Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2011
- Dit onderwerp bevat 173 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 5 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 oktober 2011 om 00:54 #525082
VespaAvanti :
Oftwel, rijden met die hap:D
En voor de mensen die helaas niet kunnen zouden we hem in het voorjaar eventueel toch nog eens kunnen doen;)Ja ik ben ook voor
en anders moeten/kunnen we ons verlies voor dit jaar wel nemen.
Want denk niet dat er na dit weekend nog kansen komen.(behalve in de winter waneer het ook meestal strak blauw is:D)
Maar hoe het ook uitpakt, ik ga de volgende 11steden sowieso verplaatsen naar het voorjaar
(en waarschijnlijk ook zo houden)Want de zeehoeve gooit pas 1 april weer de deuren open voor publiek dus de hele maand maart kunnen wij er vrij boeken

En dat is een stuk beter dan pas na 1 oktober vrij spel te hebben.
Want maart heeft meestal ook al erg mooie dagen
en vergroot dus de kans op slagen ipv 3jaar in a row regen te hebben.11 oktober 2011 om 12:38 #525084Lijstje met rijders maken dan maar?:D
-Andree
-Mike
-Jelle (1 dag)
-Tonni (ja gewoon meerijden:D)
-Petertje
-Spulleke
-VespaAvanti
-Jordy (waarschijnlijk)
-Danny (Mischien)Als deze allemaal op komen dagen alsnog een mooi lijstje8)
En dan in het voorjaar een met de hele club
11 oktober 2011 om 13:11 #525085Waarom? :
Ik heb contact met je(Buxy) gehad omdat de lange termijn voorspellingen al gunstig waren voor dit weekeind maar moet helaas melden dat ik toch niet kan:( Mijn zoon viert zaterdag z’n verjaardag en wil dit natuurlijk niet missen
Was dit eigenlijk vergeten, slordig:p
Neem je hem mee achterop, mooiere verjaardag kan hij zich niet wensuuh. 100+ gps met papa :D:D
11 oktober 2011 om 13:30 #525086VespaAvanti :
Lijstje met rijders maken dan maar?:D-Andree
-Mike
-Jelle (1 dag)
-Tonni (ja gewoon meerijden:D)
-Petertje
-Spulleke
-VespaAvanti
-Jordy (waarschijnlijk)
-Danny (Mischien)Als deze allemaal op komen dagen alsnog een mooi lijstje8)
En dan in het voorjaar een met de hele club
Das opzich nog goed genoeg ja en dan kunnen we tenmiste nog even toeren

@frank
Die gedachte kwam bij mij ook al op:D
Want wat je zegt een beter cadeau is er niet
Maar ter compensatie van het gewicht kan ie dan mooi bij avanti achterop:D
Weet die ook eens hoe het is om wat extra kg,s mee te slepen:pest:D11 oktober 2011 om 13:51 #525088Ik ga ook gewoon nog mee hoor als ie doorgaat 😀
11 oktober 2011 om 14:05 #525091Ah kijk zo begint het al steeds meer op een waardig clubje te lijken

Alleen lijkt het nu qua weer wel alsof zondag weer roet in het eten gaat gooien:(
Maar anders zeg ik goan, want heb nog wel even zin in een 11steden ritje
12 oktober 2011 om 18:06 #525107
Spulleke!Ik wil even mijn excuses aanbieden.
Ik kan er toch niet bij zijn:boos, want mijn ouders herinnerde me dat we die week daarna zaterdag ook op vakantie gaan.
Dus dan zou ik ook niet kunnen werken en ik aan het einde van die week vakantie pas weer thuis,dus dan zou ik 3 weken achter elkaar niet kunnen werken.
En dat komt de “relatie” tussen mijn baas en mij niet ten goeden want er zijn ook al andere mensen tijdelijk weg(waar ik in eerste instantie niet aan gedacht had:con) dus hij zal me wel hard nodig hebben.
Dus nogmaals mijn excuses.
Hoop dat jullie er begrip voor hebben. 🙁12 oktober 2011 om 22:46 #525106Nou daar gaat je credit van een heel jaar toeren:D
Nee zonder gekheid das wel balen man:( zowel voor jou als voor het rijders bestand.
Want dan zal de tocht voor stephan ook wel minder intressant worden.12 oktober 2011 om 22:55 #525108
Spulleke!Ja Sorry,
Ik snap het helemaal, vind zelf dat ik daar ook iets eerder mee had moeten komen ja:(
Maar toch vind ik mijn werk wat belangrijker dan de 11 steden toer wordt vast nog wel een keer georganiseerd.
13 oktober 2011 om 09:47 #525109Spulleke is gewoon een raar mannetje:pest:lol
Maar dit is inderdaad wel minder mooi:(
Als ik alleen af moet reizen houd het helaas op, 600 km brandstof in me eentje ophoesten gaat hem niet worden.
Nu heb ik gister even met Jordy zitten vergaderen, morgenvroeg om 12 uur is hij hier en dan fixen we zijn brommer even, mocht de 11-steden door gaan dan staan wij met z’n 2en aan de start
Dus wat mij betreft, met de vooruitzichten kwa weer, DOORGAAN:D13 oktober 2011 om 10:54 #525110VespaAvanti :
Dus wat mij betreft, met de vooruitzichten kwa weer, DOORGAAN:DIk wil er ook nog steeds wel voor gaan alleen ben ik bang dat we hem dan met z,n 3e of 4e rijden:lol
Dus als er nou even wat meer rijders zich melden
Aat racing zo bv mooi met petertje kunnen afreizen
En n3ophytenl zou mooi samen met jamai kunnen afreizen
En hoe zit het met strikert?13 oktober 2011 om 12:28 #525111Ik rijd met mike oostdijk mee als ie dit weekend of volgend weekend wordt gehouden, Jamai is namelijk de hele herfstvakantie op vakantie dus… maar mike wist het ook nog niet zeker of ie ging en als ik geen vervoer heb wordt het zowiezo niks voor mij.. 😕
13 oktober 2011 om 12:48 #525112Probeer dit dan even snel duidelijk te krijgen, want als jullie ook weg vallen dan houd het waarschijnlijk wel op.
Want 5 a 6 man vind ik toch wel het minimum om te gaan toeren.Volgende toer word trouwens wel weer met boeking en vooruit betaling, want hem zo vrij organiseren is blijkbaar geen succes.
13 oktober 2011 om 18:02 #519587Volgens mij gaat Mike dit weekend niet want hij heeft een bedrijfs feestje en zijn moeke is jarig.
13 oktober 2011 om 18:04 #513873how.. onduidelijkheid?
ik had het volgens mij wel al ergens gezegd.
sorry als dat onduidelijk was!

—————————————–
EDIT***hierboven:
2011-10-10 18:38 GMT Mike
Hmm aankomend weekend komt mij net niet lekkeruit ivm personeelsfeest/uitje.
Maargoed, even kijken wat andere toerders aangeven.. anders heb ik pech denk!Mike -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.