Vespa-Ciao.NL
:: 2-takt Dag foto en filmpjes topic.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 2-takt Dag foto en filmpjes topic.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Topic starter

Bij deze een topic zodat iedereen kan zien wat ze gemist hebben:D
      Nee zonder gekheid, hier kan iedereen zien dat het echt wel de moeite waard is om deze dag mee te maken, ondanks de kou had ik deze rit echt niet willen missen8)
      Hier een aantal foto’s:

:fuck2

Elek start Tiffany

Met kenteken!

Ook ik had een leuk pretpakket met na de tour een presentje:thumb

WAAAAAT een Ciao?! Zou dat Tonni zijn? Ja dus:lol

Helaas hoor je hem wat slecht vanwege de wind, later begon hij ook met dikke rook te rijden alleen toen zat het geheugen van m’n camera helaas vol.

Dit was het van mijn kant, hopenlijk genieten jullie er een beetje van:thumb

speedbuxy
      Bijdrager

Kom maar op met die filmpjes en foto,s want ondanks dat ik erbij was heb ik er nu al zin aan:thumb
        Hoop dat jij/jullie toch nog wat leuk materiaal hebben kunnen schieten waarop te zien is dat dit zeker een vet event is om mee te pakken.
        Want een grote club vespa,s zou dit event zeker niet misstaan:thumb

VespaAvanti
        Topic starter

Foto’s en filmpjes staan in de beginpost, veel kijk en luisterplezier:thumb

Spulleke!

Hier het eerste filmpje van mijn kant uit.

Voor vandaag de laatste, rest komt morgen:thumb

Tonni
            Moderator

Helaas had Andree z’n camera niet bij zich, en mijne leent zich niet echt voor filmen (onderweg).
              Het was me er ook te koud voor, dus driving movies heb ik niet.
              Én dan was het ook nog eens relatief saai beeldmateriaal geweest, aangezien ik voortdurend achteraan reed met mijn stront originele Ciao…

Paar foto’s:

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

El Citta
              Donateur

Ziet er goed uit mannen! Volgens mij hebben jullie wel een gezellige dag gehad. Lijkt me leuk om volgend jaar ook naartoe te gaan:thumb

speedbuxy
                Bijdrager

Mooi impessie al kijk met smart uit naar de rest:thumb

@spulleke
                  Stephan had het vast al koud waardoor de boel zo trilde of rilde:D

Edit
                  @elkan
                  Dat was het ook zeker alleen jammer dat net dat deel van nl zwaar bewolkt moest wezen.
                  Maar raad je zeker aan dit volgende jaar ook mee te pakken is namelijk een aangename afwisseling:thumb

@tonni
                  Deze is leuk z,on mooi wit ciaotje daar tussen de massa:thumb

Anoniem

Mooi hoor 🙂 Zie ook een paar leuke Puchjes staan!

Deze staat voor volgend jaar op mijn lijstje 😀

speedbuxy
                    Bijdrager

Nou is dit topic sinds gisteren bijna 200x bekeken en de filmpjes rond de 30x, en toch zie ik maar 2 mensen die er niet bij waren even replyen.
                      (om te beginnen dus hulde voor citta89 en vertigo:thumb)
                      Want denk de rest nou echt dat een forum er beter of gezelliger van word als je alleen de boel bekijkt en verder niks zegt:?

Hier bereik je alleen maar mee dat mensen het voortaan wel laten om nog iets te filmen of het hier te posten, want ze doen het niet voor hun zelf maar voor de mensen die er niet bij waren.
                      Maar als die op hun beurt te beroerd zijn om even een replytje achter te laten, vraag je je echt af waarvoor je het doet.
                      (kost qua uploaden enzo namelijk wel veel tijd)
                      Maargoed ik hoop niet dat door deze lack of interest de rest van het film materiaal uitblijft, want ik kijk er wel graag naar en laat dit dan ook wel weten dmv een reply,tje:thumb

beunhaaz
                      Bijdrager

Maybe domme vraag he , maar je zag op een van de filmpjes toch die rox staan he. Wie was dat die het kudde beest noemde?xD Vond het wel comisch hoe die het zij namelijk 😛

hansieb
                        Moderator

Met wat mooier weer zeker een keer leuk om naar toe gaan 😉

speedbuxy
                          Bijdrager

@beunhaaz
                            Das een aprillia sr of di-tech.
                            En dat is Avanti die je daar hoort vertellen watvoor apparaat daar staat:lol
                            (maar wat ie niet filmt is dat ie later de eigenaar van dat geval een bod doet van 1500 euro omdat hij hem zo graag wou hebben:haha)

@hans
                            Dat weer is zeker een statement, want ik zit hier nu met keelpijn en zwaar hoofd in de kamer.
                            Maargoed was het al met al nog zeker wel waard daar niet van:thumb

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

ziet er leuk uit ;)!

nog wat gevonden op de markt daar haha?

speedbuxy
                              Bijdrager

DR-flenny :
                                nog wat gevonden op de markt daar haha?

Ik ben daar zelf niet geweest, maar wat ik van Avanti enzo begreep was dat niet echt noemenswaardig.

Tonni
                                Moderator

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.