Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Stedentocht 09
- Dit onderwerp bevat 72 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 januari 2009 om 09:29 #506163
VespaAvanti :
Of ze knippen dat ééne slot door en hebben gelijk 5/6 brommers voor de prijs van één:o
Is inderdaad wel iets wat we goed moeten regelen, mischien de brommers dan toch maar mee naar bed nemen?:P
Liggen ze ook gelijk lekker warm en zacht:lolHaha je kunt ook te veel van je brommer houden he:P
Maar is idd wel ff Handig om te weten10 januari 2009 om 17:54 #506168VespaAvanti :
Daan777 :
geschatte kosten, overnachting + overige kosten? (zonder benzinegeld)Wou ik ook net vragen…
Is er al wat meer bekend inmiddels?:?
Ik wil wel supergraag mee:D
Ik ben wel een paar dingen wijzer geworden en dat is dat die ‘bemiddelings’ persoon van de slaap boten niet echt weet wat datums zijn, want als ie zegt bel je er morgen even over dan belt ie rustig 3dagen later pas.
En nou heb ik gisteren er telefoon over gehad(was weer een ander iemand)en die zat te moppelen dat de boten alleen in dat seisoen voor weekenden te huren zijn in combo met een vaartocht a 2500euro.
Dus ik zal maandag de man weer eens bellen waar ik alles al mee besproken had, want die zei dat juist in die periode bijna alle schepen wel vrij waren:con
Maar ik geef het nog een 2weken en anders vallen de slaapboten af ondanks dat dat wel erg jammer zou zijn:(En de sta plaatsen voor de brommers zal altijd wat bekopen worden want zijn denk ik weinig hotels, herbergen ect die staan plaatsen hebben voor meerdere brommers.
Maar daar is vast wel wat op te vinden en anders doen we er gewoon 7 kabelsloten om ipv 1:D14 januari 2009 om 14:58 #506227Gewoon ernaast gaan liggen slapen :D:baby
21 januari 2009 om 13:30 #506315Weer even update hoe het ervoor staat.
De slaapschepen verhaal is nu eindelijk wat duidelijk en bleek dat de tussen persoon positiever was dan dat de eigenaren(verhuurders)van de boten zelf.
Want dezen willen nu nog niet praten over alleen een overnachting, want de meesten hopen hem tegen die tijd voor een heel weekend te kunnen verhuren.Dus die kan je pas boeken als we een kleine maand tegen de te rijden datum aanzitten, en dan is het natuurlijk de vraag of er nog 1 vrij is.(die kans is wel groot aanwezig)
Maar ik ben een beetje van wie het onderste uit de kan wil kan het deksel op de neus verwachten, dus ik ga eerst een bij de vvv van harlingen informeren of er niet andere leuke opties zijn.
Dus to be continued.21 januari 2009 om 15:02 #506316Ok ik heb ff gekeken en misschien is dit wat?
Ik heb vrijblijvend informatie gevraagd ze hebben nu nog plaats voor +- 26 personen en de kosten zijn dan ongeveer 40 euro per persoon inclusief ontbijt, het is dan wel zo dat we met 4-5 man in een appartement of hotel kamer zitten.
En anders komen we al snel buiten Harlingen.
Mvg
Justus21 januari 2009 om 15:06 #506318dat is wel prijzig, is er geen stay okay in de buurt of een andere groepsaccomodatie?
21 januari 2009 om 15:22 #506319We kunnen natuurlijk ook aan een boer vragen als we op een pakje hooi mogen slapen:P
21 januari 2009 om 15:49 #506323Histor :
Ok ik heb ff gekeken en misschien is dit wat?Dat word idd wel wat duur plus er we dan allemaal verspeid zitten en er moet toch wel iets van een grote zaal/plek zijn waar we m,n z,n allen kunnen zitten om te kunnen kletsen/meeten.
Ik zal morgen wel even bij de vvv van harlingen informeren die kunnen me vast alle info verschaffen over slaap plekken voor grotere groepen.
En in het ergste geval zou zelfs een camping zelfs nog kunnen want de tenten kunnen hier thuis wel in de caddy gegooit worden en dan rijd m,n moeke of m,n broer die er tegen de tijd dat wij er zijn wel heen.
En ophalen zal het probleem ook niet worden, maar ik persoonlijk heb veeel liever een bed en vast nog wel meer hier dus we gaan gewoon voor een bed:)
En anders minimaal dat pak hooi:D21 januari 2009 om 17:09 #506325Als we voor een camping gaan, ga dan voor deze in Franeker:
:worshippy
Ben er al twee jaar achter elkaar geweest met de Ciao, prima Camping, en met een beetje geluk is dan het zwembad ook al open8) (gratis voor campinggasten)
Camping ligt maar 10 km van Harlingen, de weg naar Harlingen is supermakkelijk te vinden vanuit deze camping, is dus eventueel een optie;)21 januari 2009 om 17:50 #506330Oh ziet er idd wel nice uit man!
Ik had deze nog doh,
http://www.zeehoeve.nl/?categorie=camping&sub_categorie=groepszalen&taal=nl
20 euro+ ontbijt 2 grote zalen
3 februari 2009 om 15:48 #506555Op zich zou ik wel mee willen samen met een vriend van me, maar het ligt er even aan of ik de Citta dan klaar heb.
Plus ik haal maximaal 45 dan dus ik weet niet of dat wat te langzaam is?
3 maart 2009 om 18:22 #506924He, ik heb me ook opgegeven maar ik en heb een mail gekregen, maar die heb ik perongeluk verwijder en ik moet nog eventjes betalen, Dus als ik die mail met het rekening nummer eventjes kan krijgen zou dat mooi zijn, en is dr nog plek in de trekkerschuur dan?
gr wouss
3 maart 2009 om 19:08 #506932Er zijn nog wel een paar bedden vrij dus ik zal je de gevens direct even door pmen.
@1 van de admins, kan deze geclosed worden dit is namelijk het verouderde topic
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.