Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,846 tot 1,860 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Nej… kga weer 4 kickblokken, 7 variosets en 3 ombouwsetjes ophalen:thumb

Alles is al weer verkocht op reservering!

erwinko
      Bijdrager

als je daar 1000 euro voor gaat betalen ben je gek

Bo3T
        Bijdrager

nouja..
          4 kickblokken is 500 euro.
          varios 800 ofzo?
          ombouwsetjes 100?

is toch mooi 400 euro snel verdienen..

erwinko
          Bijdrager

probeer jij maar 4 kickblokken voor 125 eu de stuk kwijt te raken

onderdelen kopen is het probleem niet, verkopen alleen wel 😛 heb het zelf ook al vaak zat meegemaakt…

.-{2F4OV}-.

Ontopic aub:!

Ik heb besloten uiteindelijk toch maar geen fox koppeling erop te doen. Omdat als je de brommer probeert te starten de torquedrive andersom werkt en als het waren de snaar slap laat hangen. Met 50cc lukt t miss nog wel om net dat beetje kracht eruit te halen. Maar ik heb 82cc zonder decompressie;)

Kga zelf proberen de segmenten verder te verlichten. Ook het sprocatti koppelingshuis wil ik er nog ophebben. Ook moet de afstelling onderin iets beter. Gasnaald nog wa mee kloten. Ook moet ik deze winter een fatsoenlijk 24mm spruitstukje draaien. Het 3D ontwerp heb ik hier al voor liggen. Maar momenteel mag niemand prive op school werken ivm nieuwe apparaten:(

.-{2F4OV}-.

Kheb bericht gehad van heuvel! Hij heeft de achterkoppeling terug van fred en stuurt hem nu hierheen dat ik kan testen. Miss volgend weekend dat nog ff testen. Maar het wordt binnenkort zo koud dat ik m uit elkaar haal. Wat ik er verder mee doe weet ik nog niet…

Ik heb vandaag nog ff gereden met een kameraad met 250cc crossmotor. Die was toch net ff iets sneller. Kdenk dat ik rond de 120-125 reed met wind in de rug en hij rond de 130-140:o Echt ongelofelijk hoe hard! Kheb nog nooit t gas zo lang opengehad:o

Een andere kameraad met een bmw probeerde mij ook nog ff te volgen op een lange weg. Maar hij gaf naderhand toe dat zn bmw gewoon niet genoeg power had om mij bij te houden! Echter boven de 110 km/u was hij wel sneller…

Maar ik zit er aan te denken om m miss te verkopen. Kan er de hele winter niets mee doen en mn ouders zeiken erover. Ik zie zelf het gevaar ook in. Kheb vandaag denk ik wel 1,5 tot 2 uur gewoon overal rondgereden. Normaal reed ik ook wel veel ma zo nu en dan was je t ff zat. Met deze brommer blijft de kracht je verbazen en je wilt niet meer stoppen. Terwijl je eigenlijk nergens mag rijden! Als ik een ongeluk maak heb ik echt een probleem en het is gwoon levensgevaarlijk.

Dus mochten er mensen interesse hebben in de brommer. Dan kun je mij een pm sturen en dan kijken we verder wel. Gelieve niet in dit topic te posten.

Michel
                Bijdrager

Een beetje redelijke personenauto die het gas open trekt, dan zal je aardig aan moeten poten om dat bij te houden op je snor.
                  Ligt wel een beetje aan de bestuurder.

Je gaat me nu niet naäpen met het verkopen hè? 😛
                  Ik zit er nog steeds over te twijfelen :S Straks als me Kawa en mijn Ciao lopen gaat die Simo de deur uit voor een mooie prijs. Anders gaat hij op de plank 😉

hansieb
                  Moderator

Ik denk dat je veel spijt gaat krijgen als je hem wegdoet.

Vant zomer 🙂 denk je weer van yes.

Tis idd niet voor op de weg maar puur voor sprintjes enzo.

VespaAvanti
                    Donateur

Op de plank dus Michel, zonde om zoiets moois te verkopen:o

Sil, gewoon houden, zet hem desnoods aan de kant en ga er over een paar jaar weer mee spelen:D
                      Binnen nu en een jaar koop ik ook een Simoblok, je moet gewoon verstandig zijn en alleen rijden waar het mag, in Thorn bijvoorbeeld, of ver achteraf ff stiekum:thumb

Tom ciao

In Thorn he, waar die Limburg Meeting was
                        Mag je daar gewoon rijden? Zonder kenteken enzo bedoel ik dan he

En Sil, ik zou hem zeker niet verkopen of je moet echt in geldnood zitten :con
                        Je krijgt er toch nooit zoveel voor terug

Tim
                        Bijdrager

ik rij daar al jaren met brommers en soms met een kart.. is me nog nooit iemand komen zeggen dat het niet mag..
                          het is trouwens een afgesloten terrein dus het maakt niks uit of je wel of geen kenteken hebt lijkt me..
                          wel moet je een beetje uitkijken voor mensen die met honden wandelen.. beetje respect voor hebben anders gaan hun misschien de politie bellen en kun je er dalik niet meer rijden..

Sil ik denk ook dat je spijt gaat krijgen als je hem gaat verkopen!;)

.-{2F4OV}-.

Het is inderdaad miss beetje te impulsief om t maar te verkopen;) Denk dat t blokje er over een tijdje onderuit gaat en dan op zolder beland;) Dan in de zomer er weer onder zetten.

Maar kga dur verder niet veel aan doen denk ik. Spruitstukje wil ik wel nog ff fixxe. Miss schijfrem mja;)

Gr Sil

TimoO_
                            Donateur

schijfrem is misschien wel zo verstandig, als je kijkt voor welk doel jij je brommer gebruikt (soms effe wat rondcrossen enzo). voor sprinters is het niet zo nodig, maar ik denk dat jij soms wel blij zal zijn dat je een goede rem hebt als je dr een fixt 😛

.-{2F4OV}-.

Daar heb je helemaal gelijk in:o Af en toe dan rijd je ergens egt hard en dan zou je tog willen dat ie wat beter remde;)

Toen ik trwns 120 reed (liggend) en ging rechtop zitten kwam er egt superveel kracht op mn lichaam man! Ik voelde m meteen hard afremmen en je moet jezelf goed aan t stuur vasthouden=)

Hier nog wat foto’s van mn brommer en de 250cc crossmotor van mn kameraad!:) Volgens mij hoorde redelijk veel mensen ons aankomen en werden we af en toe nagekeken toen we rondscheurden!:con

Bijna tzelfde blokje:lol

Schijfrem zou wel leuk zijn. Ook de koppeling van Heuvel wil ik dit weekend graag proberen.

Michel
                                Bijdrager

Bijna hetzelfde Sil :thumb 😛

Die kerel heeft een mooie remhevel man. Moet ook nog een ander setje hebben voor me Kawa.

Ik zou deze Ciao lekker in elkaar laten staan en een nieuw projectje starten voor normaal weg gebruik 😉
                                  Als je hier een ander blok onder wil hangen zit je weer met de aanpassing en het gezeik dat je het blok niet kan stellen.

Daar komt bij dat je aan deze Ciao toch geen kosten hebt en dan een leuk brommertje voor regelmatig gebruik met kenteken om de ellende voor te zijn.

Het is maar een idee maar ik zou die SimoCiao niet uit elkaar halen..

15 berichten aan het bekijken - 1,846 tot 1,860 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.