Vespa-Ciao.NL
:: 15 mm carburateur?

Home Forums Techniek Opvoeren 15 mm carburateur?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Ik zat een beetje te neuzen naar een 13/13 carb. voor mijn Citta, en toen werd ik getipt door een maat van me, en die zei dat ze bij Nemeco groothandel ook een carburateur verkopen.

Heeft er toevallig iemand ervaring met deze carburateur op ciao/citta?
      en iemand die weet welk aantal mm deze is?

wel heb ik een mailtje gestuurd en kreeg dit als reactie “Die is 15 mm bij deze carburateur”

http://www.groothandel-nemeco.nl/winkel/carburateur-piaggio-ciao-50cc-p-2222.html

ik hoor het graag!

Martino
      Moderator

Het plaatje van jou link klopt dan niet bij de afmeting van de carburateur. Dit type SHA carburateurs gaan tot 13mm, maar lijkt op de foto een 12/12 of 12/10 carburateur. Ook zijn er wel 15mm SHA carburateurs, maar deze zien er heel anders uit en passen ook niet op je Piaggio carters.

jasper#86

bedankt voor je reactie!, ik denk dat ik toch maar gewoon voor de 13/13 van jmpb ga, of er moet iemand anders zijn carburateur van de hand doen?

Wilk1985
          Moderator

Maak anders even een “gezocht” advertentietopic aan, er is vast wel iemand die er 1 heeft liggen voor je.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.