Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barend f
    Bijdrager

klasse:thumb

ArvidW
      Donateur

Dan zal ik je eens serieus na gaan denken over een scootervario op je ciao bouwen, die vespa-vario’tjes blijken niet zo heel erg stevig (vraag Erwin maar) en als je 16pk en 13000rpm wil gaan overbrengen….. Het lijkt mij iig lijp als je zo’n standaard vario gebruikt, zijn mij te fragiel:con (wat ik er van foto’s van heb gezien)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Denk wel dat de vario het houdt hoor…

Kheb Malossi MHR vario, Malossi MHR vertanding… Die zijn beide al sterker dan standaard;)

Maar trouwens egt kut man:(

Khad die ciao velgen 10 spaak ‘citta-style’ gekocht he. Die zou die vanmiddag kome brengen. Maar had ie vanacht een mailtje gestuurd dat hij ze had verkocht voor een 10tje meer aan iemand anders:boos

Niet dat ie ff vraagt of ik er nog overheen ga:?

Nja.. Dan maar weer zoeken naar nieuwe velgen:thumb

hansieb
          Moderator

Je hebt gewoon een multivar hoor :con niks mhr aan..

Nog bedankt voor het achterspatbordje zag er nog ongeroest uit :thumb

barry
            Donateur

.-{2F4OV}-. :

Kheb Malossi MHR vario, Malossi MHR vertanding… Die zijn beide al sterker dan standaard;)

Khad die ciao velgen 10 spaak ‘citta-style’ gekocht he. Die zou die vanmiddag kome brengen. Maar had ie vanacht een mailtje gestuurd dat hij ze had verkocht voor een 10tje meer aan iemand anders:boos

vuile naaier verdomme.Ik ken ook mensen die wat beloven & het dan niet nakomen.Niet leuk hoor,geloof me gerust.

November Rain
              Bijdrager

.-{2F4OV}-. :

hij heeft het over de achterkoppeling denk ik.. die zal wel kapot gaan denk ik ook dat is geowon troep eigenlijk :O

Niels
                Bijdrager

ff oftopic maar wat heb jij voor een blok onder je citta hangen he novemberone!:o Als je 156 digitaal gaat, wil ik wel eens een foto zien van die citta:)?

Edjuh
                  Bijdrager

Niels :
                    ff oftopic maar wat heb jij voor een blok onder je citta hangen he novemberone!:o Als je 156 digitaal gaat, wil ik wel eens een foto zien van die citta:)?

Duh is gewoon een geintje man, heb jij ooit van een malabrava blok gehoord.

Dat van die koppeling vind ik wel klote, want ik wil ik ook met vario op mn simo blok rijden! Een CNC frees magier moet eens een reeks stevige koppelingsschalen maken. Maar dat is niet het enige probleem als je naar erwin kijkt.

erwinko
                    Bijdrager

vario en goed opvoeren gaat gewoon niet samen…

kijk nou eens zelf, die PK’s aan de krukas (pk’tje of 8?) dat word overgebracht op die 2 kleine miezerige pennetjes op je bovenste vario schijf.

dat houd het gewoon niet.

komt misschien omdat ik vrij veel rij met mn citta (omdat weinig andere er last van hebben)
                      maarja, ik ga het nog 1 keer proberen. gewoon de schijf vast lassen. als het dan nog niet wil gaat vario de kast in tot de citta verkocht word. mooi std verkopen met vario 🙂

Rebel

Barry reed ook simo vario dus lijkt me best nog wel gaan
                        bij malossi moet ut zelfs wel met vario

dus denk niet dat het onmogelijk is met vario goed op te voeren hoor erwin

Qua redenering heb je wel gelijk maar als het gewoon al mensen lukt denk ik dat het ook kan 😛
                        En Scoots moeten dit ook houden nu is die vario wel anders en hebben ze 2 vario overbrengingen als ik me niet vergis maar die houden nog veel meer pk’s dus een malossi asset zou het moet houden

Zal wel weer een mooi project worden sil 😛
                        Wil dit nog wel eens zien op andere meeting

.-{2F4OV}-.

@ Rebel: Bedankt khoop t owk:thumb

Nieuwe velgen zal ik wel vinden denk ik…

Kmaak me allleen zorgen hoe ik het geld bij elkaar krijg voor het blok;)

Lukt opzich wel, maar mn ouders mogen niet weten dat het zo duur is.. En mn bankafschriften komen thuis binnen:(

hansieb
                          Moderator

Veel werken in de vakantie ( dan zeg je dat je voor iets wil gaan sparen ) in dit geval dus het simonini blok.

Als je gewoon zegt dat je niets anders wilt dan dit dan komt het vast wel goed :thumb

.-{2F4OV}-.

hansieb :
                              Veel werken in de vakantie ( dan zeg je dat je voor iets wil gaan sparen ) in dit geval dus het simonini blok.

Als je gewoon zegt dat je niets anders wilt dan dit dan komt het vast wel goed :thumb

Dit had ik owk al in gedachten:thumb

Kmaak deze week nog wa geld na je over he;)

.-{2F4OV}-.

Khad nog een vraagje over de Simonini Racing Engine die ik wil gaan kopen;)

Er staat in het lijstje: Elektronische ontsteking

Wat houdt dit in?

Alleen de CDI-Unit erbij?

Bij de eerste Simonini engine zat tog owk alleen de CDI-Unit.. of owk de spoelen en vliegwiel?

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

gewoon compleet, dus met cdi, ontsteking en wat afgedraait vliegwiel

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.