- Dit onderwerp bevat 3,026 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 4 maanden geleden door Rickieboy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 december 2008 om 15:38 #266830
ik zou er inderdaad ook een binnenrotor op bouwen, dat en de koppeling is het enige wat je blokje echt begrensd.
maar hij loopt met die koppeling van heuvel al meteen een stuk bruter.25 december 2008 om 17:18 #266831Klink idd stukken beter

Nu idd eens aan een binnen rotor gaan beginnen want dat maakt echt een beste verschil en ook presies op de punten die jij wil, meer toeren, veel meer gas reactie en stukken betere acceleratie.25 december 2008 om 17:35 #266832
.-{2F4OV}-.Ja dat klopt. Maar zoveel tijd en geld wil ik er niet meer insteken. Binnenrotor laat ik vooralsnog ff zitten.
25 december 2008 om 17:51 #266833
Tom ciaoik zou zeggen:
maak het nu af ook 😀binnenrotor erop
XSH race laten tunen
proberen om de 28mm werkend te krijgenen dan beuken!

maar hij klinkt echt masterlijk =)
25 december 2008 om 21:38 #266835jezus wat een mooi geluidje zit er nu in..trekt hij nou ook beter is de vraag?beter als een orri kopp.?
mis moet er wat meer gewicht in de schoentjes…dan heb je ff wat meergrip in de kopp..
maar wel echt top man..nu die 1 op 7 naaf nog ff testen met die setup..dan kunnen we kijken of het wat is..
maat een hpi is mis wel leuk jah..als je zoiets goedkoop op de kop dan tikken is dit natt wel leuk..kan het vliegwiel zo aanpassen voor vespa als dat eens moet..
komt allemaal in orde..nu hoef ik de veren ook niet meer op te sturen dus…of wel?
26 december 2008 om 09:34 #266836
.-{2F4OV}-.Denk dat hij wel beter trekt als de ori koppeling ja! Maar tog heb ik het gevoel dat de kracht niet goed wordt overgedragen, waarschijnlijk omdat de segmenten zo licht zijn idd. Binnenrotor etc erop zou idd wel echt mooi zijn, maar daar heb ik de ballen verstand van en kost egt te veel geld. Zoveel houd ik niet over aangezien ik alles zelf moet betalen;)
Kmoet ff kijken of ik de 1:7 naaf kan testen. Maar ik denk de komende tijd niet. Lijkt me beetje nutteloos om met n snorfiets in de sneeuw met 130 km/u tegen n boom te knalle:lol
Veren hoef je niet meer op te sturen. Khad in een tas op zolder iets van 4 setjes veren gevonden:o
@TomCiao: 28mm carb is niet werkend te krijgen, daar ben ik overtuigd van. Mits je het membraanhuis aanpast voor een groter/fatsoenlijk membraan zoals bijvoorbeeld het Stage6 V-Force membraan
26 december 2008 om 13:51 #266838Hey sil waarom ga je nou niet expirimenteren met een foxkoppeling?
Enneh.. in dat filmpje klinkt hij echt veeeeet=)26 december 2008 om 14:33 #266839
.-{2F4OV}-.Ik woon niet meer in Venray, dus ik heb sowieso niet veel tijd meer om te experimenteren. Bovendien gaat aanrennen niet fatsoenlijk werken met foxkoppeling. Tenzij je er n moertje opdraait/boormachine gebruikt. Dit wil ik niet. De brommer moet wel gewoon aan te rennen zijn zonder gezeik.
26 december 2008 om 15:11 #266841
.-{2F4OV}-.Kheb n nieuw filmpje gemaakt! Maar de motor was nog te koud toen ik wilde aanrijden. Toen hebben we opnieuw gdaan en trok die egt meesterlijk weg! Maar na 2sec filmen waren de batterijen weer leeg. Dus miss dat er nog een komt, maar je bevriest op dat ding!
26 december 2008 om 15:22 #266843
Tom ciaovéééétt =)
volgende filmpje zien we nog wel 8)26 december 2008 om 15:23 #266844Rijdt idd niet zo lekker weg opt begin:P Ben benieuwd hoe die optrekt als hij niet stottert dan! Klinkt wel lekker btw:D
26 december 2008 om 17:54 #266850ZIEK, echt ZIEK gewoon.
super gast, hij veegt echt nu met die koppeling
kan je niet een keer een on-board filmpje bouwen ofso:D26 december 2008 om 18:29 #266851
.-{2F4OV}-.2e keer dat ik wegreed ging die egt ziek! Gewoon bijna meteen volle toeren en bijna constant toerental:D
Voorwiel voelt egt licht aan de grond…
27 december 2008 om 00:56 #266860Filmpje is weer vet
maar hoe die loopt is toch wel wat minder.
Een race ontsteking zou toch echt een must zijn want ook dat stotter probleem is dan meteen verholpen.
Je mag anders wel een binnen rotor van mij lenen om te passen en meten, en als je dan denkt dat gaat wel lukken dan kunnen we wel een prijsje maken.En met de hulp van heuvel moet je hem er zo op kunnen hebben want meende dat de simo blokken een ontsteking hebben met een grond plaat? dus met 3 gaatjes daarin getapt en het vliegwiel wat aangepast ben je er met een beetje geluk al.
En heb het al vaak gezegt z,on ding is echt een verschil van dag en nacht dat voor wiel houd je dan namelijk NOOIT meer aan de grond ook niet bij snelheden onder 40km.
Plus je blok het nodig heeft want nu loopt ie niet optimaal.27 december 2008 om 15:52 #266864
.-{2F4OV}-.Tuurlijk loopt ie niet optimaal… een blok loopt NOOIT optimaal:!
Maar normaal stottert ie niet zo hoor. Was omdat ie koud was

Maar kheb egt weinig tijd ervoor. Mocht ik er aan willen beginnen, dan hoor je t wel:)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.