Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2012

8 berichten aan het bekijken - 106 tot 113 (van in totaal 113)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Wat is dit nou weer voor gezeur:?
      Ik heb duidelijk aangegeven dat het erg mooi weer moet worden wil ik met ingenomen kenteken een weekend toer gaan rijden.
      En dat het in het zuiden al 18 a 19 graden is wil niet zeggen dat het hier ook geld, want hier zitten we gemiddeld op 14 met ook nog een straffe wind en dus een veel lagere gevoels tempratuur.
      (dat ritje met 35km op de ciao vanmiddag heeft me bibberend doen afstappen hier thuis)

En daarbij als jullie in mijn schoenen stonden qua kenteken status hadden jullie niet eens gekomen, dus wees blij dat ik nog de kans bood.
      Maar ik ga me dus niet laten ”verkleumen” en daarnaast ook nog eens risco lopen. En dit is geen verrassing want dit heb ik duidelijk aangegeven.
      Want ik had ”hoge” eisen aan het weer gesteld en die halen we (hier in het noorden) never.
      Dus al had ik m,n kenteken zelfs nog wel gehad dan nog had dit weekend mij al niks meer geleken.
      (het is hier eigenlijks alleen zondag en maandag een beetje leuk toer waardig weer geweest)

Edit
      En volgens mij word er ook vergeten dat dit last minute boeken een keuze is geweest die iedereen wou omdat vooruit boeken meerdere keren tot zeik natte kleren heeft geleid.
      Maar als jullie het graag weer willen boeken zodat er datum zekerheid is dan zeg be my quest qua organiseren:thumb

Want dan kan ik als normale rijder tenmiste gewoon thuis blijven als het regent:D

EDIT
      Nog maar 1 om aan te geven dat deze vingerwijs actie van jullie nergens over gaat.

Zaterdag en zondag 9 a 10 graden.
      KLIK
      KLIK

En speciaal voor mike:lol
      NH zaterdag & zondag 8 a 9 graden.
      KLIK

En zo zal ieder weer station dat zeggen en ook het weer op tv.
      Dus dan mag je mij goed gelovig noemen, maar ik zie het dit weekend dus niet in 1x de 15 a 16 graden worden met bijna geen wind.

Mike
      Bijdrager

Ik snap al je punten wel. maar voor mensen die werken of wat anders hebbenwerk dit gewoon niet. zo simpel is het. jij kunt er idd niks aan doen. maar wij ook niet.

Maar goed. ik zie t allemaal lekker wel. ik kan of ik kan niet.

Mike

speedbuxy
        Topic starter

Tja als je het zo zegt dan is deze toer gewoon niet meer mogelijk, ik heb namelijk geen controle over het weer en ik ga ook niet meer weken van te voren de boel vast leggen zodat we mogen hopen dat het rond die tijd mooi is.
          Dus dan houd het wat mij betreft op en houd ik me verder wel bezig met dag ritjes, want dit geeft alleen maar gezeik en stress.
          Want wat jullie nu gewoon doen is het mij kwalijk nemen dat we het weekend niet kunnen rijden vanwege het koude/slechte weer.

Edit
          Weer is tov van gisteren zelfs nog een graad gezakt.
          Word nu nog maar 8 graden overdag, dus gaat nergens over dit gezeur want als ik hem had laten staan dan had het nu afmeldingen geregend in dit topic.
          Want niemand gaat een weekend toer rijden in 8graden.

Mike
          Bijdrager

ben nu wel weer een beetje klaar met het offtopic gebeuren maar waarom blijft je het nou gezeur noemen? Ik neem je sowieso niks kwalijk. even goede vrienden :thumb. het blijft gewoon simpel dat het gewoon alleen niet werkt kwa planning.

met toertjes is het over het algemeen altijd zo geweest dat we gewoon weken vooruit plannen. Das het risico van het vak zullen we maar zeggen?

