Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Jayton :
      Heel gaaf als om dat op te bouwen:thumb
      Wordt wel een hele dure set up en moet je zeker niet mee worden gepakt. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken?
      =)

Kweet het zelf natuurlijk owk nog niet cker he. Kmoet nog een hoop sparen dan;)

Maar het is wel egt mn bedoeling:D En kga dur niet mee rondrijde.. kmoet daar idd niet mee gepakt worden;)

BTW: Denk niet dat ze me kunne pakke met da ding dan;) Zelfs politiemoter jaag je eruit door kleine paadjes:thumb

.-{2F4OV}-.

Nja.. kheb dus besloten opnieuw te beginnen met een “millen” look a like vespa ciao

Dus een race vespa met EBR voorvork etc…

Ik weet nog niet precies welke kleurencombo en kweet owk niet waar ik het kan laten spuite Miss da iemand weet waar dat in de buurt van venray kan

Mijn setup wordt:
        47,6mm Simonini Racing
        46mm slag Volle Wangen Simonini
        Elec. Simonini Carter (4 tapeinden)
        21mm Carburateur
        Race Uitlaat Simonini Terugloop (carbon)
        Pinasco vliegwiel (elec.)
        Malossi Vario
        Malossi Drukveer Rood
        Malossi Racevertanding
        90mm schijven
        Malossi zwarte trekveren (Waarschijnlijk schoentjes verlichten)

Uiterlijk wordt ong net als millen zn vespa (alleen dan waarschijnlijk andere kleur, andere velgen etc)

Kheb van middag mn frame opgehaald.

Is al gezandstraald en geprimed. Maar moet nog een buis tussengelast worden en dan dus weer primen ofsow

ff voor de duidelijkheid..

Dit frame is niet geschouwd en krijgt geen licht.. is voor meetings.. en evt zelf nog wat crosse in dorp

crossfreak
        Bijdrager

ik rij al sinds oktober op mijn simo elke dag naar me werk….nog nooit politie achter me gehad.
          ik ben wel 1x drie x politie tegen gekomen(volg je het nog)op 1 dag!!!lucky me

barry
          Donateur

Ik heb deze kit ook besteld , maar ik kreeg te horen dat ze daar al meer dan 6 maanden op de cilinders wachten.
            Waar ga jij die spullen halen???

.-{2F4OV}-.

barry :
              Ik heb deze kit ook besteld , maar ik kreeg te horen dat ze daar al meer dan 6 maanden op de cilinders wachten.
              Waar ga jij die spullen halen???

Kwou ze op simonini.nl halen, maar cilinders zijn er idd nog niet:(

Dus dat wordt weer afwachten he;)

@Crossfreak: Kun je niet es een keer een filmpje maken van je brommer met 100cc erop:D

Khoor het wel:thumb

Monstercitta
              Bijdrager

Bij josdijkman heb ik nog een setje gezien. Waren grote carter, kleine carter, spruitstukken, cilinder+kop. Dat was het wel Dus als je haast hebt koop je die

Edjuh
                Bijdrager

Lijkt me wel tof zo’n 4 tapeinden blok, scootcilinder er op en je hebt een vermogen waar de mijne u tegen mag zeggen(hoewel het met de geleverde cilinder ‘slechts’ 4 pk scheelt).

Misschien een idee om het carter en de krukas los te kopen. Dan een minarelli cilinder en uitlaat er op zetten(als dat kan tenminste, ik dacht van wel).

Ken je niemand met een goeie compressor? Zo’n paintjob als millen heeft kost echt bakken met geld volgens mij.

Succes, en ik hoop dat het lukt met dat nieuwe simo blok want daar ben ik erg nieuwsgierig naar!

.-{2F4OV}-.

Scootercilinder op vespa:lol Dat zou wel vet zijn ja:D

Millen kost het niet veel. Zijn vriend is professioneel autospuiter en die doet het dan voor hem;)

Khoop ook egt dat het ervan komt met het simo blok:thumb

crossfreak
                    Bijdrager

ik zal wel een on board filmpje maken en dan me top rijden!!!!morgen denk ik

dan zet ik hem youtube…

of hebben jullie liefer dat ik ff me achter wiel van de grond haal en dan me me gas spellen??

hansieb
                      Moderator

Laat iemand filmen die langs de weg staat?

hansieb
                        Moderator

Edjuh :
                          Lijkt me wel tof zo’n 4 tapeinden blok, scootcilinder er op en je hebt een vermogen waar de mijne u tegen mag zeggen(hoewel het met de geleverde cilinder ‘slechts’ 4 pk scheelt).

Misschien een idee om het carter en de krukas los te kopen. Dan een minarelli cilinder en uitlaat er op zetten(als dat kan tenminste, ik dacht van wel).

Ken je niemand met een goeie compressor? Zo’n paintjob als millen heeft kost echt bakken met geld volgens mij.

Succes, en ik hoop dat het lukt met dat nieuwe simo blok want daar ben ik erg nieuwsgierig naar!

De mina 🙂 MHR TEAM AC cilinder oi daar rolt ook wel een pktje of 19+ untuned uit.

Maarja das ook een cilindertje van 350 euro!

.-{2F4OV}-.

whaha:D Zou egt megavreet zijn op een vespa man:thumb

Maar kheb ff een vraagje watbetreft het uiterlijk:

Welke velgen moet ik onder mn “millen-look” simonini ciao zette?

4-spaaks vallen weg voor mij;)

Dus de keuze uit:

10-spaaks
                            5-spaaks
                            3-spaaks (heb ik nog een setje van, maar voorwiel is door het ongeluk totall loss:()

Laat maar horen wat jullie het mooiste vinden:thumb

Ik vind zelf dat op die raceciao’s met EBR eig al teveel mensen zijn met 5-spakers;) Is wel mooi hoor, maar kwil liever beetje uniek zijn… ma kweet niet egt of 3-spakers staan. Denk dak voor de 10 ga mja..

TimoO_
                            Donateur

10 vind ik meer sportief, 3 meer chopper achtig.

Edjuh
                              Bijdrager

Ik heb zelf 10 spaaks, die nam ik omdat ik ze weinig zag(en mooi vind). Misschien zijn die ‘citta achtige’ sterwielen wat voor jou, ik vind ze wel vet en ik zag er een setje op MP staan laatst.

Anders hebben we straks 2 simo ciao’s met 10 spakers in verschillende kleuren, dat klinkt ook niet slecht.

timschilders
                                Bijdrager

ik vind 3 spaaks wel machtig onder een ebr vork!
                                  ik zag het bij colin op een foto en vind het de mooiste velgen voor een ebr!

erg vet als je dat nieuwe simonini blok hebt!

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.