Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2012

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 113)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Spulleke! :
      Het mag van best wel wat frisser zijn daar heb ik helemaal geen problemen mee.

Speak for yourself son:D
      Ik wil minstens zweet in de bilnaad voor minder doe ik het niet:D
      Nee zonder gekheid 15 graden met een zonnetje is ook goed genoeg:thumb
      Maargoed we zien het wel aan mij zal het niet liggen, en de zeehoeve krijg ik ook wel zover, dus mocht de spirit nog opbloeien kunnen we evt zo los:thumb

Florian
      Moderator

Ik ben er sowieso niet meer bij.. Denk dat Tiego hem dan ook laat gaan.

Docs
        Donateur

Ik moet afzeggen 😮 :cry 31-03/01-04 kan heel heel heel misschien maar waarschijnlijk heb ik wat anders.

Martino
          Moderator

Ik had al eerder aan gegeven aankomend weekend graag te willen rijden, maar inmiddels is het voor mij te kort dag en heb andere afspraken staan. Het weekend daarop is sowieso een no-go voor mij. Volgens mij zitten we daarna al weer in het vaarwater van de sluis tot strand toer.

Gumballen zie ik overigens wel zitten.

n3ophytenl
            Bijdrager

ik zie heel veel mensen alvallen, maar als iedereen nou even meldt of je wel of niet meegaat anders wordt het touren met 4 man ofzo :?:boos

Mike
              Bijdrager

Ik kan zelf opzich wel toeren maar twijfel vanwege wat zaken met vakantie die eraan komt enzo. Moet ik nog dingen voor regelen.

Buiten dat denk ik dat deze manier van organiseren toch krap is voor vele mensen. Het is niks persoonlijks hoor Andree, maar ik denk dat als je een toer een weekje vantevoren ineens door laat gaan, dat sommige mensen met werk ( vele hier hebben denk een zaterdag baan ) of om een of andere andere ( financiële/afspraken ) reden het niet kunnen klaar spelen.

Ik zal zelf eens kijken wat ik kan doen.

Mike

VespaAvanti
                Donateur

Komend weekend word voor mij ook vrij lastig.
                  M’n moeder is de 25e jarig en heeft komende zondag een dagje weg gepland nadat ik aangaf dat ik dan geen tour heb.
                  Ook is mijn brommer nog niet 100% ready en aangezien ik komende dagen elke dag nog moet werken van smorgens heel vroeg tot savonds minimaal 19:00 uur word dat ook vrij lastig, daarna nog sleutelen is geen optie.
                  Mijn voorkeur gaat dus uit naar het weekend van 31 maart / 1 april, dat is kwa rijlessen inplannen op maandagochtend ook nog wat vrijer.
                  Het is wat Mike zegt, een tour aankondigen één week van te voren is vrij krap waardoor meerdere mensen in de problemen komen door vooral werk.

Jelle
                  Moderator

Ik kan aankomend weekend niet, volgend weekend wel…

speedbuxy
                    Topic starter

Tja en z,on toer een 2 weken van te voren aankondigen werk weer technisch erg moeilijk dit heeft het verleden al 3x uit gewezen.
                      En naar mijn weten is toen ook aangegeven liever last minute te doen, ipv boeken en lappen om vervolgens op een verplicht vast gestelde datum door de regen te ”moeten” rijden.
                      Alleen in praktijk blijkt het nu dus heel anders en werkt het in mijn ogen dus ook niet om een weekend toer te houden in het voor of najaar, want dan kan je niet blind varen op het weer omdat het dan nog veel te wisselvallig is en dan is ver van te voren boeken gewoon een risico.

Maar houd volgend weekend 31 tm 1 dan in de gaten, want als dit mooi weer gaat worden dan rijden we hem dan:thumb
                      Ongeacht wie er wel of niet kan, want anders hebben we straks hetzelfde als in het najaar van afgelopen jaar.
                      Wel vet mooi weer maar geen toer omdat er altijd wel iemand niet kon of wat ook maar.

Tonni
                      Moderator

Blijven weinig mensen over…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                        Topic starter

Nou ik ben al op het punt dan rijden we hem straks gewoon met die weinig mensen:D:thumb
                          11steden toeren zijn toch altijd voor die hards geweest sissies vallen meestal vroeg of laat toch af:D

Spulleke!

Mijn oren staan helemaal naar het weekend van 31 t/m 1.
                            Want aankomend weekend is een hele grote kans dat ik er dan ook niet bij kan zijn.
                            En deze wil ik eigenlijk niet missen zo doende.

speedbuxy
                            Topic starter

Als het weer 31/1 goed word dan gaat dat hem worden:thumb anders vissen we straks weer achter het net.
                              En ik heb ook wel weer eens zin om te ”11steden” knallen:thumb

VespaAvanti
                              Donateur

Die datum teken ik voor:thumb
                                Komende zaterdag de Brum tour klaar maken en dan gaan we duimen voor mooi weer8)

Spulleke!

Dat klinkt me als muziek in de oren=)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.