Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 2-takt Dag foto en filmpjes topic.
- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 11 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 april 2012 om 19:08 #501469
Bij deze een topic zodat iedereen kan zien wat ze gemist hebben:D
Nee zonder gekheid, hier kan iedereen zien dat het echt wel de moeite waard is om deze dag mee te maken, ondanks de kou had ik deze rit echt niet willen missen8)
Hier een aantal foto’s:

:fuck2
Elek start Tiffany
Met kenteken!
Ook ik had een leuk pretpakket met na de tour een presentje
WAAAAAT een Ciao?! Zou dat Tonni zijn? Ja dus:lol
Helaas hoor je hem wat slecht vanwege de wind, later begon hij ook met dikke rook te rijden alleen toen zat het geheugen van m’n camera helaas vol.Dit was het van mijn kant, hopenlijk genieten jullie er een beetje van
15 april 2012 om 19:23 #524745Kom maar op met die filmpjes en foto,s want ondanks dat ik erbij was heb ik er nu al zin aan

Hoop dat jij/jullie toch nog wat leuk materiaal hebben kunnen schieten waarop te zien is dat dit zeker een vet event is om mee te pakken.
Want een grote club vespa,s zou dit event zeker niet misstaan
15 april 2012 om 20:11 #519278Foto’s en filmpjes staan in de beginpost, veel kijk en luisterplezier
15 april 2012 om 21:04 #523077
Spulleke!Hier het eerste filmpje van mijn kant uit.
Voor vandaag de laatste, rest komt morgen

15 april 2012 om 21:20 #523348Helaas had Andree z’n camera niet bij zich, en mijne leent zich niet echt voor filmen (onderweg).
Het was me er ook te koud voor, dus driving movies heb ik niet.
Én dan was het ook nog eens relatief saai beeldmateriaal geweest, aangezien ik voortdurend achteraan reed met mijn stront originele Ciao…Paar foto’s:

I came, I saw, and I forgot what I was doing...15 april 2012 om 21:27 #521939Ziet er goed uit mannen! Volgens mij hebben jullie wel een gezellige dag gehad. Lijkt me leuk om volgend jaar ook naartoe te gaan
15 april 2012 om 21:30 #521063Mooi impessie al kijk met smart uit naar de rest

@spulleke
Stephan had het vast al koud waardoor de boel zo trilde of rilde:DEdit
@elkan
Dat was het ook zeker alleen jammer dat net dat deel van nl zwaar bewolkt moest wezen.
Maar raad je zeker aan dit volgende jaar ook mee te pakken is namelijk een aangename afwisseling
@tonni
Deze is leuk z,on mooi wit ciaotje daar tussen de massa
16 april 2012 om 00:28 #520094
AnoniemMooi hoor 🙂 Zie ook een paar leuke Puchjes staan!
Deze staat voor volgend jaar op mijn lijstje 😀
16 april 2012 om 12:42 #525242Nou is dit topic sinds gisteren bijna 200x bekeken en de filmpjes rond de 30x, en toch zie ik maar 2 mensen die er niet bij waren even replyen.
(om te beginnen dus hulde voor citta89 en vertigo
)
Want denk de rest nou echt dat een forum er beter of gezelliger van word als je alleen de boel bekijkt en verder niks zegt:?Hier bereik je alleen maar mee dat mensen het voortaan wel laten om nog iets te filmen of het hier te posten, want ze doen het niet voor hun zelf maar voor de mensen die er niet bij waren.
Maar als die op hun beurt te beroerd zijn om even een replytje achter te laten, vraag je je echt af waarvoor je het doet.
(kost qua uploaden enzo namelijk wel veel tijd)
Maargoed ik hoop niet dat door deze lack of interest de rest van het film materiaal uitblijft, want ik kijk er wel graag naar en laat dit dan ook wel weten dmv een reply,tje
16 april 2012 om 12:50 #516201Maybe domme vraag he , maar je zag op een van de filmpjes toch die rox staan he. Wie was dat die het kudde beest noemde?xD Vond het wel comisch hoe die het zij namelijk 😛
16 april 2012 om 12:51 #516202Met wat mooier weer zeker een keer leuk om naar toe gaan 😉
16 april 2012 om 12:59 #516203@beunhaaz
Das een aprillia sr of di-tech.
En dat is Avanti die je daar hoort vertellen watvoor apparaat daar staat:lol
(maar wat ie niet filmt is dat ie later de eigenaar van dat geval een bod doet van 1500 euro omdat hij hem zo graag wou hebben:haha)@hans
Dat weer is zeker een statement, want ik zit hier nu met keelpijn en zwaar hoofd in de kamer.
Maargoed was het al met al nog zeker wel waard daar niet van
16 april 2012 om 13:09 #516199ziet er leuk uit ;)!
nog wat gevonden op de markt daar haha?
16 april 2012 om 13:19 #516200DR-flenny :
nog wat gevonden op de markt daar haha?Ik ben daar zelf niet geweest, maar wat ik van Avanti enzo begreep was dat niet echt noemenswaardig.
16 april 2012 om 17:06 #519678
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.