Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2013 21/22 September

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2013 21/22 September

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 161)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

7 & 8 September komt ook wel erg vroeg, mijn achterkoppelingen moeten namelijk nog binnen komen. Wil namelijk geen 220km rijden op een vibrator:con

Misschien pak ik die andere Citta wel, origineel bewerkt blok met 43mm DR. Even afwachten hoe snel dat gaat.

Ik pas mij verder wel aan de rest maar liever 14 & 15;)

speedbuxy
      Topic starter

7 & 8 gaat hem ook niet worden want de trekkers hutten zijn dan verhuurd.
        En ben net nog even wezen informeren of dit echt om alle hutten gaat en dat was het geval.
        Dus het blijft dan de 14 & 15e.

@Stephan & Tonni
        Ik hoop dat jullie hier een mouw aan weet te passen want zou erg jammer zijn als jullie er niet bij zijn.

Tonni
        Moderator

Ik heb 13,14,15,16 nachtdiensten dus dat wordt weer niks..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
          Moderator

Is de wil om te toeren bij een aantal een beetje verdwenen?

Zou wel leuk zijn als we met een mannetje of 10 het toertje rijden…

VespaAvanti
            Donateur

Sorry maar dan gaat het over, baal er stevig van maar is niet anders.
              Weekend eerder had gekund met op zaterdag ern vertrektijd van 13:00 uur. Weekrnd later trouwens ook bedacht ik mij zo lang de vertrektijd maar op 13:00 uur ligt zaterdags.

Tonni
              Moderator

Zou idd mooi zijn als er weer eens wat fatsoenlijke opkomst zou zijn, helemaal voor dit toertje!
                Doodzonde dat het tegenwoordig clubjes van onder de tien man max. zijn…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                Topic starter

@Tonni
                  Hoe schikt het weekend van 21 & 22 voor jou dan?
                  Want als jou dit net zoals Stephan ook schikt dan ga ik hem denk ik maar verzetten.
                  Want ook Elkan schikt dit vast beter gezien z,n tennis toernooi en Max is ook vast blij met wat extra sleutel dagen.

@Jelle
                  Ik wil de vertrek tijd best aanpassen zodat jij in de ochtend uren nog gewoon de verjaardag van je zoontje kan vieren.
                  1e dag hebben we namelijk toch niet echt haast qua de hoeveelheid wat we moeten rijden.

Lennaert
                  Sleutelbeheerder

21&22 zou voor mij eventueel ook kunnen verder ook de enige mogelijkheid maar laat het niet aan mij hangen ;)!

speedbuxy
                    Topic starter

Dan gaan we hopen dat Jelle met het evt verlaten van de start ook mogelijkheden ziet, want 21 & 22 is dus wel goed voor de deelnemers lijst:thumb
                      Ahoewel je dan straks zal zien dat Elkan en Max 21 en 22 niet kunnen:lol:|

Volgend jaar gooi ik hem trouwens op een vaste datum en das tijdens de visserij dagen gezien het dat weekend altijd dik feest is in Harlingen met kermis en al erbij.
                      En das wel nice om daar s,avonds ook nog even wat van mee te pakken:thumb

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

Dat visserij gebeuren mag juist van mij achterwegen gelaten worden zulke evenementen maken de blauwpetjes altijd springerig op alles wat ze voorbij zien komen. Maar ik ben benieuwd zal mijn brommertje even opknappen alvast ;)!

speedbuxy
                        Topic starter

Valt in Harlingen erg mee hoor:thumb want kom ieder jaar wel bij de visserij dagen en heb er nog nooit 1 gespot.
                          En we kunnen evt via de rustige zijde (woonwijken) kant ook naar de Zeehoeve rijden dus dat komt 100% goed.
                          (durf er haast garantie op te geven:lol)

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

speedbuxy :
                            Valt in Harlingen erg mee hoor:thumb want kom ieder jaar wel bij de visserij dagen en heb er nog nooit 1 gespot.
                            En we kunnen evt via de rustige zijde (woonwijken) kant ook naar de Zeehoeve rijden dus dat komt 100% goed.
                            (durf er garantie op te geven:lol)

Deze zins opbouw is leuker en ga ik mee akkoord ;)! Boetes voor jou rekening dan doe ik mee alleen dan wel zonder uitlaat :).

El Citta
                            Donateur

21&22sept komt veel beter uit voor mij dus mag je me er definitief bij zetten :thumb Zie je pm wel verschijnen 😉

speedbuxy
                              Topic starter

Okay dan ga ik hem verzetten.
                                Want ik weet dat Max de extra tijd ook vast en zeker kan waarderen/gebruiken, en Tonni zal gezien al die dagen nacht dienst achter elkaar het weekend erop vast niet meteen weer hoeven.
                                En ook Stephan is het vast muziek in de oren:thumb
                                Hoop ik alleen dat Jelle ook mogelijk heden ziet, want dan zijn we allemaal tevreden:thumb

Javad
                                Donateur

Maakt mij niet uit wat de datum is, ik schrijf me hierbij ook in volgens het Elkan principe 😉

<3 Thunderstone
                                  Check mijn perso!
                                15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 161)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.