Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2013 21/22 September
- Dit onderwerp bevat 160 reacties, 25 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 6 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 september 2013 om 19:44 #526809
Super dat jullie hem uitgereden hebben! De aanhouder wint 🙂 Ik kan ook niet wachten op meer foto’s maar geloof wel dat het een mooie tocht geweest is!
22 september 2013 om 20:56 #526810Legendarische toer Jongens, wel wat pech gehad met wat brommers maar ach, iedereen was het er mee eens dat dat toch ook wel de charme van het toeren was.

Had eerst niet zo’n zin in het uitgaan maar dat veranderd altijd vrij snel weer haha, was echt geweldig.:bierTourrijders die het vermelden waard zijn voor het uitrijden van de 11 steden::D
– Speedbuxy
– Jelle
– Billi_Si_Evo
– Elkan
– -RobinvS-22 september 2013 om 21:15 #526811Was weer een geweldig en extreem gezellig weekend!
22 september 2013 om 21:29 #526812Hulde aan de mensen die hem uiteindelijk uitgereden hebben. :worshippy Toch ben ik blij dat wij in ieder geval rechtsomkeer zijn gegaan vandaag en mooi voor het donker thuis waren. Vlak voor Leeuwarden kwamen we het andere clubje ook nog tegen en zijn we samen nog mee op gereden.
@ Andree; Mag ik jou erop wijzen dat het jou briljante idee was om nog even snel 1 whisky te gaan drinken, niet wetende dat je hiermee een hele fles bedoelde.
Ik heb in ieder geval me fantastisch vermaakt dit weekend. Het stappen was ook een goede set en de pechgevalletjes die er waren vond ik weer ouderwets gezellig. Het was dan vooral meeten op deze momenten. Gasten die erbij waren wil ik bedanken voor dit mooie ritje. Al was het mijn eerste 11 steden, zeker voor herhaling vatbaar. Op naar de volgende, persoonlijk moet en zal ik nog eens deze toer uit gaan rijden. Ik wil ook tussen het legendarische lijstje namen komen te staan van nu 5 personen. 😀
23 september 2013 om 10:08 #526813Hier zijn mijn foto’s:

@Speedbuxy: Wanneer krijgen we onze kruisjes?
23 september 2013 om 10:24 #526814Volgensmij wilde “Vrachtwagen” mevrouw niet op de foto.
23 september 2013 om 10:58 #526815Ziet er gezellig en geslaagd uit, dikke schijt dat ik weer eens niet mee kon.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...23 september 2013 om 12:39 #526816Zo ik ben na een nacht van bijna 11uren slapen ook weer wat bij de les:lol
Zal mijn verslagje nog even doen.1e dag
Redelijk veel pech in de vorm van 2 warm lopers en een af gebroken uitlaat flens.
En dit hebben we allemaal on the spot gefixst dus we hebben dag 1 een soort meeting/toer dag gehad.2e dag
Moest bij de start de helft van de groep al snel afhaken omdat of frame of blok het aan begeven was.
We hebben daarna met clubje van 5man de toer zonder pech en weinig tot geen pauzes in een 4uurtje uit geboekt.
De km teller gaf aan het eind een goeie 120km aan.En de zaterdag avond in Harlingen was ook erg gezellig en we hebben nu ook de perfecte spot gevonden.
Want het voorste gedeelte is een soort bruin cafe waar je dus chill kan zitten en het achter deel is discotheek met grote dans vloer.
Dus voor ieder wat wils
Volgend jaar zeker weer, en dan in het weekend van de visserij dagen want dan is er ook kermis in het centrum van Harlingen en dus nog vele malen drukker en gezelliger
Hier nog wat foto,s.
@ the start.

En als je geen schuur papier hebt dan gebruik je een steen om de boel op te poetsen

(werkt ook nog echt goed)

De oplettende kijken zal geen uitleg nodig hebben wat hier stuk was.

Dag 2 @ the start.

En dit was er na de start nog over:lol:|

Hindeloopen

Het reade kliff of rode kliff.

