Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 2,146 tot 2,160 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Ik zie forse verschillen, Marco heeft goed zijn best gedaan zo te zien 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

sombrero
      Bijdrager

volgens mij gaat deze cilinder nu vet hard toeren blazen. top zal zeker hoger worden .
        ik ben benieuwd hoeveel pk’s extra dit gaat opleveren. ga je weer banken bij epc?

VoNcKjE
        Bijdrager

ziet der goed uit sil ben benieuwt:D
          komt er ook ng andere voorvork in?8)

RiPe
          Bijdrager

dat hebben ze mooi gedaan ja, wat zijn nu je timingen? of wat is je deckheight? Daar ben ik wel benieuwd naar 😀

mefke84
            Bijdrager

Hey Sil Pakketje is aangekomen, thanks en tot binnekort

hansieb
              Moderator

Wel toffe shit, ik ben erg benieuwd hoeveel die nu meer performed 🙂

simonferrari
                Bijdrager

dit zzal allemaal wel tering hard gaan lopen,,,
                  MAAR, ga je je brommer nog spuiten? :lol

want alles wat je verstevigd had is toch wel een beetje verroest

Daan777
                  Moderator

LSO!

.-{2F4OV}-.

@ Gno: Khad t nog wel aan hem gevraagd, maar moest helaas de volle mep betalen.

@ ArvidW: Is er toch nog iemand die er verstand van heeft!

@ Sombrero: Het is de bedoeling deze zomer te banken bij XSH Hengelo:)

@ VoNcKjE: Helaas groeit t geld niet op mn rug. Vorkvork zal dus gwoon EBR blijven;)

@ RiPe: Deckheight is 0,3mm meen ik. Van de timingen weet ik helaas niets.

@ mefke84: Jij ook bedankt voor t snelle zakendoen!

@ Hansieb: Kan ook niet wachten! Maar kmoet t rusig en bedacht doen, anders kan ik de engine beter al meteen weggooien.

@ simonferrari: Miss dat ik die delen nog ga spuiten. Maar pas als het allemaal fatsoenlijk loopt en in elkaar zit. Anders ga ik nu lopen sleutelen etc en dan ziet t spuitwerk er al niet meer uit voordat ik op de meeting kom.

@ Daan777: Verklaar de afkorting “LSO” nader aub :lol

Ik hoop dat ik morgen alvast de remmen kan fixxen en het stuur voor de rest klaar maken. Miss nog cilinder op t blokje monteren, moet ff kijken of ik goede olie heb liggen. Ik smeer de cilinder en zuiger altijd ff in met olie voordat ik t in elkaar zet.

Ook was ik van plan speciale Silkoline Racing Oil oid te halen. Moet nog ff kijken of ik dat koop. Zo’n flesje van 1L kost namelijk 23 euro ofzo meen ik.

sombrero
                      Bijdrager

ik gebruik altijd putoline race olie. kost 20 euro voor een fles. ben er erg tevreden over. gebruik hem op me ciao en de foxracer.

RiPe
                        Bijdrager

Lijpe Shit Ouwe 😉

ik heb de maten ff in mijn programmatje ingevuld, en het zijn zeker wel nette timingen :thumb

klik voor vergroting

drijfstang was 90 toch?

Daan777
                          Moderator

.-{2F4OV}-. :
                            @ Daan777: Verklaar de afkorting “LSO” nader aub :lol

Lijpe Shit Ouwe! :lol

.-{2F4OV}-.

@ RiPe: Ziet er wel goed uit dat plaatje:D Is dat goed een blowdown van ong 27?

Ik heb vanochtend mijn remmen in orde gemaakt, de voetpakking bijgeknipt en stuur goed gemonteerd. Ook heb ik de zuiger al gemonteerd. Dadelijk nog naafolie in de achterklok doen en cilinder op carters monteren=)

Kheb m op 2 kratjes bavaria gezet; werkt perfect:thumb

Stuur en remmen in orde gemaakt:)

Pakking bijgeknipt voor optimale voeding van de cilinder!

Nieuwe pakkingen erop! Voetpakking, O-ring (koppakking) en uitlaatpakking.

Spoelers volledig open en klaar om de tank leeg te zuigen:o

Ga zo weer verder met het monteren van de cilinder. Netjes alles insmeren met olie zodat t n beetje rustig in kan lopen 😀

Daan777
                              Moderator

Vey Naiz!

Vraagje: Waarom heb je niet gewoon een AM6 cilinder gekocht voor dit blok ipv deze simo te tunen?

speedbuxy
                                Bijdrager

Am6 heeft een andere slag dus das lastig, plus dat voor am6 een pro race cilinder het max haalbare is, en op dat niveau ligt deze simo cilinder nu ook wel.

15 berichten aan het bekijken - 2,146 tot 2,160 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.