Vespa-Ciao.NL
:: 2 blok vragen

Home Forums Techniek Motorisch 2 blok vragen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TifSi
    Topic starter

Ik heb mijn blokje gescheiden, komen nieuwe lagers in, maar heb een vraag over de pakking, is de kant en klare pakking die in de lagerkit geleverd word goed genoeg om te gebruiken? Of kan ik er beter 1 snijden uit pakkingpapier?
      Dit omdat ik al meermaals met kant en klare pakkingen voor de klok lekkage heb gehad en het is altijd balen als alles weer open moet.

En mijn ontstekingsdraad heeft een knik, deze wil ik graag vervangen, zit hier nog een vaste draad dikte aan? Ik heb wel 1mm. FLRY draad liggen, maar dit lijkt mij dun? Wat kan ik het best gebruiken?

Alvast bedankt.

Wim
      Bijdrager

Die kant en klare pakkings die zijn vaak vrij dun en idd dan willen ze graag gaan lekken. Ook komen niet altijd alle gaten even goed overeen. Goedkope rommel..
        Je kan ze op zich wel gebruiken door de gaatjes wat aanpassen en als je dan ook nog een flinter dun laagje vloeibare pakking op aan beide kanten van de pakking smeert voor dat die er tussen komt dan zit het over het algemeen wel goed dicht.

Ik heb geen idee hoe dik de draden origineel zijn eigenlijk maar als je die draad van de ontsteking gaat vervangen dan in ieder geval geen dunnere draad gebruiken dan oorspronkelijk gebruikt werd.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.