Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2013 21/22 September
- Dit onderwerp bevat 160 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 6 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 september 2013 om 14:00 #507722
Tegen mij zei die dat hij het pas last minute echt kan zeggen dus tot die tijd blijft er hoop
12 september 2013 om 14:34 #518970Ik kom op een ultra beunbrommer toeren deze elf steden:D
Mijn Malossi vertanding moet gereviseerd worden. Gek genoeg wil geen één pouli naaf goed in mijn blauwe achterwiel passen. Wat doe je dan? Juist! Gewoon het achterwiel van mijn zwart witte Citta erin zetten:D
Rijd nu met mijn normale setup maar dan met 1:6,7 naaf en pouli 55. Ga straks even een stukje rijden. Kan namelijk nog wel eens heel leuk gaan lopen zo

Neem aan dat dit sowieso het laatste toertje word dit jaar. Hopen dat het mooi weer word volgend weekend, want ik heb geen zin om in de regen te gaan rijden (Dan ga ik liever binnen GTA V spelen:D)
12 september 2013 om 14:38 #516761Florian :
Neem aan dat dit sowieso het laatste toertje word dit jaar. Hopen dat het mooi weer word volgend weekend, want ik heb geen zin om in de regen te gaan rijden (Dan ga ik liever binnen GTA V spelen:D)
Je laat je weer kennen he ouwe stalkert.
Zorg jij nou maar dat jij goede revisiesetjes voor mij regelt:lol
12 september 2013 om 14:46 #520698Florian :
Rijd nu met mijn normale setup maar dan met 1:6,7 naaf en pouli 55. Ga straks even een stukje rijden. Kan namelijk nog wel eens heel leuk gaan lopen zo
Je gaat dus net zoals maarten voor nog minder toeren dan een origineel 50 op top draait:lol
Want dat trekt ie nooit goed.12 september 2013 om 14:49 #520230speedbuxy :
Florian :
Je gaat dus net zoals maarten voor nog minder toeren dan een origineel 50 op top draait:lol
Want dat trekt ie nooit goed.Pouli 55 trekt hij easy hoor, heb nu zelfs ook nog prima trekkracht. Maak straks wel even een filmpje;)
Sjonnie rijd bijvoorbeeld ook met pouli 60 of 55 en dat op een SE met 43mm DR.12 september 2013 om 17:00 #526753Sjon rijd met poeli 65 meen ik en kon evt misschien nog net poeli 60 trekken.
Maar check jij poeli 60 ook maar eens, want je levert nu waarschijnlijk gewoon trek kracht in om op top weinig/minder toeren te draaien.
Poeli 60 trekt beter en rijd zeer waarschijnlijk even snel, alleen dan met wat meer toeren.
(ik ervaar de afgelopen weken namelijk niet anders tijdens het testen hier thuis)Sionnie rijdt idd met poelie 65.
12 september 2013 om 18:06 #526755Ben net even een rondje wezen rijden maar kan nou niet echt zeggen dat ik tevreden ben over de snelheid.. Voor mijn gevoel gaat hij heel hard maar het zal wel zeer tegenvallen denk ik. Gok een 85km/h? Voor deze setup natuurlijk hartstikke triest:|
Loopt verder prima, pouli 55 is wel klein maar niet te klein. Ga nog wel even 60 proberen;)
Enige pluspunt is wel dat ik merkbaar verschil merk met het Ferodo remsegment, goed spul dus
12 september 2013 om 19:30 #526756Zojuist het geld overgemaakt andree , nu nog zorgen dat de si een stuk beter optrekt
simokoppeling ,poulie 80 en 17 inch wielen is geen combo hahaha12 september 2013 om 20:50 #526757Hi Dutch Guys
Congratulations on qualifying for the 2014 World Cup in Brazil.How are you?
I like all your tours,especially this 11 Steden Tour.But which cities are meant now? Leeuwarden to Harlingen and back?
Is Bedcover required and if,how you transport this?
I like this Region very well.Next Year you get me a Wildcard to ride with you.I then give out a case of
good German beer.
Groet Andreas
12 september 2013 om 22:37 #526758Billy_si evo :
simokoppeling ,poulie 80 en 17 inch wielen is geen combo hahahaKijk dat kan ik dan weer helemaal rijmen

Want de maten die Florian noemt zijn in mij registers minstens goed voor 120kmph en harder:lol@Andy911
We going to drive all the 11 city,s.
First day
Leeuwarden – Dokkum – Franeker – HarlingenSecond day
Bolswart – Workum – Hindeloopen – Stavoren – Sloten – ijlt – Sneek – LeeuwardenAnd you need to bring you own bedcover, but my mom will bring (and take) this too our sleeping place in Harlingen with the car.
So you don,t have to pack it on your moped.
If you like you can join us this year, cause we still have some free places left.12 september 2013 om 22:58 #526759Zoals het er nu naar uit ziet ga ik dus alleen gumballen naar Leeuwarden. Broezert moet helaas het weekend werken en voor Sionnie zijn de 2 dagen te veel. Ik vraag me alleen af hoe het zit met Crullie bijv. Jij bent toch iemand die van deze lange ritten en gumballs houdt?
13 september 2013 om 00:14 #526760Martino :
Ik vraag me alleen af hoe het zit met Crullie bijv. Jij bent toch iemand die van deze lange ritten en gumballs houdt?Vroeg ik me ook al af waarom die nog niks van zich heeft laten horen:? want dit is normaal gezien idd wel in zijn straatje.
En hoe zit het dan met Javad?13 september 2013 om 04:51 #514187@ Speedbuxy:Thank you very well for your offer: It,s very very attractive. It,s a short term. Nothing prepared at my Ciao.:con
13 september 2013 om 11:28 #526761speedbuxy :
Martino :
Ik vraag me alleen af hoe het zit met Crullie bijv. Jij bent toch iemand die van deze lange ritten en gumballs houdt?Vroeg ik me ook al af waarom die nog niks van zich heeft laten horen:? want dit is normaal gezien idd wel in zijn straatje.
En hoe zit het dan met Javad?Sorry jongens maar dat weekend zit ik met verjaardagen waar ik bij hoor te zijn, dus daarom geen reactie omdat de datum’s mij niet liggen.
Maar bij deze : Veel Plezier
TICKLING BARN13 september 2013 om 13:37 #515141Aah kijk Crullie dat verklaard een hoop. Volgende lange toertjes plus gumball ben je er dus vast weer bij. Alleen zal dat wel eens tot volgend seizoen kunnen zijn. Van Javad heb ik nog niks vernomen en hij zal toch ook nog moeten betalen? Maar anders ga ik er vanuit dat hij ook vast voor de Gumball gaat.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.