Vespa-Ciao.NL
:: 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Marees01 :
      HEej man erg veel sterkte.. echt zoo kut.. hopen dat je verzekering je bij staat bij dit ongeval..

maar aangezien je deze ciao verkoopt.. verkoop je ook je trapas + stepjes ? zo ja voor hoeveel ? ik heb intresse

Uhm… Ik heb geen trappers en tandwiel meer erop;)

Maar da hoeft tog owk niet he. Je bedoelt gwoon de as met stepjes. Die is wel te koop ja. Ma kan nu nog niet beginne met verkope van onderdele.

Eerst nog een week of langer herstellen want kan zo niet veel doen…

Kben nog langs de plaats delict:lol gerede.

Overal stukke brommer en benzine en rommel:o

bobbie88
      Bijdrager

Dat was een beste klap geweest. Is je frame ook krom? Of is het alleen de voorvork + stuur? En is de schade al getaxeert enzo? Ik heb ook een ongeluk gehad wat op die van jou lijkt, mijn voorvork was krom, stuur was krom, en velg was krom.. Maar toen heb ik 360euro van de verzekering terug gehad.. Maar misschien moet je toch ff je licht stiekem fixen want als die gast van die auto zegt dat jij geen licht had, dan is het jouw schuld, maar als je wel licht had dan is het niet jouw schuld.. Dus als je licht het dan doet dan kan je gewoon zeggen dat je je licht aan had staan! Of heb je ook al een verklaring afgelegd bij die gozer van die auto? En een opgevoerde brommer is niet verzekerd heh, dus anders ook gewoon standaart uitlaatje erop zetten enzo.. NAja ik kan me nog herinneren dat er een hoop gedoe en gezeik aan vast zit..
        Maar heel veel sterkte met je herstel, hopelijk kom je er snel weer bovenop!

hansieb
        Moderator

Idd …. je moet alvast even een std blok eronder gooien , met citypower……

Politie zei ook toen ik aanrijding had met me citta jo we zetten hem wel op bureau neer ik zo NEEEEE…. ik neem em mee oke. Thuis snel compleet std blok eronder geknalt citta nog meer naar de klote geholpen.

Schadetaxatie 🙂 gezegt dat ook frame krom was totale schade 1200 euro oftewel citta dood en 500 euro teruggekrege ! en nog 170 aan onderdelen verkocht.

Hopen dat je dus geld krijgt kan weer mooi een simo blok van worden gekocht. Ook zeggen dat je balhoofd naar dek ut is enzo.. frame scheef.

woe
          Bijdrager

beterschap man.

ik zou je vespa-ciao stickers maar eraf schrapen.
            straks gaan ze dat voor de grap natrekken en je erop naaien dat je een dikke 80cc heb

JL
            Bijdrager

hey veel beterschap he … zo zie je maar een ongeluk zit in een klein hoekje 🙁

Marees01
              Bijdrager

.-{2F4OV}-. :

Marees01 :
                HEej man erg veel sterkte.. echt zoo kut.. hopen dat je verzekering je bij staat bij dit ongeval..

maar aangezien je deze ciao verkoopt.. verkoop je ook je trapas + stepjes ? zo ja voor hoeveel ? ik heb intresse

Uhm… Ik heb geen trappers en tandwiel meer erop;)

Maar da hoeft tog owk niet he. Je bedoelt gwoon de as met stepjes. Die is wel te koop ja. Ma kan nu nog niet beginne met verkope van onderdele.

Eerst nog een week of langer herstellen want kan zo niet veel doen…

Kben nog langs de plaats delict:lol gerede.

Overal stukke brommer en benzine en rommel:o

ja dat snap ik man 🙂
                dat is ook juist wat ik nodig heb alleen de stang met stepjes..’
                geef maar een zijntje als t weer beter gaat enz.

.-{2F4OV}-.

@ marees01: Komt goed:thumb

BlackCiao
                  Bijdrager

ja sil, net voor ut viaduct lag vanmorge ook nog allemaal stukke rubber enzo..
                    en je frame mag je wel bij ons bij het oud ijzer gooie 😉

.-{2F4OV}-.

BlackCiao :
                      ja sil, net voor ut viaduct lag vanmorge ook nog allemaal stukke rubber enzo..
                      en je frame mag je wel bij ons bij het oud ijzer gooie 😉

Heb je mn balhoofdkapje meegenomen?:lol die moet daar nog voor de helft liggen… En de keramiek van de bougie en mn koplamp en… :boos

.-{2F4OV}-.

Nja.. kheb dus besloten opnieuw te beginnen met een “millen” look a like vespa ciao:D

Dus een race vespa met EBR voorvork etc…

Ik weet nog niet precies welke kleurencombo en kweet owk niet waar ik het kan laten spuite;) Miss da iemand weet waar dat in de buurt van venray kan:thumb

Mijn setup wordt:
                        47,6mm Simonini Racing
                        46mm slag Volle Wangen Simonini
                        Elec. Simonini Carter (4 tapeinden)
                        21mm Carburateur
                        Race Uitlaat Simonini Terugloop (carbon)
                        Pinasco vliegwiel (elec.)
                        Malossi Vario
                        Malossi Drukveer Rood
                        Malossi Racevertanding
                        90mm schijven
                        Malossi zwarte trekveren (Waarschijnlijk schoentjes verlichten;))

Uiterlijk wordt ong net als millen zn vespa (alleen dan waarschijnlijk andere kleur, andere velgen etc)

Kheb van middag mn frame opgehaald.

Is al gezandstraald en geprimed. Maar moet nog een buis tussengelast worden en dan dus weer primen ofsow;)

ff voor de duidelijkheid..

Dit frame is niet geschouwd en krijgt geen licht.. is voor meetings.. en evt zelf nog wat crosse in dorp;)

HELLRAISER
                        Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                          Dit frame is niet geschouwd en krijgt geen licht.. is voor meetings.. en evt zelf nog wat crosse in dorp;)

Jung jung jung nog niet geleerd van de 1st x :p ,dat word wel een dikke setup suc6 ermee.

timschilders
                          Bijdrager

vet man! die nieuwe simonini engine is erug vet!
                            ben geen fan van terugloop, maar hij zal wel ideaal presteren op dat blok!

op naar de 110+:D!

zorgen dat je geen aanrijding krijgt, denk dat je wel een probleem hebt als je met 90-100 op een auto rijd.

sucses kerel

PoliniCiao
                            Bijdrager

Laat je hem dan professioneel spuiten en perfect afwerken etc? Lijkt me echt vet, ben wel fan van die stijl heb hem zelf ook een beetje zo alleen niet magnefiek afgewerkt :D.
                              Waar ga je dat blok kopen?
                              Als hij af is willen we hem wel eens zien! Misschien nog eens dat busje lenen rond die tijd (a)

Suc6 ermee!
                              En echt goed dat je verder gaat met de hobby :thumb, zouden er genoeg zijn die afghaakt waren na zon gebeurtenis!

mman
                              Bijdrager

damn jonge thats the spirit:D

heel veel suc6

maak er wat moois van;)

ik zal hem cker in de gaten houden

Jayton
                                Bijdrager

Heel gaaf als om dat op te bouwen:thumb
                                  Wordt wel een hele dure set up en moet je zeker niet mee worden gepakt. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken?
                                  =)

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.