinhoud. Ja de 77/86 cc uitlaten, ma das geen 82. Bovendien ligt t toerengebied enz anders omdat mn cilinder andere krukasslag heeft.

Edjuh
              Bijdrager

jordy :
                dat is een beetje verneuken van zo’n mooie uitlaat vind ik:!

Ze zijn origineel 30/28 en voor de gelegenheid omgelast naar 22 dus ‘verneukt’ zijn ze toch al, bovendien zie je dat deel niet dus veel merk je er niet van.

Ik zou alleen geen uitlaat proberen die voor vespa cilinders gemaakt zijn, eerder een scooter piepken.

Maar goed, proberen kan geen kwaad.

sincitta
                Bijdrager

eerst maar es afstellen, filmpje schieten en toppen op dat roze monster

Daan777
                  Moderator

please, toppen op de testbank en niet op de weg!

Poelll13
                    Bijdrager

Nee, waarvoor heb je dit monster dan :P, niet om een paar keer per jaar op de rollers te toppen, maar op het asfalt!! 😀

.-{2F4OV}-.

Geeft zo’n kick om met da ding rond te rijden:D
                        Maar wil tog egt n keer fatsoenlijk banken bij XSH. Khoop dat ik n score van 12+ pk kan neerzetten. Kdenk dat dat redelijk mooi is voor n snorfiets8)

Daan777
                        Moderator

Ik reed laatst 50 en toen knapte een paar kogels in m’n voorwiel.
                          Dat moet niet gebeuren met 100+km/h (wat het zeker gaat doen als je dat lang genoeg rijd) want dan ben je echt zwaaaaar de penis.

Martijnvanheerde
                          Donateur

Als je het goed invet gebeurd er niet zomaar wat mee;)

speedbuxy
                            Bijdrager

Daan777 :
                              Ik reed laatst 50 en toen knapte een paar kogels in m’n voorwiel.
                              Dat moet niet gebeuren met 100+km/h (wat het zeker gaat doen als je dat lang genoeg rijd) want dan ben je echt zwaaaaar de penis.

Als je zo gaat denken heb je geen leven dan kan er ook uit iedere straat wel een auto of motor agent komen.
                              (ahoewel ik jou schrik in de benen wel snap, ik heb eens 2x in 1week gehad dat het gas bleef hangen en waarvan ik 1x ik er zelfs door op m,n plaat ben gegaan en dan geeft het tijden niet lekker gas meer)

@sil
                              Knal weer eens z,on mooi filmpje zoals je meestal doet:thumb want die korte was echt te korte voor de oortjes:D

cris
                              Donateur

Ik ben het helemaal met Speedbuxy eens,

iedereen wil meer zien:P

.-{2F4OV}-.

Ik hou de spanning er nog even in:lol
                                  Ik ga nu alweer weg uit venray. Gistermiddag nog een hoop getest! Ligt nu polini voorvario met verkort malo bus op met 3.3gr rollen. Luchtschroef 1,5 slag open en sproeier 220 erin. Nu denk ik dat er 210 in moet. Helaas heb ik deze niet dus kheb m besteld bij josdijkman. Miss moet ik nog lichtere rollen erin doen:|

Ook heb ik JMPB nog gemaild en bij hun kan ik Silkolene Pro Racing 2 olie bestellen. 22,50 per liter. Maar dat is wel goede olie:) Ook nog een setje nieuwe handvaten erbij.

15 berichten aan het bekijken - 2,191 tot 2,205 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.