Vespa-Ciao.NL
:: 2-takt Dag 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 2-takt Dag 2012

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 75)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

@Tonni & Avanti
      Die markt blijkt niet veel voor te stellen las ik via google op andere fora.
      Werd betiteld als een beetje achterbak verkoop wat niet veel voor stelde.
      Mijn tel 06-45247287

Spulleke!

Achja kijken kan geen kwaad.
        Mijn nummer is in iedergeval 06-22957222

speedbuxy
        Topic starter

Spulleke! :
          Achja kijken kan geen kwaad.

Nee voor jullie is dat zeker wel even te doen en dan kunnen we tenmiste ook een vc mening erover horen.
          Want las het nu op het yamaha en kreidler forum volgens mij en die lui hebben geen smaak for italian stuff.

Tonni
          Moderator

VespaAvanti :
            Ik heb een mail gekregen met mijn startnummer -> 14
            Spulleke heeft zijn startnummer ook binnen -> 72
            Vraag me af of we met z’n alle samen kunnen starten maar heb er een hard hoofd in.
            Wel veel zin in deze speciale tour, is weer eens heel wat anders!:)

We spreken toch gewoon met elkaar af daar ergens, en zorgen gewoon dat we als een ‘clubje’ samen rijden?
            Lijkt mij het leukste.

Hoe zit het eigenlijk met Mike en Peter? Jullie komen toch gewoon ook he?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
            Topic starter

Tonni :
              We spreken toch gewoon met elkaar af daar ergens, en zorgen gewoon dat we als een ‘clubje’ samen rijden?
              Lijkt mij het leukste.

Ja zowiezo:thumb
              Maar die nummers zijn ook gewoon fictief, want ik heb bv start nummer 2, maar het zijn de auto en motor clubs die als 1e vertrekken.
              En daarna zijn de brommers en in welke volgorde die vertrekken maakt volgens mij niet uit.
              (tenmiste op de paar filmpjes die er zijn rijden ze soort bij soort of te wel club bij club)

EDIT
              Zo mijn tiff is helemaal klaar en schuif hem direct in de auto zodat ik morgenvroeg meteen kan vertrekken:thumb
              (Vc muts erbij want behalve voor de kou is het ook meteen goeie reclame:thumb)

Foto sessie verliep trouwens want anders.
              Want eerst kwam de kat eraan en die dacht wat ruikt die fiets tas toch lekker.

Toen dacht ie van die krijgt van mij even een kopje.

Om er vervolgens even lekker tegenaan te pissen:lol

Dus mijn tiff is nu zelfs gedoopt, dus dat gaat morgen zeker goed komen:D

VespaAvanti
              Donateur

Mooie fotoshoot Andree:D
                Zullen ze de zaak ook gaan keuren, ik heb namelijk nog steeds geen blauwe plaat laten drukken:con

speedbuxy
                Topic starter

VespaAvanti :
                  Zullen ze de zaak ook gaan keuren, ik heb namelijk nog steeds geen blauwe plaat laten drukken:con

Ik denk het haast niet, want bij scooter sprints met 100 deelnemers lukte het keuren tussen 10 en 12 altijd maar net.
                  Dus 250 broms/motor,s en auto,s keuren is haast onbegonnen werk.
                  Maar heb je niet nog een blauwe donor plaat die je er even op kan pleuren?

VespaAvanti
                  Donateur

Blauwe donorplaat heeft spulleke voor me dus komt goed:thumb

Jefferd is hier net aangekomen, nog ff de koffie opdrinken en dan gaan wij vertrekken richting Spulleke:thumb

speedbuxy
                    Topic starter

Ik ben weer thuis:thumb
                      Het was een erg leuk event met zoals verwacht veel kijk en luister plezier, en ook de route van de toer is erg mooi uit gestipelt over allemaal dorpjes en landwegen:thumb
                      Al met al puik geregeld event die de 8 euro zeker waard is:thumb
                      Enige minne nu was het koude weer, want was echt kkoudd.

En nog een groot min punt ik kwam er bij flevoland achter dat ik m,n camera vergeten was:'(:boos
                      Nou verzacht het de pijn dat wij bij de start wat te lang hebben staan te kijken, en daardoor tijdens de rit eigenlijks niet echt veel rijders meer gezien hebben.
                      Dus qua toer beelden was het dan een hoop van ons 5en geweest.
                      Maar tonni, spulleke en avanti hebben nog wel wat foto&film materiaal:thumb.

Edit
                      Hier dan toch nog maar 3 foto,tjes:D
                      M,n start nummer tesamen met een 2takt dag verkerings mapje.
                      (deze was na de rit gratis af te halen:thumb)

En nog een reclame pret pakket:lol

Kortom zeker de moeite waard dit event:thumb
                      Zie DIT voor een foto en filmpjes verslag.

VespaAvanti
                      Donateur

Ik ben ook al weer ff thuis, was echt de moeite waard, goed geregelde route die mooi uitgestippeld is en duidelijk aangegeven word met bordjes, mocht je er een missen dan kan je de route altijd raadplegen.
                        De paar brommers die we met de Tiffany voorbij gingen, dat was toch wel lache hoor:lol

speedbuxy
                        Topic starter

VespaAvanti :
                          De paar brommers die we met de Tiffany voorbij gingen, dat was toch wel lache hoor:lol

Ja vooral die oude 1 cilinder ”motors” die jij voorbij ging lijk erg grappig:D

jefferdscitta
                          Bijdrager

was een zeer geslaagde tour en het zijn die 8euros meer dan waard.
                            mooie route en duidelijk uitgestippeld.
                            voor volgend jaar is deze tour zeker een aanrader:thumb

Tonni
                            Moderator

Dit is zeker een voor op de agenda. Je betaalt een paar euro (of niet, dan kan je de route ook gewoon rijden).
                              Vervolgens rijd je een al door anderen georganiseerde en volledig uitgestippelde route met vele mede 2-takt liefhebbers.
                              Ideaal, niks uitzoeken en toch een zeer mooi rondje rijden van 80 km.

We moeten ons hier eigenlijk volgend jaar echt even als VC.nl laten zien, met een mooie delegatie (opgevoerd of leeftijd van de brommer is totaal geen probleem, ik heb genoeg snelle jongens gezien en ook redelijk wat modern spul.)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

VespaAvanti
                              Donateur

Andree: Ja dat was wel lache, die konden mij niet eens bijhouden leek het wel:lol

Jefferd: Zeker, deze blijft er vast in voor mij:thumb

Tonni: Volgend jaar moeten we idd onze koppen even laten zien daar, minmaal een man of 10 en dan allemaal zo opgefokt dat we veel mensen heel raar kunnen laten kijken:duivel

speedbuxy
                                Topic starter

Ja zou echt lache wezen om daar volgend jaar met 10 a 15 of nog mooier 20 snellere vespa,s te verschijnen:thumb
                                  Want ik vond de rijders en publiek ook totaal niet het idee geven dat ze niet van snel spul houden zoals je meestal wel bij ”oldtimer” rijders ziet.
                                  Ik had nu haast eerder het gevoel dat wij de oude bokken waren die met veel te beschaafd spul waren komen opdagen:D

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 75)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.