Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 1e Editie belevingsevenement BromfieTTs 2014
- Dit onderwerp bevat 56 reacties, 22 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 8 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 april 2014 om 11:05 #527258
Ik zal vandaag even een mail die kant op sturen met de vraag of het gas wel open getrokken mag worden op het circuit.
Want ik heb het idee dat het een soort show rit word met lage snelheden.7 mei 2014 om 13:56 #511971Hmm dat zou minder zijn…
Al wat van ze terug gehoord Speedbuxy?No stress, all fun and a bit of speed15 juli 2014 om 13:28 #506922Intellect80 :
Al wat van ze terug gehoord Speedbuxy?Nope, en is ook zeker al 2 maanden geleden.
Heb toen naar beide email adressen de vraag gestuurd of het toe gestaan is om op het circuit het gas even open te gooien.
Tot vandaag de dag 0 reactie daarop.
Dit is voor mij reden genoeg om de organisatie niet serieus te nemen.
Maar gezien de Flevo toer is komen te vervallen ga ik het misschien toch een kans geven.@De rijders en organisatie van de Flevo hebben jullie zin om deze als vervanging mee te pakken?
15 juli 2014 om 13:34 #505018Ik voel er nog steeds iets voor
15 juli 2014 om 14:31 #527671Ok, ik heb gebelt met de organisatie en het volgende kwam ik te weten:
Voor het rondje circuit moet een vrijwaring worden getekend, je bent officiëel NIET verzekerd!!
Daarnaast zal er bij elke groep die het circuit op gaat een voor -en achterrijder vd organisatie zijn.
Het is mogelijk im met de voorrijder te overleggen dat hij het gas verder opengooit, maar standaard houden ze 55/60 km/u aan..Er is wel de mogelijkheid om in competitieverband aan sprintraces op het rechte stuk mee te doen.
Hier zijn extra kosten aan verbonden (incl. verzekering enz) á €45,-Dus het gas vol opengooien zal voor de meesten niet écht mogelijk zijn. Had dit ook wel verwacht, het moet natuurlijk veilig blijven..
Anyway; ik ben er zondag sws!!!
No stress, all fun and a bit of speed15 juli 2014 om 23:15 #527674Intellect80 :
Ok, ik heb gebelt met de organisatie en het volgende kwam ik te weten:Voor het rondje circuit moet een vrijwaring worden getekend, je bent officiëel NIET verzekerd!!
Daarnaast zal er bij elke groep die het circuit op gaat een voor -en achterrijder vd organisatie zijn.
Het is mogelijk im met de voorrijder te overleggen dat hij het gas verder opengooit, maar standaard houden ze 55/60 km/u aan..Er is wel de mogelijkheid om in competitieverband aan sprintraces op het rechte stuk mee te doen.
Hier zijn extra kosten aan verbonden (incl. verzekering enz) á €45,-Dus het gas vol opengooien zal voor de meesten niet écht mogelijk zijn. Had dit ook wel verwacht, het moet natuurlijk veilig blijven..
Wat een onzin..
/out
19 juli 2014 om 20:27 #527583Spreken we nog ergens af om een bepaalde tijd?
No stress, all fun and a bit of speed19 juli 2014 om 22:25 #527678Vandaag een leuke 100km gereden naar zee samen met Broezert. Beiden ook wel weer de smaak te pakken en gaan waarschijnlijk morgen wel richting Assen met wat mensen vanuit Groningen. Mochten we bij het circuit aankomen zal ik wel een wappje sturen.
19 juli 2014 om 23:01 #527679Prima ik merk t wel!
No stress, all fun and a bit of speed20 juli 2014 om 09:15 #527684Florian :
Intellect80 :
Ok, ik heb gebelt met de organisatie en het volgende kwam ik te weten:Voor het rondje circuit moet een vrijwaring worden getekend, je bent officiëel NIET verzekerd!!
Wat een onzin..
/out
Dat vrijwaring gebeuren moest ook op zandvoort, maar om nou 55 a 60 te rijden is niks aan. En stel je rijd achter zo’n langzame groep kan je niks.
20 juli 2014 om 10:17 #527681Hmm merk het al..
Veel gepraat en niemand die gaat.. Dan pas ik ook.
Ga geen €25,- betalen en dan in mn remi daar rondlopen..No stress, all fun and a bit of speed20 juli 2014 om 13:30 #527686Ik ben pas net uit bed:lol
Maar ik had ook geen zin om 25 euro te betalen om vervolgens met fiets snelheid over een circuit te gaan.
Wat ook dikke onzin is, want bij de motor dagen mogen de 50cc Kreidler racers gewoon voluit met dik 100+ over het circuit. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.