Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2011

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 174)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Strikert moet helaas werken, anders had hij zeker willen komen:thumb
      Wel jammer dat er nu zoveel afvallers zijn zeg:O

speedbuxy
      Topic starter

Ja das erg jammer:( ik heb er dan ook geen heil meer in.
        Want met z,n 3en toeren is wel heel erg kaal:lol
        Dan maar inzetten op 2012:thumb

Jelle
        Moderator

Dus het gaat niet door… jammer

speedbuxy
          Topic starter

Nee ik gooi de hand doek in de ring.
            Ik vind een klein groepje niet erg maar dan wel minstens een 5man, en dat halen erg genoeg niet eens.
            Van het voorjaar als het toer bloed nog vers is maar weer eens proberen:thumb

Spulleke!

Ik had er graag bij willen zijn hoor maarja je kunt niet alles hebben 🙁

speedbuxy
              Topic starter

Weet ik:thumb
                Maargoed nieuwe ronde nieuwe kansen:thumb

VespaAvanti
                Donateur

Last Minute Tourtje dan maar?:D

Waarom?

@Avanti,
                    Wat heb je in gedachten dan want ik ga zondag zeker even touren al moet ik alleen:D Met de winter voor de deur wil ik zeker nog even van de laatste mooie dagen genieten8) Wel eerst nog even een voorvork onder de citta bouwen, is geen overbodige luxe.

VespaAvanti
                    Donateur

Ja zo denk ik er dus ook over:D
                      Ik ga morgenavond waarschijnlijk al richting Utrecht, zou het liefste ook in die omgeving gaan touren:thumb
                      Hoeven we allebij ook niet zo ver te rijden.
                      Jordy en Spulleke zijn sowieso wel al voor weet ik voor 99%!
                      Utrechtse Heuvelrug lijkt me wel wat8)

speedbuxy
                      Topic starter

Ik heb nog steeds een amsterdams grachten gordel toertje op de planken liggen misshien is dit ook een leuk alternatief?

Edit
                        Even overleg gepleegd met m,n chauffeur, maar verder dan adam (of in de buurt) is voor mij niet haalbaar.
                        M,n broer heeft namelijk geen zin om in de omgeving utrecht te moeten omhangen.
                        En op neer adam heeft ie ook geen zin aan, want dat komt omdat het 4x op en neer rijden is op 240km neer.
                        Dus zou wel mooi zijn als we wat dichter naar NH toe kunnen trekken, want ik heb de hele week ook al zin aan toeren:thumb

Edit
                        Gezien jelle ook nog free day heeft om te toeren is een toertje egmond aan zee/zandvoort misshien ook wel een mooi idee.
                        Dan hebben we tenmiste ook iemand die de weg weet;)

Nou moet ik zeggen dat ik zelf persoonlijk het meest voel voor een grachten gordel toer, omdat we dit vorig jaar ook al op planning hadden staan en het er nooit van is gekomen.
                        En het is ook unieke omgeving waar we nog niet eerder in rond getoerd hebben:thumb

Bedoel met grachten rit trouwens niet alleen lettelijk de stad, want wil de stads grenzen ook wel even aansteken zodat het gas er af en toe wel even goed open kan.
                        En amsterdamse bos kan natuurlijk ook niet over geslagen worden:thumb

Jelle
                        Moderator

Maar ik wil best hier een leuk toertje hier in de omgeving doen hoor, alleen moet ik dan wel weer op tijd terug zijn…

Ik moet namelijk zondag om half 5 weer thuis zijn ivm. een feest van een tante die 60 wordt…

Zeg het maar, dan ga ik even een leuke route plannen..

speedbuxy
                          Topic starter

Jelle :
                            Zeg het maar, dan ga ik even een leuke route plannen..

Ik ben voor:thumb toeren in de egmond hoek is altijd mooi toeren en een goeie vervanger voor de vervallen 11steden.
                            En half 5 weer terug is opzich ook geen schande, want het koelt na 4en toch hard terug qua temp.
                            En als we 12uur starten hebben we ruim 4uren te toeren en das met deze matige temp ook zat:thumb

Waarom?

Ik heb even te vroeg gejuigd:( Normaal heb ik altijd wel de transporter tot m’n beschikking maar nu heeft mijn pa deze uitgeleend aan kennissen die bezig zijn te verhuizen. En nee ik gooi niet de Citta op de achterbank van de bmw:D Dat word dus zondag weer een rondje Veluwe, ook geen straf:thumb

Mike
                              Bijdrager

als het zondag hier in de buurt is rijdt ik zeker mee.

dan kunnen ook makkelijk de volgende mensen mee

-N3ophyteNL
                                -Jamai
                                -Ewoutje

en nog een Maat van me ook mee.

en vast nog wel wat.

Mike

speedbuxy
                                Topic starter

Waarom? :
                                  En nee ik gooi niet de Citta op de achterbank van de bmw:D

Noh dat valt me nou van je tegen ik dacht die ragt de citta wel even over het leer heen op de achterbank:haha
                                  Maar qua blokjes om woon jij daar idd master:thumb is heel wat anders dan het leeuwarder ”bos” waar ik het mee moet doen.

@mike
                                  Das meteen al een leuk clubje:thumb

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 174)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.