Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 2,071 tot 2,085 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Denk dat t met die nieuwe heuvel koppeling en nieuwe membraanplaatjes een onvertoond schouwspel wordt onder de snorfietsen! 120+ =)

Daan777
      Moderator

waarom heb je dit blok echt op een snorciao gepompt?
        ik had zekerweten een brom genomen als ik dit van plan zou zijn..

Ik ben ook zeer benieuwd wat het tunen gaat helpen in de prestaties!

de papkarre
        Bijdrager

wat boeit dat brom of snor?
          sil keep it going!

jordy
          Bijdrager

ja wat maakt het uit de brommer heeft toch geen kenteken:P

VespaAvanti
            Donateur

Enige nadeel wat hij zou kunnen hebben is dat hij een hogere boete zou kunnen krijgen als ze hem pakken:p
              Dan is het een snor en geen brom, want dan gaan ze uit van het frame, en dat is snor typegoedkeur;)

.-{2F4OV}-.

Idd dat maakt niet uit:lol Ik kan niet wachten om t geluidje van mn brommer weer eens te horen! Vooral als t zonnetje schijnt 8)

Kheb net weer bestelling gedaan bij JMPB. NGK bougiekabel Race, Membraanplaatjes Carbon VL8, Mokix Handschoenen Rood, Pakkingsset Simo 07 :thumb

hansieb
                Moderator

Nice sil 🙂

Maar gaat die dit keer op de testbank goed afgesteld ?

.-{2F4OV}-.

Dat is wel de bedoeling ja. Marco mailde dat er zondag 21 juni een XSH meeting gepland staat! Daar wil ik wel naartoe als ik niet op vakantie ben oid:D

Maar miss van tevoren al n keer daar banken. Maar dan moet ie wel goed lopen. Had ik eigenlijk deze keer al moeten doen maarja;)

.-{2F4OV}-.

Bestelling JMPB is binnen:D

– Mokix Handschoenen Rood
                      – NGK Bougiekabel Race
                      – Simonini 2007 Pakkingsset
                      – Malossi VL8 Membraanplaatjes Carbon

Ziet er zoals gewoonlijk weer allemaal perfect uit:thumb

diac
                      Bijdrager

leuke spulletjes, alleen die handschoenen vind ik maar niks 😛

.-{2F4OV}-.

Kheb net 0,35mm carbonplaatjes gemonteerd in t malossi VL8 membraan. Er zaten ook nog 0.30mm membraanplaatjes bij, maar omdat mijn brommer zo hoogtoerig is monteer ik de dikste. Anders heb ik strx zwevende membraanplaatjes.

.-{2F4OV}-.

Ik denk dat ik mijn nieuwe pakking beetje bijsnij voor optimale doorgang. Cilinder kan wel goede voeding gebruiken aangezien hij ook nog getuned is.

En ik ben tegen iets aangelopen wat ik jammer vind. Ik heb n nieuwe bougiekabel gekocht en volgens mij kan de bougiekabel nu niet uit de simonini bobine 🙁 Kheb m er al uit proberen te draaien, maar zit kei vast. Ik ben bang dat ik het kapot maak. Misschien dat iemand weet hoe die kabel vastzit:?

hansieb
                            Moderator

Normaliter zit er in de bobine schroefdraad, de bougiekabel draai je hier dus in vast.

Al draaiend komt er ook geen beweging in ?

.-{2F4OV}-.

Niet egt nee. En kheb toch best wel kracht gezet. Maar ik ben bang dat het eraan vast zit ofzo en als ik het dan kapot trek het ook egt kapot is. De bobine kun je namelijk ook niet openschroeven. Dat is een geisoleerd geheel. Kan het zijn dat de bougiekabel op n andere manier dan met n schroef bevestigd is:?

VespaAvanti
                                Donateur

Niet aan trekken, kan niet los!:!
                                  De kabel zit er zegmaar in gegoten:con

15 berichten aan het bekijken - 2,071 tot 2,085 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.