Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2012

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Gaan we daarvoor mensen:thumb
      En zag zonet wel op het weer dat de weers goden ook meer voor volgende weekend zijn, want het mooie weer voor dit weekend is alweer van de baan en komt nu op donderdag en vrijdag langs zetten.
      Zaterdag alweer kans op buien met zelf kans op onweer.

Waarom?

Mooi, als het weer volgend weekeind meewerkt ben ik en waarschijnlijk Heico ook van de partij:thumb

Heb vorige week de Citta rijdend gemaakt en rijd weer als vanouds:thumb

speedbuxy
        Topic starter

Nou het moet volgend weekend wel extreem mooi weer worden anders rijd ik hem niet.
          M,n kenteken van de citta is vandaag namelijk ingevorderd:boos
          Ze vonden het natuurlijk weer nodig om te rollerbanken met dit mooie weer, en ook ik mocht daar onvrijwillig weer aan meedoen:kots
          Ging 66km op de roller dus dik 30km te hard en dus minimaal weer 3banken lichter.(zucht wat een balle land)
          Maargoed het moet dus wel echt leuk weer worden wil ik het risco nemen erop te gaan rijden.
          En de tiff vind ik ook niet echt een optie:lol

Lennaert
          Sleutelbeheerder

lekker weer andre 😛

misschien nu wel een betere overweging om het stukje ala zandvoort weg te skippe :P!?

Jarco
            Bijdrager

Word tijd dat jij je motorrijbewijs gaat halen. 😀

Nee zonder dollen, wel mooi zuur bux, ik leef met je mee.
              Wonder boven wonder heb ik nog geen een keer aan een bank mogen deelnemen. ( Klop klop. )

Martino
              Moderator

Is die nieuwe Ciao van je niet met geel kenteken? Wanneer je op een brommertje rijdt zit je natuurlijk ook niet direct met invordering van kentekens gezien je marge wat groter is.

Ik blijf het overigens nog steeds raar vinden die rollerbanken. Wordt het niet een keer tijd dat ze net als bij andere voertuigen je alleen wanneer je daadwerkelijk te hard rijdt bekeuren?

Lennaert
                Sleutelbeheerder

maarten,

laatst sprak ik met een politie agent en het schijnt dat ze hier al mee bezig zijn dat dit zelfs wellicht het laatste rollerbank jaar zal zijn.

gezien je idd ook een auto niet op de rollerbank zet.

Florian
                  Moderator

Dat is wel dik klote Buxy, waar ben je gepakt dan?
                    Er reed inderdaad wel veel politie rond in Leeuwarden:con

Zeebodem.
                    Bijdrager

Echt waardeloos Andree..:'(

speedbuxy
                      Topic starter

@flenny
                        Nou mijn moto is wel dat ik me niks laat afpakken door deze flikkers, dus van mij gassen we er gewoon langs:thumb
                        Of het voor mij dan alweer op de citta is weet ik niet.

@jarco
                        Ja zei ik ook nog dat ze blij moesten wezen dat ik op 32jarige leeftijd nog steeds maar 66km rijd ipv van 250+ op een motor:D

@maarten
                        Op die ciao zit idd een geel plaatje alleen dan uit 1987:D
                        En op die rijden met vals kenteken wat ik jaren gedaan heb met die andere rode buffel vind ik ook geen optie, want als ik dan volgende weekend daar ook mee gepakt zou worden dan kan ik wel 5 a 600 euro de kant van justitie opslepen.

Maar ik heb dat ook nog tegen die pig gezegd dat het nergens op slaat.
                        Want ik reed een 30km en dan word je bekeurd voor 66km:con laat ze eerst maar eens bewijzen dat ik dat uberhoud ooit wel eens rijd.
                        Maarja dat kan je daar net zo goed tegen een boom staan te vertellen.

@florian
                        Was net buiten leeuwarden, bij restaurant de jelsermerpoort om precies te zijn.
                        Is ook politie sint anna die me dit geflikt heeft.
                        Moet morgen dus ook nog helemaal naar sint anne om m,n kenteken papieren af te geven:boos

@evert
                        Ja slaat weer nergens op, maarja de 350.000.000 miljoen moet wel weer binnen geharkt worden.

Even qua toer.
                        Als het mooi weer word rijden we hem wel gewoon hoor:thumb
                        Maar dan bedoel ik wel echt mooi, dus minimaal 15 a 16 graden met weinig wind en 90% kans op zon.
                        Beetje zoals vandaag alleen dan graag zonder pigs:D

W-Y
                        Bijdrager

De ironie van de politievrijwilliger reclame in de banner…

Jarco
                          Bijdrager

Idd alsof ze ons in de gaten houden.. 😛

VespaAvanti
                            Donateur

Dat is mooi fucked up Andree!:con
                              Die stinkers moeten eens wat nuttigs gaan doen!

hansieb
                              Moderator

Lol die banner :lol

Het mooie weer en de rollerbankjes worden weer naar buiten gerold…

speedbuxy
                                Topic starter

@W-Y & Jarco
                                  Ook nog als vrijwilliger das nog erger.
                                  Of misshien doe je dan juist de zaken die nu op plank blijven liggen, zoals diefstal en oplichting.

@Stephan,
                                  Ja zoiets verneukt je voorjaars gevoel weer in 1 klap.

@Hansie.
                                  Achteraf gezien had ik het idd kunnen weten want het zijn echt de dagen ervoor.

Maargoed als het volgende weekend net zulk mooi weer word als vandaag en morgen dan gaan we gewoon toeren hoor:thumb
                                  Hoeken waar wij rijden is toch vrij rustig, zeker rollerbank technisch.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.