Home › Forums › Meetings & evenementen › Overige meetings & evenementen › 2-takt Dag 2013
- Dit onderwerp bevat 51 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 11 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 januari 2013 om 14:28 #501385
Ook dit jaar vind dit evenement weer plaats en gezien het vorig jaar goed bevallen is qua event en organisatie trap ik heb bij deze weer af

Op dit event is alles wat 2takt is en van voor 1998 welkom

De route word gereden aan de hand van bordjes die je moet volgen wat opzich erg leuk en vrij rijden is.
Want iedereen kan dan gewoon als groep of club z,n eigen snelheid enzo bepalen.
Leuke vond ik vorig jaar vooral dat je veel leuk oud spul tegen komt onderweg
De site is vernieuwd en werkt nog niet goed dus verdere info kan ik niet inlezen maar meende dat het inschrijf geld iets van 8 tm 10 euro was.
Maar je krijgt na de rit wel leuke goodies mee die dit weer compenseren.
En de dag zelf is gewoon erg netjes geregeld dus is gewoon aanschuiven en mee genieten
Hier een film impressie.
(was zelf vorig jaar de camera vergeten waar ik nu nog steeds van baal:()
Ik ben als het weer goed is weer van plan te gaan en zou leuk zijn als we de groep wat groter krijgen dan vorig jaar.
Dus mensen meld je aan want daar ga je echt geen spijt van krijgen gezien het een erg leuke afwisseling is
De rit vind plaats in Moergestel.
Link naar de site KLIK
Inschrijf formulier KLIK1 – Me
2 – Seafire
3 – Jefferdscitta
4 – Tonni
5 – VespaAvanti7 januari 2013 om 16:27 #518242Zoals het er nu na uitziet, ben ik aanwezig;)
7 januari 2013 om 16:29 #518243waar word dit gehouden?
7 januari 2013 om 16:51 #518241vorig jaar was echt goed bevallen,dus ga zeker mee.
het word in moergestel gehouden als het goed is.7 januari 2013 om 17:04 #518240jefferdscitta :
dus ga zeker mee.That,s the spirit

@Dubracer
Is idd in Moergestel zoals jefferdscitta aangeeft.7 januari 2013 om 17:26 #518232ok danke voor de info zal eens kijken of er wat animo hiero is
7 januari 2013 om 23:52 #518125Toch wel interesse, beviel wel goed
I came, I saw, and I forgot what I was doing...8 januari 2013 om 00:14 #518126Dan zet ik je er gewoon bij en dan hoop ik dat er tegen die tijd een leuk grunn clubje die kant op wil

Want de onderneming om er te komen is het event zeker waard want is weer eens iets heel anders om met zoveel mensen/voertuigen een bepaalde route te gaan rijden.8 januari 2013 om 13:40 #516741T is idd een leuk stukje rijden vanaf hier, maar het rondritje aldaar en wat er te zien is, is zeker de moeite waard!
Ik hoop dat we met een grotere groep kunnen aantreden dit keer?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...8 januari 2013 om 19:29 #518697Lijkt me wel wat, maar heb de wielen vervangen van mijn oude blauwe Ciao voor 5 spakers in plaats van de 17″ spaakwielen.
Mag je dan mee doen vraag ik mij af ?, anders nog even een paar nieuwe spaakwielen zoeken voor die tijd.TICKLING BARN8 januari 2013 om 19:49 #518705Tonni :
Ik hoop dat we met een grotere groep kunnen aantreden dit keer?Dat hoop ik ook

@Crullie
Zit geen keuring bij ofzo dus dat zit wel snor;)
Vorig jaar was jefferdcitta bv ook gewoon op de citta.
(gaat ze er volgens mij meer om dat je niet op de scooter aan komt zetten)8 januari 2013 om 20:06 #518703@ Crullie: Ik denk sowieso dat als je dat soort dingen gewoon niet meldt, dan is er nooit een probleem.
Als iemand mee zou willen rijden met een (te) jonge Ciao, ook dan zou ik gewoon melden dat ik een oudere heb..
Ze controleren het nou niet bepaald ofzo
Het is wel heel mooi rijden daar en een goede uitgezette route ook!I came, I saw, and I forgot what I was doing...8 januari 2013 om 23:43 #518525Inschrijf formulier staat online KLIK
En we staan ook tussen de foto lijst van 2012

(Original link KLIK)Dus ik zou zeggen meld je aan mensen

Want is echt een hele leuke en aangename afwisseling tov gewoon toeren.Edit
Leeftijd maakt dus niet meer uit
”Je kunt deelnemen met een auto, motor, scooter of bromfiets voorzien van een tweetaktmotor; ongeacht de leeftijd van het voertuig”9 januari 2013 om 08:02 #518524(gaat ze er volgens mij meer om dat je niet op de scooter aan komt zetten)
Vreemd genoeg staat er toch een scooter op de foto’s.
Plastic kappen, daarbij vallen gietvelgen in ’t niet Crullie.Even checken of het mogelijk is tzt te beslissen met welke brommer je exact komt, want is even afwachten wat ik dan rijdend heb van ’t arcenaal…
28 februari 2013 om 21:52 #515677Ik ben dr ook weer bij, dee is echt super

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.