Vespa-Ciao.NL
:: 2-takt verbieden

Home Forums Algemeen Nieuws 2-takt verbieden

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 91)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Michel
    Bijdrager

Er gaat toch niks boven zo’n geluidje!!

2 takt moet blijven!!
      Zoals we allemaal weten, als er iets in de molen zit gaat het er ook doorgedrukt worden. Er duiken al steeds meer 4 takt scooters en brommers op. Daaraan kan je zien dat het einde in zicht is maar ze kunnen nooit gaan maken dat iedereen 4 takt gaat rijden, want daar gaan ze een hoop mensen (lees Zundapp-, Kreidler-, en alle andere klassiekerliefhebbers zoals wij) mee kwetsen en dat gaat echt niet gebeuren. Het enigste wat ze zouden kunnen doen is de fabrikanten verplichten om geen 2 takt meer te bouwen maar ze kunnen niet verbieden om ermee te rijden, want dan zou iedereen die een brommertje heeft een nieuwe moeten kopen en dat gaat echt niet gebeuren, want dan moeten ze gaan financieren!!

stefanp
      Bijdrager

KennyVespa :
        wel lachen gedaan :D, maar let even op met je frame 😉 want die kan elk moment door midden zakken 😛

klopt maar had ik speciale plaatjes voor gemaakt;) die je er zo op kon zetten helaas moest ik het frame net een stukie in zagen om de motor erin te zetten….
        toch zal de 2 takt niet verboden worden men kan hooguit eisen dat de brommer minder mogen uitstoten dus dat er andere uitlaten met eventuele kat. ontwikkeld worden. (dan nog zet ik um dr niet onder xD)

dax 4 takt
        Bijdrager

Eindelijk, het zou tijd worden dat ze die 2 takt brommers gaan verbieden. Zelfs in China zijn 2 takt brommers op verschillende plaatsen al verboden en in de auto is 2 takt reeds 20 jaar verdwenen, logisch dat de brommer volgt. 4 takt is zuiniger, duurzamer en veel milieuvriendelijker, er zijn kortom zijn geen argumenten meer voor 2 takt motoren in brommers. Bovendien zorgen ze voor een boel overlast door de giftige stank ( olie) die ze uitstoten voor andere weggebruikers. Europa komt waarschijnlijk gewoon met nieuwe normen komen waaraan geen enkele 2 takt meer kan voldoen en dat zal vrij snel gebeuren. Het einde van 2 takt is nabij.

Vanwege een milieuvriendelijke 4 takt rijder die ook andere weggebruikers respecteert.

Vervuiling tast de hersenen aan, dat verklaart misschien de reacties van sommige 2 takt rijders hier 😉

SpeedDemon
          Bijdrager

Sorry Fons, wederom komt hier een wrede “HAHAHA” aan.

Volgens mij is dax 4 takt er genoeg van om om zijn oren gereden te worden door de fantastische 2 taktjes.

Begrijp me niet verkeerd ik vind het zeker een goede zaak dat er aan het milieu gedacht word en we zouden allemaal een electroscootertje moeten hebben. Dat er geen 2 takt meer geproduceerd word vind ik ook een goede zaak. Maar laat bijv mijn vader die in de bijstand zit alsjeblieft zijn Si-tje blijven rijden. Het is gewoon weer de volgende belachelijke melkkoe. Al het gezeur over de ozon laag, co2 uitstoot, fijnstof, esthers in de lucht. Wat ze zouden moeten doen is gewoon gelijk benzine afschaffen. Dan heeft die gast in zijn carrera ook niets meer te lachen. Anders word alleen de kleine man gepakt die mobiel probeert te blijven.