Sterker nog. ik vind het helemaal niet erg om in 8 graden te rijden. Avanti volgens mij ook niet want we hebben weleens koudere ritjes gereden/georganiseerd. Het gaat enkel om het hak op de tak last minute wel rijden/ niet rijden verhaal.

Vind het ook helemaal niet kwalijk dat je het zo doen hoor Andre, ik begrijp het juist wel met dat kenteken/politie gevaar.
            En ook dat je t liefst met een zon op je knar rijdt.

Allen zoals ik zei kan ik persoonlijk daar niet tegenop plannen. ik hoop dat je dat een beetje kunt begrijpen.

Mike

speedbuxy
            Topic starter

Het 1 heeft z,n voordeel, het ander z,n nadeel.
              En naar 3x compleet weg geregend te zijn waren we volgens mij allemaal niet meer zo stuk van ons vast leggen dmv boeken.
              Dus dan is het kiezen tussen 2 kwaden, of last minute boeken wat lastig is voor mensen die ver van te voren vrij moeten vragen.
              Of ver van te voren boeken en weer aan de weers goden overlevert zijn.
              Maargoed volgende keer dan maar een poll wat de mensen liever willen:D

VespaAvanti
              Donateur

Ik snap al je punten Andree, maar om het zeuren te noemen vind ik wat ver gaan, dit kan toch ook een hele normale discussie zijn of is dat het ook en breng jij het weer op je eigen manier?:D
                Dat het bij jullie nog lang niet warm is dat snap ik ook, ik kan het weerbericht van jullie hier ook ontvangen namelijk:D
                En strak plannen is helemaal geen punt, alleen gaat het dus precies om het punt wat Mike ook aangeeft, wel/niet/wel/niet, dat verhaal.
                Aangezien ik al vrij genomen had heb ik dus eerder aangegeven liever donderdag de handoek pas ECHT in de ring te willen gooien voor het geval de zaak nog drastisch zou veranderen, nu is het inmiddels wel zeer duidelijk dat dat echt niet meer zal gebeuren, heb daarom vandaag al andere plannen voor het weekend gemaakt, dus dat komt wel om.
                En kwa kentekeninname moet je niet tegen mij beginnen Andree, dan pak ik gewoon een andee brom:lol Maar wederom, ik snap je punt.
                Het blijft een voordeel/nadeel verhaal en we zullen wel zien hoe het loopt, we blijven hopen op OOIT een droge zonnige 11-steden:thumb

speedbuxy
                Topic starter

Nou zeuren was misshien niet de goeie betiteling.
                  Maar als jullie komen met teksten ”wat is dit nou ik had al vrij genomen” of ”dit last minute werkt zo natuurlijk niet”
                  Dan voel ik me natuurlijk wat aangevallen, want ik kan uit eindelijk niks aan het weer doen of veranderen.
                  En ik gooide nu juist vroeg de hand doek in de ring om het voor iedereen snel(en hopelijk op tijd)duidelijk te hebben.
                  (en de weers berichten waren zondag ook al vrij stellig over dit koude front dat ons beslist niet zou gaan missen)
                  Maargoed we zien wel hoe het loopt, we hebben sowieso nog een heel najaar waarin we vrij kunnen boeken, dus 1 steady hitte frontje van een week and it,s on:thumb

VespaAvanti
                  Donateur

Zo stond het er niet letterlijk, het stond er minder verontwaardig in, ik kan die post ook niet meer terugvinden maargoed, lekker belangrijk!:D
                    Ik snap het goed hoor Andree, je probeert het iedereen naar de zin te maken en het goed te regelen maar dat wilt nooit echt lukken met zoveel mensen.
                    Maar we zien inderdaad wel hoe het loopt, de brommer staat klaar, bij het eerste hittefrontje wat aan houd gaan we gas geven8)

8 berichten aan het bekijken - 106 tot 113 (van in totaal 113)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.