Vespa-Ciao.NL
:: 2 Nieuwe how to’s bij barry

Home Forums Algemeen Oude topics 2 Nieuwe how to’s bij barry

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Moderator

mooi werk :), en 10 euro erbij voor datalimiet 🙂

als iemand anders nog een how to heeft, moet je die maar door sturen :), des te meer des te beter…

@ flick, ik wil best ook deel nemen aan een betaling voor de site 🙂
      edit: of iets in sturen aan onderdelen voor de prijsvragen?!

erwinko
      Bijdrager

kjeld :
        let wel op als je je carbje warm gaat stoken dat je af en toe kijkt of ie al los zit.
        Bij mij was dat sneller dan verwacht dus begon de buis waar de sproeier in zit te smelten. (het is wel nog goedgekomen hoor)

haha, bij mij kwam er een bobbeltje

maar ik kon geen schroevendraaiertje vinden, dus het lukte niet 😛

barry
        Donateur

veel te zware branders gebruiken jullie volgens mij.
          Voor elk werk bestaat er gereedschap,gebruik dat dan.

koopman53

ik heb gewoon penceel brandertje van de gamma

oops, verkeerde account…

van erwinko dus 😉

Wouz-LwB
            Donateur

Gisteren de Techno uitelkaar gehaald. tot de verbazing zat er geen begrenzer in 😕 Ik denk dat dus niet in alle techno’s een begrenzer zit. mischien alleen in de wat oudere modellen ?
              greetz

SIlver_vts
              Bijdrager

vandaag ook een techno uit elkaar gehaald en geen begrenzing gevonden..:?

heb het demper uit elkaar gehaald en erin gekeken maar het was ietsje te zwart:D dus toen voorzichtig met een M8 draadeind erin gevoeld maar kwam nix tegen.. ik kon hem tot de bocht doorsteken.

gelukkig nog niet gezaagd8) dus ik denk ook dat het niet voor iedere techno geldt en hier gaat het trouwens om een nieuwe techno van een kereltje hier uit de buurt..:P

iaccaloco
                Bijdrager

Paul :
                  haha prachtig om te zien dat zo’n ‘ouwe’ gozer nog zo bezeten is van vespa’s, hoop dat ik rond die leeftijd ook nog zo ben!!

en dat sponsorgeld is ook heel fijn uiteraard:)

:! Wehehe……Ik ben ook al aardig op weg hoor…..:D

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

DuraNXL
                  Bijdrager

Heeft een Proma Circuit dit ook? zon begrenser? Hij ziet er namelijk bijna hetzelfde uit (misschien wel helemaal)

Jacky
                    Bijdrager

nja die moetje toch egniet met de techno vergelijken! Heeft het niet neem k aan! En zoveel lijken ze tochniet opelkaar als je ze beiden in handen hebT

DuraNXL
                      Bijdrager

Jacky :
                        nja die moetje toch egniet met de techno vergelijken! Heeft het niet neem k aan! En zoveel lijken ze tochniet opelkaar als je ze beiden in handen hebT

Ok, maar ik heb ook precies die ijzeren ding met gaatjes erin. Ook is de demper en de rest precies etzelfde.
                        Ik kijk wel even.
                        Hier is een (te klein) plaatje: http://www.puchforum.nl/images/promacircuit.jpg

JL
                        Bijdrager

SIlver_vts :

heb het demper uit elkaar gehaald en erin gekeken maar het was ietsje te zwart:D dus toen voorzichtig met een M8 draadeind erin gevoeld maar kwam nix tegen.. ik kon hem tot de bocht doorsteken.

gelukkig nog niet gezaagd8) dus ik denk ook dat het niet voor iedere techno geldt en hier gaat het trouwens om een nieuwe techno van een kereltje hier uit de buurt..:P

klopt ut geld niet voor alle techno’s.. ik had er pas 1tje voor een puch daar zat ook geen begrenzer in…
                          was ook nieuwe uitlaat….veel geholpen heeft die techno anders niet:kots… qua prestaties merk je nix geen verbetering:((… tenminste bij die puch dan… te snappe tis geen vespa eej:lol:lol

ArvidW
                          Donateur

SIlver_vts :

Had ik ook last van:S, kon niets vinden

Heb jij er toevallig eentje met een knik voor de demper? Bij die zat er bij mij geen in. Barry heeft er een zonder knik, en daar zat er een in

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

Wouz-LwB
                            Donateur

Ik had het zelfde probleem. ik heb een zonder knik maar het was een vrij nieuwe , ik denk dus dat er alleen zo’n begrenzer zit in de wat oudere techno’s , want op de foto’s te zien was die van barry ook niet al te nieuw…

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.