Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2013 21/22 September

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2013 21/22 September

11 berichten aan het bekijken - 151 tot 161 (van in totaal 161)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Ziet er zeer geslaagd uit mannen:thumb Een heuse uitputtingsslag voor de Vespa’s waarvan de echte elite hem heeft uitgereden:D

Lennaert
      Sleutelbeheerder

Florian :
        Ziet er zeer geslaagd uit mannen:thumb Een heuse uitputtingsslag voor de Vespa’s waarvan de echte elite hem heeft uitgereden:D

Ha die florian! ik hoorde dat je gta V mooi hebt kunnen uitspelen afgelopen weekend?:pest

Verder vond ik het een heel geslaagd en leuk weekend mannen blij dat de groep zo prettig bij elkaar ligt ;)!
        De stops maakte mij ook niet veel uit gelukkig even een biertje halen bij het dorp verderop doet de gemoederen al wonderen.

Hulde voor de groep die bikkelhard heeft gereden en alles getrotseerd hebben om de 11 steden te halen.
        Helaas moesten Stephan Daan en ik vroegtijdig omkeren door de gescheurde brug van Stephan en de planning van Daan en mij zat er niks anders op.

Volgende 11steden probeer ik er ook weer bij te wezen hopelijk is de halve apotheek dan ook niet nodig en kan ik mooi mee beesten in het weekend ;)!

speedbuxy
        Topic starter

@Jelle
          Zonder die onder brekingen in de tekst word het denk ik wel minder mooi en goed te lezen.
          Maar zal het voorleggen misschien weten hun hier een oplossing voor.

En met de anderen bedoelde ik ook meer de overige 2:lol
          Want denk dat rest zich ook niet geroepen voelt die pakken vast liever eens een revanche om ze ook alle 11 te kunnen rijden.

@Florian
          Was ook best een pittig ritje die 2e dag.
          Ik zie de volgende editie met complete groep hier ook nog wel een paar op stuk lopen want het is boeken, boeken en nog eens boeken zoveel open wegen en rechte stukken.

-RobinvS-
          Bijdrager

Ik heb opzich geen interesse in zo’n medaille hoor, verdwijnt toch in de kast 😀

Dan word het een setje van 3

Zeebodem.
            Bijdrager

Jammer dat ik er niet bij kon zijn,maar het ziet er allemaal geslaagd uit.
              Top dat hij eindelink een keer helemaal is uit gereden :thumb

Zie jullie snel weer.!

Docs
              Donateur

Ziet er goed uit :bier Ook mooi dat het doel nu eindelijk een keer gehaald is 😀
                Ik hoop niet dat dit nu betekend dat dit ritje nooit weer gereden wordt? 😛

speedbuxy
                Topic starter

@Lenneart
                  Had je reply helemaal gemist doordat we bijna gelijktijdig gepost hebben.
                  Maar mooi gesproken:thumb

@Bart

speedbuxy :
                  Noteer dan voor vast het weekend van 30~31 augustus 2014 in je agenda want dan zal de 11 steden weer plaats vinden.
                  Want zaterdag 30 augustus is de eind dag van de visserij dagen met de Harlinger kermis en om half 10 de grootste vuurwerk show van noord Nederland.
                  Die nacht gaat het in Harlingen altijd goed los dus perfect moment om aan te schuiven:thumb

Over het kruisje.
                  De eigen tekst word op de achter zijde gegraveerd en dit leek mij niet echt een meer waarde.
                  Ik zal morgen even informeren wat het kost om het lintje te bedrukken met tekst.
                  (want heb met hem van alles besproken en de kosten daarvan, maar deze optie had ik niet aan gedacht)

Javad
                  Donateur

Jongens, ik ben na de toer al mijn gereedschap kwijt, zouden jullie even na willen gaan of je iets in je bezit hebt op gereedschapsgebied wat niet van jou is?
                    Ik mis een ratel met verlengstuk, dop 10, 13 en 17, een waterpomptang, een grote platte schroevendraaier met groen handvat,
                    Een bougiesleutel, 2 poulies 70 en nog wat dingetjes.]

Graag hoor ik even of jullie wat van mij hebben.

<3 Thunderstone
                    Check mijn perso!

Lennaert
                    Sleutelbeheerder

@Javad

Komt dit je bekend voor? Oftewel een pagina terug ;)!

Javad
                      Donateur

Haha, dat is van mij!:thumb

<3 Thunderstone
                        Check mijn perso!

speedbuxy
                        Topic starter

Zal het hier nog even posten ipv persoonlijke pm erover te sturen.
                          Na vele opties en wegen bekeken te hebben komt het erop neer dat we minstens 10 lintjes moeten afnemen als we ze bedruk willen hebben met eigen tekst.
                          Kosten zijn dan 2,50 per lintje en 5euro voor het kruisje.
                          Op zich nog goed te doen, alleen doordat het aantal wat hem uit heeft gereden maar 5man groot was denk ik dat het beter is het kruisje plan over te hevelen naar volgend jaar.
                          Dan kan vooraf ervoor gekozen worden en dan kan het gewoon in de totaal prijs voor het weekend verwerkt worden.

11 berichten aan het bekijken - 151 tot 161 (van in totaal 161)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.