Home › Forums › Meetings & evenementen › Overige meetings & evenementen › 2-takt Dag 2013
- Dit onderwerp bevat 51 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 11 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 april 2013 om 12:36 #513965
Ik zit er wel over te denken maar weet het nog niet zeker, leuk ritje om de Citta eens uit te laten aangezien de snelheid hier waarschijnlijk niet heel hoog zal liggen 🙂
12 april 2013 om 13:01 #508118Hoe snel gaat die Citta wilk?
Want dit jaar is wel de bedoeling dat we met wat snellers die kant op gaan omdat alles daar de sokken er best wel redelijk in heeft zitten.
Vorig jaar waren we bv als laatste bij de finish:lol
(ook al laatste vertrokken dat moet er dan wel bij gezegd worden om totaal gezicht verlies te vermijden:lol)12 april 2013 om 13:45 #514562Die Citta rijdt net aan 40 dat is ook de reden dat ik de Si en Superbravo voor toertjes heb 😀 Ik had eigenlijk juist het idee dat dit meer een soort toer was voor ouwe mannetjes op dkwtjes en dergelijke.
Het ziet er in ieder geval niet uit als een snelle toer op dat filmpje of sla ik de plank hier mis? Als het moet is het niet zon probleem om op wat snellers te komen hoor maar harder als 60 heb ik niet beschikbaar op het moment..
12 april 2013 om 14:24 #513875Wilk1985 :
Ik had eigenlijk juist het idee dat dit meer een soort toer was voor ouwe mannetjes op dkwtjes en dergelijke.Dat idee hadden wij het 1e jaar ook maar er zit toch wel een hoop geweld bij want rijden ook een hoop motors van 150cc of groter mee.
Maar allround gezien boekt alles daar wel lekker door
Maar met 60 kom je wel redelijk goed mee
12 april 2013 om 18:14 #522581Jammer van de zeer minimale aanmeldingen, ik denk dat het deels te wijten is aan de afstand, een aantal jaren terug heb ik (en tvmierlo) meerdere pogingen gewaagt met tourtjes hier in de omgeving, Mike kwam nog wel eens opdagen met een clubje maar daar bleef het dan ook bij.
Jefferd hoor ik ook niks meer van dus ben bang dat ik straks alleen aan de start zal staan:con15 april 2013 om 11:29 #506905Je zal er niet alleen staan want ik ben er zeker bij zondag!
Maarrrrrrr. Ik ga wel met de Citta die 40 rijdt, een maat van me heb ik ook zover gekregen dat hij mee gaat met de Citta en die van hem gaat 41 dus de snelste tijd zullen wij niet halen helaas.
Ik wil graag gaan maar hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik de eer niet kan verdedigen wat snelheid betreft.
Speedbuxy & VespaAvanti jullie zijn wel nog steeds van plan om te gaan?
15 april 2013 om 11:38 #513270Als jullie zeker gaan ben ik echt wel bereid een langzamere brom te pakken, dan gaat de citta of tiff gewoon weer mee
15 april 2013 om 11:41 #512914100% Dat ik er ben, stel dat die maat van me toch afzegt kom ik ook op een snellere brommer maar ik ga nu op de Citta omdat ik het zon leuke combo vindt 2 rode Citta’s met identieke setups 🙂
15 april 2013 om 11:42 #512716The same overhere

Ik pak wel de citta met speed engine maar houd me dan wel wat in;)
Want de tiff mist al 3 spaken en zitten een paar los dus dat durf ik niet echt meer aan.
Maar ben zeker van de partij als er toch nog wat mensen die kant op gaan.@Tonni
Heb jij er evt al wat zicht op of je deze kunt meepakken?15 april 2013 om 12:11 #512569Wordt een leuke dag dan zondag!
Maar zoals ik het op die site zie werken ze met volgnummers die je krijgt na inschrijving, dit betekent dan dat we ons samen in moeten schrijven als we samen willen rijden lijkt mij. Zullen we een tijd afspreken? Ik ben er zeker wel rond een uur of 10:30 want ik wil ook nog even op die onderdelenbeurs rondkijken..
15 april 2013 om 13:52 #507947Nice dat je ook komt Andree!
Ik zet mischien nog wel wat anders in elkaar, de Grillo is te nerveus om 40 mee te rijden, en de Tiff is weer niet snel genoeg om af en toe wat andere brommers/motors te pesten:duivel
Mischien vind ik nog wat tijd om iets met een speedengine in elkaar te knallen, touren we mooi me z´n 4en samen en boeken we (Andree en ik) zo nu en dan heel ff vooruit om daarna weer terug te zakken in het groepje8)Rond 10:30 uur ben ik er ook wel
15 april 2013 om 14:46 #507721VespaAvanti :
Ik zet mischien nog wel wat anders in elkaar, de Grillo is te nerveus om 40 mee te rijden,Slecht afgesteld dus:pest:lol
Maar bouw anders je evo weer eens op
Want durf te wedden dat dit je wel weer gaat bevallen want dat heeft toch hele anders eigenschappen dan een zij inlaat, maar daarin tegen niet percee minder.
Want het is misschien ietsje minder pittig maar ook meteen een stuk zuiniger
en op top doet het weer niet veel onder.
Maar een speed engine is daarin tegen nog beter want das uber zuinig met ook nog steeds leuke prestaties.
(zo das weer genoeg Polini reclame voor 1 dag:lol)
Vervoer is zo goed als rond en weer lijkt ook goed zoals het er nu voor staat dus ik ben er zondag rond 12en
20 april 2013 om 13:46 #512792ik moet me afmelden omdat ik gister een warmloper gehad heb en verder niks heb.
baal er wel van.20 april 2013 om 19:26 #506018Ik ben dan morgen toch vrij, maar had er verder geen rekening meer mee ghouden, dus heb ook niks voorbereid.
Nou denk ik dat mn brom’s het ook na een half jaar stilstand vast nog zouden doen hoor, maar ik had dan toch RV willen rijden.
Ik ga dat qua brandstofkosten en tijd (blok er nog weer onder rammen, en heb ook geen koppakkingen meer voor de DEPS) dus niet meer redden.I came, I saw, and I forgot what I was doing...20 april 2013 om 20:04 #505971Ik ben er in ieder geval zeker bij, zou leuk zijn als er toch nog iemand samen met mij en VespaAvanti de tour wil rijden, stuur me even een PM of zo dan kunnen we daar wat afspreken.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.