Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2011

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 174)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

Zullen we anders gewoon ons rondje Heiloo-egmond-bergen-schoorl-ALkmaar-Heiloo doen?

speedbuxy
      Topic starter

Zit daar ook duinen en zee bij in begrepen?
        Want door de duinen over van die paadjes is wel relax:thumb

ERIKJAN1984
        Donateur

zo jammer, dat mijn blok nog niet klaar is, was een thuiswedstrijd geweest,

moet toch maar eens serieus gaan nadenken over een reserveblok

Jelle
          Moderator

Die route hebben we ook met de nieuwjaarstoer gereden…

speedbuxy
            Topic starter

Jelle :
              Die route hebben we ook met de nieuwjaarstoer gereden…

Ik zou eigenlijks niet meer weten hoe die eruit zag:D
              Maar ik heb in die hoek nog nooit een slechte toer gereden dus is mij goed genoeg:thumb

VespaAvanti
              Donateur

Ben net thuis dus kan nu pas reageren.
                Die omgeving van Alkmaar heb ik nu al zo vaak gezien dat ik liever voor die Amsterdam Grachtentour ga:thumb
                Dat is eens wat nieuws, niet dat Alkmaar zo’n ramp is hoor, maar daar touren we naar mijn mening wel erg vaak:lol
                Anders cross ik denk ik samen met Jordy en Sebastiaan wel even naar Max, houden we daar een Veluwetourtje want die zou ik zo over willen doen!

speedbuxy
                Topic starter

VespaAvanti :
                  dat ik liever voor die Amsterdam Grachtentour ga:thumb

Lijkt mij ook nog steeds zeer nice:thumb
                  En ik weet een plek in noord waar we kosteloos kunnen parkeren en waar we met het pondje binnen 10 min in centrum staan.
                  En de grote van de groep leent zich er nu ook prima voor:thumb
                  Dus als de alkmaar crew ook bereid is ietsje dieper af te reizen naar het zuiden dan heeft een adam toertje ook zeker mijn voorkeur:thumb

Batty
                  Donateur

lekker met opgevoerde vespa,s door amsterdam heen knallen ik weet niet of dit heel verstandig is voor iemand die z,n rijbewijs lief is.
                    maar dat moeten jullie voor zich zelf weten.

jeffrey citta
                    Donateur

batty daar heb je ook een punt, om nou met 90 op een snor brommer langs de gracht te knallen is ook niet alles denk ik 😛

we gaan bij alkmaar ook altijd de zelfde kant op je kan ook zeggen we gaan nu richting calantsoog denhelde mooi langs de kust ofzo en dan binnendoor terug door t’zand oude sluit schagen de dijk weer op langs sintmaarten weer door naar alkmaar

Batty
                      Donateur

die kanten hebben we ook wel gehad maar de dijk bij mij voor de deur verveeld nooit.

speedbuxy
                        Topic starter

Zoiets heb je natuurlijk zelf in de hand, en in dit geval lettelijk (je gashandvat:D)
                          Maar in de jaren die ik al in adam kom (ook met de fiets enzo) valt het mij iedere keer weer op hoe weinig politie je daar tegenkomt.
                          Je zou in een grote stad heel wat verwachten, maar het is hier in leeuwarden naar verhouding stukken politie rijker.
                          En het is zondag dus bezetting is dan ook laag, en op gestelde rollerbanken kom je dan ook niet tegen.
                          Dus daar zou ik me zeker niet druk over maken, plus z,on toertje offcourse ook niet race gericht zal zijn;)

jeffrey citta
                          Donateur

Batty :
                            die kanten hebben we ook wel gehad maar de dijk bij mij voor de deur verveeld nooit.

nee daar heb je gelijk in daar rijdt ik ook heel vaak blijft leuk!!

Batty
                            Donateur

ik moet mijn brood verdienen met mijn rijbewijs dus ik ga het lot niet tarten.
                              en ik werk vaak in A dam en er is zat politie.
                              en andre ik snap het wel bij jou valt niks in te nemen, want jou moeke rijdt altijd 😀

VespaAvanti
                              Donateur

Ik ben over 2 weken afgestudeerd rij-instructeur dus als ik me rijbewijs kwijt ben hang ik ook Batty, wat Andree zegt, je hebt het zelf in de hand, je gashandvat!
                                Voorheen was ik koerier en wat het hetzelfde geval.
                                Dus ik ga voor Amsterdam, en anders rijdt ik lekker met Max mee:thumb

OrangeCiao
                                Donateur

Amsterdam-toer=)
                                  Daar zijn we nog noit geweest, doe mij die maar:D
                                  Alkmaar heb ik wel gezien:con

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 174)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.