Filmpje is in de verwerking dus die volgt soon.
@Maarten
Ja dat zijn van die verspreking die bij mij op treden bij drank gebruik.
Want zei idd 1 glaasje maar bedoelde eigenlijks 1 fles:lol
Maar het was uit eindelijk een goeie zet dacht ik
@Jelle
Een quote uit de 11steden toer 2010Jelle :
Dat kruisje is een leuk idee, maar ik hoef er geen één….Je wou er zelf geen:pest want ik kon ze toen waarschijnlijk zelf wel met Vespa opdruk regelen.
Maar misschien 2014 dan een goed plan om dit weer eens op te pakken.@Tonni
Vond het ook erg jammer dat je er niet bij was.23 september 2013 om 13:49 #526817@speedbuxy, maargoed toen hebben we hem ook niet uitgereden….
Zou er wel 1tje willen hebben van deze editie (er hoeven ook maar 5 gemaakt te worden).
tjek deze foto hahahaha:

Jelle met een hanekam
23 september 2013 om 14:38 #526818Ik kan nog wel even checken of er wat te regelen valt want blijkbaar was met Vespa logo ook mogelijk voor iets van 8 euro.
En vette hanekam idd:DHier het filmpje.
Meer heb ik helaas niet wat als groep leider is filmen niet echt relax.
23 september 2013 om 19:52 #514824Was echt een top weekend mannen
Andree ook bedankt voor de goede organisatie! De pechgevallen heb ik ook niet als vervelend ervaren, gezellig om weer bij te praten en het laatste stuk in het donker vond ik ook wel wat hebben 🙂 Ondanks dat het in vergelijking met andere toertjes wat mager is qua film materiaal, heb je er toch weer leuke stukjes op gezet Andree
Die lange einden zijn verder toch niet super interessant om naar te kijken.
De “Lichtboei” was ook zeker geslaagd. En dat terwijl ik er in eerste instantie alleen heen ging om de sleutel bij Robin te halen 😀Ik ben ook wel in voor zo’n kruisje. Zeker omdat dit de eerste keer is dat hij door een aantal rijders wordt uitgereden.
Kortom, was echt een geslaagd weekend, en als het even kan ben ik er volgend jaar weer bij
23 september 2013 om 23:30 #526819citta89 :
Kortom, was echt een geslaagd weekend, en als het even kan ben ik er volgend jaar weer bij
Noteer dan voor vast het weekend van 30~31 augustus 2014 in je agenda want dan zal de 11 steden weer plaats vinden.
Want zaterdag 30 augustus is de eind dag van de visserij dagen met de Harlinger kermis en om half 10 de grootste vuurwerk show van noord Nederland.
Die nacht gaat het in Harlingen altijd goed los dus perfect moment om aan te schuiven
Kruisje zal ik morgen eens naar kijken.24 september 2013 om 09:49 #526822Zo te zien is het een fijn tour weekend geweest met de nodige uitvallers :lol
Best wel jammer dat ik er niet bij ben geweest, maar volgend jaar is er weer een kans
TICKLING BARN24 september 2013 om 13:03 #526617Crullie :
maar volgend jaar is er weer een kans
Volgend jaar zeker weer en dan ben je hopelijk te samen met Tonni ook van de partij

Nog even wat anders ik zit hier nog met wat spullen die niet van mij zijn.

Wie o wie is dit vergeten?En ook even over het kruisje.
Ik heb vandaag hier in Leeuwarden even gekeken, maar die tent is qua aanbod gehalveerd en vond het eigenlijks allemaal 3x niks en ook prijzig want een kaal kruisje was al 7,50.
Maar na wat surfen kwam ik bij deze site die in Sneek zit.Voor 10 euro kan je daar 1 laten maken met eigen tekst.
Ik zat bv aan de tekst ”Friese Vespa 11 steden tocht 2013” te denken.
(zelfde ontwerp als dat kever club kruisje alleen dan zonder kever logo)Qua logo zal het dan gewoon z,on cijfer 11 worden, want een logo ontwerp is stukken duurder bij kleine aantallen.
Maar denk dat we voor 10euro met de Friese Vespa 11 steden tocht 2013 tekst ook al een hele mooie 1 hebben
Zijn er naast Jelle en Elkan nog meer belangstellenden?
Want dan ga ik ze morgen halen.24 september 2013 om 13:26 #526619Kan er niet op staan
Vespa Ciao 11 stedentocht 2013 (neem aan dat er zo’n friesevlag ding aan zit, dan hoeft dat er ook niet op te staan toch)En je hebt alleen recht op een kruisje als je hem hebt uitgereden toch:pest
ps. Slot is van Billy en hij wil ook een kruisje…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.