- Dit onderwerp bevat 90 reacties, 37 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 7 maanden geleden door sombrero.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 april 2008 om 15:11 #22538
.-{2F4OV}-.Kzal ze eens late zien wat fijnstof is!
Ik rij gvd dwars door de 2e kamer op mn achterwiel met mn simo ciao ZONDER UITLAAT!
Van mij mogen ze allemaal opkazen en een whopperkaas bestellen bij die vetlappen van de MC Donalds.
Concurrent van MC Rufian!:lol24 april 2008 om 15:13 #22539moved -> brommer nieuws
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel24 april 2008 om 15:17 #22540.-{2F4OV}-. :
Kzal ze eens late zien wat fijnstof is!Ik rij gvd dwars door de 2e kamer op mn achterwiel met mn simo ciao ZONDER UITLAAT!
Van mij mogen ze allemaal opkazen en een whopperkaas bestellen bij die vetlappen van de MC Donalds.
Concurrent van MC Rufian!:lolfoei!
whopper is burger king!
24 april 2008 om 15:26 #22541.-{2F4OV}-. :
Kzal ze eens late zien wat fijnstof is!Ik rij gvd dwars door de 2e kamer op mn achterwiel met mn simo ciao ZONDER UITLAAT!
Concurrent van MC Rufian!:lolen dan lelt die dik vast midden in de 2de kamer hahahah 😛 🙂
24 april 2008 om 15:29 #22542Als het serieus wordt, gaan we met alle members naar Den Haag. Laten we alle brommers een uurtje stationair draaien, dan zijn ze het waarschijnlijk wel zat:lol
24 april 2008 om 15:38 #22543G-no :
wat een onzin:oik had btw ergens gelezen (volgensmij brommerforum) dan het verbod in zwitserland er al aankomt, 2010 dacht ik…
Zwitserland zit niet in de EU en trekt meestal haar eigen plan. Is nu al veel strenger dan EU landen tegen opvoeren(behalve belgie misschien).
De Nederlandse plannen komen uit de Europese Unie, die zichzelf regels oplegt m.b.t. schonere lucht en minder uitstoot, dus die proberen ze ook na te komen. In Italie is het in sommige steden al verboden met sommige voertuigen(ook broms dus) te rijden die niet aan bepaalde Euro normen voldoen, simpelweg omdat de luchtkwaliteit van zo’n slecht niveau is(die is in grote italiaanse steden ook om te janken). Er was trouwens ook een ander artikel(kan je ook van brommerforum plukken) waarin het beeld van supervervuilende brommer werd bijgesteld.
Dat geldgejammer begint me wel een beetje de keel uit te komen, zo kortzichtig, bij wie draait het nou alleen om geld, de regeringen of JULLIE? Auto’s moeten ook steeds minder uitstoten, en wij kunnen lekker doorstinken zonder consequenties? Dat zou niet erg realistisch zijn. Auto’s zijn er natuurlijk wel VEEL meer, maar toch.
Gelukkig leven we nu nog in een tijd waar je lekker kan 2-takten, over 50 jaar is het misschien wel zo goed als afgelopen. Zonde.
24 april 2008 om 15:44 #22544
leon ciaowas 3 weken geleden in italie en in de grote steden heb ik geen vespa’s gezien 😮
in de kleinere plaatsen kwam je ze wel met de regelmaat tegen 😀24 april 2008 om 15:46 #22545Klopt, in rome heb ik er in een maand misschien 20 gezien, en ik ben op behoorlijk veel plekken geweest(lopend).
Het zijn voornamelijk lelijke 150cc viertakt scooters wat je ziet rijden.
24 april 2008 om 15:49 #22546Maargoed vrachtwagens zijn nodig voor alles en iedereen. 2takt natuurlijk niet he.
24 april 2008 om 15:54 #22547die Saïd El Kangoeroe ken me wat :boos
wat willen ze eraan gaan doen? al die brommers uit het verkeer nemen? om laten bouwen naar 4-takt?
het enige dat ze kunnen doen is in de toekomst alleen nog maar 4-takt produceren, en de bestaande brommers/scooters met rust laten
maargoed, mocht 2-takt verboden worden, kan ik tenminste dat achterlijk kenteken weer eraf halen :p en mooi verder rijden
24 april 2008 om 16:22 #22548ze moeten het gewoon net zo als bij de autos doen. vanaf een bepaald jaar pas gaan kijken eniet de oude zoveel regels opleggen, een trabant uit de jaren toebak mag meer co, uitstoot hebben dan een splinternieuwe wagen. dat ze dit ook maar bij de brommers doen daar heb ik geen probleem mee, gewoon zeggen vanaf 2008 maximaal …co2
24 april 2008 om 18:37 #22549jep, khad het al gehoord…Tis hier ook zo’n spel….Ach ja tweetakt op tweedehands zullen ze wel nie verbieden oor 😀 Domme kutregels maar ja….
24 april 2008 om 18:45 #22550En hier beweren ze nu dat een 2stroke bromfiets meer fijne stofdeeltjes uitstoot dan een VRACHTWAGEN!!!Stomme kutidioten die vuile pennenlikkers.
24 april 2008 om 20:15 #22551
ArvidWVespaAvanti :
de eerste en 2de kamer ofzo plat gooien met stenen en vuurwerk:boos:no:pestNee, geen vuurwerk, dat veroorzaakt ook veel fijnstof:lol
Maar om heel eerlijk te zijn sta ik echt wel te springen om een goed 50cc V-TEC blok (turbo?), zuiniger en laagtoeriger waardoor lange afstanden rijden wat prettiger wordt 🙂 Ik zou heel graag een CB50 willen hebben met zo’n mooi honda 4takt blok, maar de krengen zijn gewoon te duur:o
Niets 2takt afschaffen, subsidie op 4takt zetten !:D
24 april 2008 om 20:23 #22552als ze het echt doen komt er volgens mij echt een dikke “burnout” staking in Den Haag. gewoon alle 2 takt brommers/scooters/motors/grasmaaiers/kettingzagen/auto’s keihard toeren draaien zonder demper of burnouts laten maken (ook lekker veel rotzooi).
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.