:: 1970 brom blok drijfstang
-
Ik heb een blok uit 1970 waar ik een andere cilinder voor wil kopen, maar het is mij onduidelijk of dit jaar de pen 10 of 12 drijfstang had. Weet iemand welke dit is? Het blok is helemaal origineel dus de drijfstang is die er vanaf nieuw in zat.
Als het de originele drijfstang is is het een pen 12.
Als je alleen je cilinder er al af haalt is het ook vrij gemakkelijk te zien aan de zuiger zelf, mits het natuurlijk 100% origineel is. Die heeft namelijk geen L zuigerveer, en is dus p12, verschil is vrij duidelijk! 🙂
FonSBijdrager
Als je alleen je cilinder er al af haalt is het ook vrij gemakkelijk te zien aan de zuiger zelf, mits het natuurlijk 100% origineel is. Die heeft namelijk geen L zuigerveer, en is dus p12, verschil is vrij duidelijk! 🙂
Als je de cilinder eraf haalt, kun je toch net zo goed de pistonpen meten..?
Volgens jouw theorie is een standaard 50cc zuiger met 2 “gewone” zuigerveren altijd pen 12, maar dat is niet zo.
Als je alleen je cilinder er al af haalt is het ook vrij gemakkelijk te zien aan de zuiger zelf, mits het natuurlijk 100% origineel is. Die heeft namelijk geen L zuigerveer, en is dus p12, verschil is vrij duidelijk! 
Als je de cilinder eraf haalt, kun je toch net zo goed de pistonpen meten..? Volgens jouw theorie is een standaard 50cc zuiger met 2 “gewone” zuigerveren altijd pen 12, maar dat is niet zo.
Ah, ik dacht dat die 50cc zuigers met 2 “gewone” veren altijd oldtimer zuigers waren, en dus p12! Weer wat geleerd
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.