Vespa-Ciao.NL
:: 19mm spruitstuk Speedengine

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden 19mm spruitstuk Speedengine

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jwz…
    Bijdrager

een 16mm spruitstukje kan ik ook wel gebruiken, gewoon voor een dellorto 16 mm carburateur van jmpb. Laat maar weten wat je prijzen zijn

hansieb
      Moderator

barry :
        Kan je zelf maken & snel ook.
        Ik heb er eens 2 in no time gemaakt uit messing.

Misschien dat je deze kan maken en dat we ze in de VC.nl shop kunnen gooien ? 😉

Sven vdB
        Bijdrager

Ik kan de spruitstukken maken, Als iemand geinteresseerd is laat me dan even weten wat de wensen zijn.
          Recht spruitstuk/schuin spruitstuk maat carb enz.(binnen/buitenmaat bus) Ik kan dan aan de hand van de gegevens een inventor tekening maken die ik je stuur zodat we het er allebei over eens zijn;)

jwz…
          Bijdrager

en u prijs?

barry
            Donateur

Nee , ik begin er niet meer aan. De enige die ik gemaakt heb,heb ik aan Alrik gegeven.Die zal er zijne plan wel mee trekken.

Sven vdB
              Bijdrager

Ben vandaag begonnen aan het spruitstuk, Schoot niet echt op omdat er een 1e klas bezig was die telkens uitleg nodig hadden. Dus heb ik het niet helemaal af kunnen maken omdat ik dan niet mocht draaien:S

Heb alvast een foto gemaakt. Ik hoef alleen het voetje nog maar te frezen en de gaten te maken.
                Busje is aan de binnenkant wat ruw omdat ik het heb uitgeboord i.p.v. gedraaid maar dat wordt nog glad gemaakt;)

Op de tekening zie je hoe hij moet worden;)

als ik volgende week tijd heb maak ik hem af en dan kijk ik of ik er meer kan/wil maken.

ArvidW
                Donateur

Heel netjes 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

ivovanzon
                  Bijdrager

Ik reserveer er vast een mochten er meer komen!

barry
                    Donateur

Inderdaad , uiterst netjes.Ik doe het je niet na eerlijk gezegd.

Docs
                      Donateur

dat ziet er heel netjes uit8)

Sven vdB
                        Bijdrager

danku:)
                          ik zit alleen nog te twijfelen onder welke hoek ik de voet moet frezen. Op tekening heb ik hem onder een hoek van 60graden staan. Ik denk dat dit misschien iets teveel is dus weet iemand welke hoek ik het best kan pakken?

ik heb de 16mm zelf niet dus vandaar dat ik het ff vraag;)

iemand????????????????????

en klopt het dat de buiten maat 24 mm is van het busje?

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.