Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2011

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 174)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Ja 14 a 15 graden met een mooie blauwe lucht en een zonnetje erbij tekenen ik ook nog steeds voor:thumb

Martino
      Moderator

Ik werk momenteel 6 dagen per week. Dit duurt voor mij nog tot 9 okt. Tot die tijd is een weekend lange toer/meeting voor mij helaas niet mogelijk.

VespaAvanti
        Donateur

zaterdag heb ik stage, zondags is het weert kermis hier, en maandags ook.
          Kwa geld zit ik ook krap, brom is nog niet af…

Ik hoopte net als Mike eigenlijk ook al op oktober.

Vanaf volgende week is mijn stage voorbij dus dan word het ook allmaal weer wat makkelijker.

Waarom?

Hmmm, dat is wel jammer omdat het weer idd goed lijkt te worden maar gezien de reacties zal het em dan niet worden?

Zijn er misschien mensen die zin hebben in een dag tourtje dit weekeind?:D

speedbuxy
            Topic starter

Okay das duidelijk dan gaan we voor ergens in oktober:thumb

@max
              Als je doeld op een veluwe toertje, dan heb ik daar wel zin in:thumb

Tonni
              Moderator

Wat heb je in gedachten Max? Ik heb ook wel zin om nog ergens een mooi rondje te tuffen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Frank80cc
                Donateur

Ik moet weer werken GVD 🙂

Mike
                  Bijdrager

Als dat toertje van Max zondag is kan ik evt ook heen. De zaterdag zoe namelijk het probleem zijn
                    voor die 11 steden

Mike

OrangeCiao
                    Donateur

voor mij gaat het em waarschijnlijk niet worden:| me evo carburateur is het randje van afgebroken:boos
                      dus rij nu momenteel weer organel:kots dus kleine kans dat ik mee ga moet een nieuwen carburateur regelen of nieuw randje fiksen
                      en het geld laat het op het moment ook f niet toe als het over 2 weken zou zijn dan is het noch wel te regelen hoop ik wil em wel kij graag rijden:thumb

Mike
                      Bijdrager

denk dat speedbuxy dit inderdaad over een week of 2 gaat plannen. proberen wat te regelen dus!

Mike

speedbuxy
                        Topic starter

Ja aankomend weekend zit het vol bij de zeehoeve en volgend weekend lijkt het weer weer in te kakken zag ik net op tv.
                          Dus het gaat nog minstens wel een 2weken duren, dus nog genoeg sleutel tijd:thumb
                          Want je moet er wel weer even bij zijn hoor jordy:thumb

OrangeCiao
                          Donateur

speedbuxy :
                            Ja aankomend weekend zit het vol bij de zeehoeve en volgend weekend lijkt het weer weer in te kakken zag ik net op tv.
                            Dus het gaat nog minstens wel een 2weken duren, dus nog genoeg sleutel tijd:thumb
                            Want je moet er wel weer even bij zijn hoor jordy:thumb

ooi maar dan heb ik noch f de tijd:D heb vandaag een nieuw flensje gedraaid dus de carb zit er al weer op:thumb nauw alleen noch f stephan vragen of ik mee kan rijden:con heb wel weer eens zin om te toeren8)

petertje!!

me ciao loopt als het zonnetje:D

dus laat die tour maar komen

Florian
                              Moderator

Brommer loopt zoals het nu lijkt weer naar behoren.
                                Dus zet mij er maar bij:thumb

speedbuxy
                                Topic starter

Alsof je dit thuis ritje mocht missen desnoods kwam je maar op de fiets:pest:D
                                  Maar mooi man ik zal je erbij zetten:thumb

Maar wel vet balen dat dit weekend de zeehoeve 2 weken geleden al af geboekt was qua trekkers hutten, anders was het hem dit weekend wel geworden8)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 174)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.