Edjuh
            Bijdrager

Eindelijk, het zou tijd worden dat ze die 2 takt brommers gaan verbieden. Zelfs in China zijn 2 takt brommers op verschillende plaatsen al verboden en in de auto is 2 takt reeds 20 jaar verdwenen, logisch dat de brommer volgt. 4 takt is zuiniger, duurzamer en veel milieuvriendelijker, er zijn kortom zijn geen argumenten meer voor 2 takt motoren in brommers. Bovendien zorgen ze voor een boel overlast door de giftige stank ( olie) die ze uitstoten voor andere weggebruikers. Europa komt waarschijnlijk gewoon met nieuwe normen komen waaraan geen enkele 2 takt meer kan voldoen en dat zal vrij snel gebeuren. Het einde van 2 takt is nabij.

Vanwege een milieuvriendelijke 4 takt rijder die ook andere weggebruikers respecteert.

Vervuiling tast de hersenen aan, dat verklaart misschien de reacties van sommige 2 takt rijders hier 😉

En jij verkoopt 4-takten? Of ben je gewoon een starre mongool? oftewel fundamentalist?

Mini 4 takts zijn vet, maar jij niet, dus ga je nog iets nuttigs zeggen of zal ik je bannen?

SpeedDemon
              Bijdrager

hihihi

Ik stond bijna te huilen toen ik 2 125pk sterke 3.2 liter V6 2-takt yamaha buitenboord motoren hoorde janken over het garda meer. Dat heeft tot nu toe nog geen ander blok gedaan.

st3yn

een 4 takt anus likker heeft weinig te zoeken op vespa-ciao.nl dus ik zeg bannen :pest

*done*

diac
                  Bijdrager

welke malloot gaat zich op een 2-takt forum aanmelden en 2-takt zwartmaken?
                    das echt het zieligste wat ik ooit hebt meegemaakt:|

SpeedDemon
                    Bijdrager

Sja, hij mag toch zeggen wat ie wil. Maar dat je er daar de moeite voor gaat nemen?

Oh hij is al gebanned, was net lekker bezig. Hahahaha:duivel

speedbuxy
                      Bijdrager

Ja wat een focking moraal ridder idd.
                        Laat z,on gast naar den haag gaan te zeuren.
                        Die heeft namelijk een klein half jaartje geleden ervoor gekozen om 3 nieuwe electrische tijds centrales te bouwen.
                        En die gaan niet draaien op schoon gas wat wij hier vet veel in de grond hebben, maar op kolen omdat het bouwen van een kolen centrale vele malen goedkoper is dan een gas centrale.

Dat het ook bakken meer fijnstof uitstoot hebben ze het niet over.
                        Dus ik vind de hele verbieding op 2takt vamnwege het milieu dikke onzin.
                        De overheid doet er ook geen drol aan als het wat meer geld moet kosten dus vind eigenlijks dat ze niet eens recht van spreken hebben als het of verbieden aankomt.
                        Je kan moeilijk iemand iets gaan verbieden als je er zelf ook niks aan doet.

Groenvoorziening is ook z,on verhaal daar hebben ze het handwerk toch ook laten overnemen door bladblazer en bosmaaiers omdat het minder personeel kost en dus goedkoper is.
                        Dat het slecht voor het milieu is hoor je ze niet over want het bespaard geld dus dan is het weer niet erg.
                        Mij krijgen ze in ieder geval nooit van de 2takt af al moet ik m,n onderdelen later allemaal zelf draaien omdat ze niet meer gemaakt worden.
                        En als ze er boets op gaan zetten ga ik daar wel tegen procederen en anders er gewoon per jaar een week of 2 voor zitten.

diac
                        Bijdrager

welkom in nederland:?

TvA Tuning
                          Bijdrager

ik heb gehoord dat dit hele verhaal niet door gaat:D:D 😀

oh en goed trouwens dat ze die knuppel gebant hebbe van die 4 takt shit:D

de papkarre
                            Bijdrager

owja en wist je al dat als je 45 rijd op een scooter je meer fijnstof heb dan dat je 70 rijd omdat je bij een begrensde 45 slechtere verbranding hebt!

Tom ciao

Tuurlijk,
                                ze kunne eerder de begrenzer verbieden ! 😛

Mikies
                                Bijdrager

dax 4 takt :

pff was dat voor een zielige dwaas :S idd meteen bannen die hap 😛

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 91)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.