Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2012

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 113)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Zo, vandaag de Grillo maar weer eens klaar gemaakt voor het nieuwe tourseizoen:thumb
      Nieuw voorbandje en heb er eindelijk eens vario op gezet, hij trekt echt lekker met een mooie 2.2 Kw op de roller, niet verkeerd voor een standaard 43 DR Evo al zeg ik het zelf.
      Laat die 11-steden maar komen!

Jelle
      Moderator

Als de toer aankomend weekend is, gaat er dan scorriemorie uit Noord-Holland heen? Aangezien ik wel mee wil rijden, maar geen vervoer heb…

speedbuxy
        Topic starter

Zoals het nu lijkt word het hem as weekend niet want de temp kakt vet in tot 9 a 10 graden, met ook nog kans op regen.
          Dus das alles behalve toer waardig weer:(

Vincent
          Donateur

Ik kan jammergenoeg niet mee ik heb uit alle macht geprobeerd vrij te krijgen maar lukt niet.

Mocht het te koud zijn om te rijden is er dan al enig idee of hij een keer na de sluis/strandtoer wordt gereden? Want het is een leuke rit om te rijden.

speedbuxy
            Topic starter

Vincent :
              Mocht het te koud zijn om te rijden is er dan al enig idee of hij een keer na de sluis/strandtoer wordt gereden?

We gaan hem sowieso dit jaar rijden gezien we hem afgelopen jaar ook al hebben laten schieten, dus dat doen we niet nog eens.
              Maar denk niet dat dit weekend hem gaat worden, dus dan kijken we idd even of eind april bv ruimte bied en anders gewoon weer ergens in het eind van jaar.

We hadden afgelopen najaar kans op kans alleen kon er altijd wel iemand niet, maar daar ga ik in de toekomst geen rekening meer mee houden.
              Mooi weer betekend gewoon knallen en al is dat desnoods alleen:haha

Vincent
              Donateur

speedbuxy :

en al is dat desnoods alleen:haha

Mischien lukt het dan wel om een keer alle 11 de steden te bezichtigen:D

speedbuxy
                Topic starter

Denk dat een dag toertje dan zelfs wel voldoet:haha

Zeebodem.
                  Bijdrager

Heh….jammer…:(
                    Heb afgelopen week lopen sleutelen als een malle om hem weer fris te krijgen.Maar dat is nu klaar,dus ik wacht de next datum af;)

speedbuxy
                    Topic starter

Ja zeker jammer dat dit mooie weer van de afgelopen dagen niet even aanhoud tot het weekend:(
                      Maar je hebt niet voor niks gesleuteld hoor want de 8e april is de 1e rit dag alweer.
                      (mits het dan niet ook kut weer is offcourse)

VespaAvanti
                      Donateur

Beetje raar om nu de handdoek al in de ring te gooien niet?
                        Het is pas dinsdag en nu staat al vast dat hij 100% zeker niet door gaat.
                        Er is hier niks veranderlijker dan het weer, tot en met vrijdag is de verwachting nu mooi, weer, voor hetzelfde geld rekt dat iets, dan kunnen we hem alsnog rijden.
                        Ik zou persoonlijk afwachten tot donderdagavond en dan pas een oordeel vellen.

-RobinvS-
                        Bijdrager

Dat is wel makkelijk zeggen zo, denk dat andre hiermee een goede beslissing heeft gemaakt, het is misschien ver van te voren maar anders krijg je vrijdag weer van die mensen die afspraken hebben afgezegd voor de tour en dan word hij afgeblazen.

Lijkt me toch redelijk zo, maar wel jammer dat het weer het niet toelaat uiteraard.

VespaAvanti
                          Donateur

Zit ook weer iets in ja, maar het is maar net hoe je het bekijkt;)
                            Ik heb komend weekend vrij, en komende maandagochtend ook, dat staat gewoon vast, of hij nou door gaat of niet.
                            De meeste mensen die vrij hebben moeten regelen hebben dat denk ik net als mij vroegtijdig gedaan, veel hiervan (waaronder ik dus ook) kunnen ook niet meer terug.
                            Maargoed, hopen dat er een ander beter weekend komt dan maar.

Martino
                            Moderator

En ik zit hier dan weer niet zo mee. Voor mij bied een ander weekend juist weer mogelijkheden.
                              Daarom stiekem wel blij met dit besluit. Tevens is dit ook een meerdaags toertje en heb je een heel lang weekend goed weer nodig.;)

Mike
                              Bijdrager

Met Avanti eens. Mensen die werken of iets anders hebben waardoor vrij regelen iets meer vooruit planning vergt kunnen weinig met die last minute besluiten..

Maar goed ik snap t ook wel. Hopen ook voor mij dat de volgende datum mee gaat vallen.

Mike

VespaAvanti
                                Donateur

Precies Mike,
                                  Ik had trouwens ook in m’n hoofd spelen dat we hem dit weekend sowieso gingen rijden, vandaar dat ik ook vrij geregeld heb.
                                  Maargoed, hopelijk dat als er weer een datum komt dat deze wel vast staat en niet pas 4 dagen van te voren, dat werkt dus niet echt.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.