Home › Forums › Algemeen › Oude topics › 2 Nieuwe how to’s bij barry
- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 18 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 8 maanden geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 juni 2006 om 21:23 #134345
mooi werk :), en 10 euro erbij voor datalimiet 🙂
als iemand anders nog een how to heeft, moet je die maar door sturen :), des te meer des te beter…
@ flick, ik wil best ook deel nemen aan een betaling voor de site 🙂
edit: of iets in sturen aan onderdelen voor de prijsvragen?!16 juni 2006 om 16:29 #134421kjeld :
let wel op als je je carbje warm gaat stoken dat je af en toe kijkt of ie al los zit.
Bij mij was dat sneller dan verwacht dus begon de buis waar de sproeier in zit te smelten. (het is wel nog goedgekomen hoor)haha, bij mij kwam er een bobbeltje
maar ik kon geen schroevendraaiertje vinden, dus het lukte niet 😛
16 juni 2006 om 17:17 #134422veel te zware branders gebruiken jullie volgens mij.
Voor elk werk bestaat er gereedschap,gebruik dat dan.16 juni 2006 om 17:44 #134423
koopman53ik heb gewoon penceel brandertje van de gamma
oops, verkeerde account…
van erwinko dus 😉
25 juni 2006 om 11:43 #134589Gisteren de Techno uitelkaar gehaald. tot de verbazing zat er geen begrenzer in 😕 Ik denk dat dus niet in alle techno’s een begrenzer zit. mischien alleen in de wat oudere modellen ?
greetz26 juni 2006 om 22:21 #134631vandaag ook een techno uit elkaar gehaald en geen begrenzing gevonden..:?
heb het demper uit elkaar gehaald en erin gekeken maar het was ietsje te zwart:D dus toen voorzichtig met een M8 draadeind erin gevoeld maar kwam nix tegen.. ik kon hem tot de bocht doorsteken.
gelukkig nog niet gezaagd8) dus ik denk ook dat het niet voor iedere techno geldt en hier gaat het trouwens om een nieuwe techno van een kereltje hier uit de buurt..:P
27 juni 2006 om 10:31 #134634Paul :
haha prachtig om te zien dat zo’n ‘ouwe’ gozer nog zo bezeten is van vespa’s, hoop dat ik rond die leeftijd ook nog zo ben!!en dat sponsorgeld is ook heel fijn uiteraard:)
:! Wehehe……Ik ben ook al aardig op weg hoor…..:D
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!12 juli 2006 om 12:54 #134975Heeft een Proma Circuit dit ook? zon begrenser? Hij ziet er namelijk bijna hetzelfde uit (misschien wel helemaal)
12 juli 2006 om 12:58 #134977nja die moetje toch egniet met de techno vergelijken! Heeft het niet neem k aan! En zoveel lijken ze tochniet opelkaar als je ze beiden in handen hebT
12 juli 2006 om 18:51 #134984Jacky :
nja die moetje toch egniet met de techno vergelijken! Heeft het niet neem k aan! En zoveel lijken ze tochniet opelkaar als je ze beiden in handen hebTOk, maar ik heb ook precies die ijzeren ding met gaatjes erin. Ook is de demper en de rest precies etzelfde.
Ik kijk wel even.
Hier is een (te klein) plaatje: http://www.puchforum.nl/images/promacircuit.jpg12 juli 2006 om 20:20 #134986SIlver_vts :
vandaag ook een techno uit elkaar gehaald en geen begrenzing gevonden..:?heb het demper uit elkaar gehaald en erin gekeken maar het was ietsje te zwart:D dus toen voorzichtig met een M8 draadeind erin gevoeld maar kwam nix tegen.. ik kon hem tot de bocht doorsteken.
gelukkig nog niet gezaagd8) dus ik denk ook dat het niet voor iedere techno geldt en hier gaat het trouwens om een nieuwe techno van een kereltje hier uit de buurt..:P
klopt ut geld niet voor alle techno’s.. ik had er pas 1tje voor een puch daar zat ook geen begrenzer in…
was ook nieuwe uitlaat….veel geholpen heeft die techno anders niet:kots… qua prestaties merk je nix geen verbetering:((… tenminste bij die puch dan… te snappe tis geen vespa eej:lol:lol12 juli 2006 om 20:44 #134987SIlver_vts :
vandaag ook een techno uit elkaar gehaald en geen begrenzing gevonden..:?heb het demper uit elkaar gehaald en erin gekeken maar het was ietsje te zwart:D dus toen voorzichtig met een M8 draadeind erin gevoeld maar kwam nix tegen.. ik kon hem tot de bocht doorsteken.
Had ik ook last van:S, kon niets vinden
Heb jij er toevallig eentje met een knik voor de demper? Bij die zat er bij mij geen in. Barry heeft er een zonder knik, en daar zat er een in
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno12 juli 2006 om 21:40 #134992Ik had het zelfde probleem. ik heb een zonder knik maar het was een vrij nieuwe , ik denk dus dat er alleen zo’n begrenzer zit in de wat oudere techno’s , want op de foto’s te zien was die van barry ook niet al te nieuw…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.