Vespa-Ciao.NL
:: 2-takt Dag 2013
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Ging ik ook wel vanuit:thumb
      Nu alleen even hopen dat het niet weer z,on water koude dag word want krijg nog de rillingen als ik eraan terug denk.(brrr smiley):lol

VespaAvanti
      Donateur

Aangezien het niet zo heel lang meer is kick ik deze maar even omhoog:thumb
        Wie gaat er nou allemaal heen?:)

speedbuxy
        Topic starter

VespaAvanti :
          Wie gaat er nou allemaal heen?:)

Ik ga sowieso als het weer goed is.
          Want is een mooi en goed geregeld event:thumb
          Moeten alleen dit jaar wel zorgen dat we met de start meerijden ipv gaan te staan kijken als een toeschouwer:D

Maar wat aan meldingen erbij zou wel leuk wezen:thumb
          Dus zijn er nog mensen die zin hebben in een goed geregelde instap tour waarbij ook veel ander 2takt spul en geweld voorbij komt meld je dan aan:thumb
          Je krijgt aan het eind van de tour ook nog goodie bag dus de 10 of 12 euro inschrijf geld komt ook weer gedeeltelijk naar je terug:thumb

Tonni
          Moderator

Ik denk wel dat ik deze ook mee pak als t enigzins mogelijk is ivm vervoer en werk!
            Was super tof

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

VespaAvanti
            Donateur

Dat lijkt me een goed plan Andree:thumb
              Dit jaar sta ik wel met wat snellers aan de start, ff die opgevoerde Hondatjes MB, MT enz er uit rijden:duivel

speedbuxy
              Topic starter

@Tonni
                Als je ervoor voelt zouden we samen in de Caddy die kant op kunnen reizen.
                (schilt je ook in de brandstof kosten gezien ik die lap)

@Avanti
                Ga jij weer op de tiff?
                Want ik zit nu meer aan de citta te denken omdat ik wel wat sneller wil en de tiff heeft alweer 3 afgebroken spaken dus die heeft niet zo,n zin om nog sneller te moeten rijden:D

VespaAvanti
                Donateur

VespaAvanti :
                  Dit jaar sta ik wel met wat snellers aan de start, ff die opgevoerde Hondatjes MB, MT enz er uit rijden:duivel

Met dat stukje tekst doelde ik meer op de Grillo, 90 op een Tiff lijkt me wat TE gewaagt:lol
                  En aangezien we het er vorig jaar over hebben gehad om met een groep opgefokte Vespa’s die kant op te gaan leek mij de Grillo wel mooi in het plaatje passen:thumb

speedbuxy
                  Topic starter

VespaAvanti :
                    90 op een Tiff lijkt me wat TE gewaagt:lol

Met jou weet je dat nooit gezien het ”type” voorwiel waar je ooit 50km+ mee hebt gereden:D
                    Maar hopelijk word het weer de aankomende weken wat warmer dan zullen we ze even wat Vespa power laten ervaren:duivel

VespaAvanti
                    Donateur

Haha, dat was een HEEL degelijk wiel Andree:lol
                      Je heb hem er vast ook nog steeds inhangen:D

Ja ik hoop het ook!

Jefferd ook nog steeds van de partij???

Tonni
                      Moderator

Ook op deze datum heb ik dienst… zucht…

Valt me trouwens tegen, vrijwel geen animo vanuit de rijders hier?

speedbuxy
                        Topic starter

Tonni :
                          Valt me trouwens tegen, vrijwel geen animo vanuit de rijders hier?

Meeste rijders hier zijn blijkbaar bang om met anders mensen en voertuigen om hun heen te rijden denk ik:lol
                          Maar zonder gekheid das wel balen want denk dat het hem dit jaar dan niet gaat worden:(

Tonni
                          Moderator

Errug jammer idd, is echt een leuk evenement, goed georganiseerd qua route en genoeg om je heen te zien!

Als ik nog wat kan regelen qua rooster, dan wil ik m wel rijden…

speedbuxy
                            Topic starter

Tonni :
                              Als ik nog wat kan regelen qua rooster, dan wil ik m wel rijden…

Ik sta ook altijd nog open voor een evt last minute decision.
                              Want wat je zegt het is een leuk en afwisselend evenement en weet ook zeker dat iedereen het erg leuk zou vinden.
                              (maar ja als ze niet willen proeven weet ze ook niet hoe het smaakt;))

Tonni
                              Moderator

‘Goedenavond,

Via deze weg wil ik u erop attenderen dat op 21 april a.s. de 22e Nationale Tweetaktdag plaatsvindt. Vorig jaar (of de jaren daarvoor) heeft u ook aan dit evenement deelgenomen; wellicht heeft u dit jaar wederom interesse.

Van velen van u heb ik inmiddels het inschrijfformulier ontvangen.
                                Ik kan u meedelen dat we nog veel open plaatsen hebben, dus nieuwe aanmeldingen zijn van harte welkom!
                                Mocht u interesse hebben om deel te nemen aan de Tweetaktdag, dan kunt u bijgaand inschrijfformulier invullen en terugsturen aan 2taktdag@gmail.com.’

Echt niemand verder????

speedbuxy
                                Topic starter

Die mail heb ik niet eens gekregen:?
                                  Laat ze dan maar doodvallen daar in moergestel:lol

Maar zonder gekheid op de dag zelf inschrijven is nou ook mogelijk zag ik tijd terug:thumb
                                  Dus zou wel leuk zijn als er last minute nog wat mensen zich aanmelden zodat deze dag doorgang kan vinden:thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.