Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2011

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 174)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Haha dat is wel grappig… met een Aerox mee rijden op een Vespa tour.

HAHAHA nee dus!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Docs
      Donateur

Idd… Weet je wel op wat voor forum je zit???

Javad
        Donateur

Ja, dit wil ik ook graag meemaken, zet mij er maar bij.
          Wat is de startlocatie? Dan kom ik daar zo mogelijk naar toe op de brom.

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

Docs
          Donateur

Tot nu toe was de startlocatie altijd Andre zijn huis. Ik ga er vanuit dat dat deze keer ook weer zo is?

speedbuxy
            Topic starter

@jelle
              Zoals het nu lijkt gaat het haast ook wel ergens in oktober worden.

@bart
              Dan zet ik je er wel voorvast tussen met een ?
              En dan nu maar hard te sleutelen;)

@xurdo1991
              Ook al lijkt me dit een fake account
              Toch even antwoord NEE.

@Javad
              Start is idd gewoon weer hier bij mij thuis:thumb
              (hebben we tenmiste 1 van de friese steden al gehad:D)

Docs
              Donateur

speedbuxy :
                (hebben we tenmiste 1 van de friese steden al gehad:D)

Een goed begin is het halve werk 😀
                Ik wil het hele rondje nu ook wel een keer rijden 😛

speedbuxy
                Topic starter

docs911 :
                  Ik wil het hele rondje nu ook wel een keer rijden 😛

Ja daar wil ik de keer ook sowieso voor gaan:thumb
                  En wat ik zei anders draai ik hem om als het weer ons weer in die situatie drukt.

Strikert
                  Bijdrager

ligt er voor mij aan welke datum:(

Florian
                    Moderator

Hangt hier ook af van bepaalde factoren:

– Datum (Ivm school/stage)
                      – Of ik zin heb om mijn brommer te maken
                      – Of ik uberhaupt zin heb om te komen.

Maar het is een zeer nette prijs dus daar zal het niet aan liggen:thumb

petertje!!

hallo

ik wil ook wel mee rijden
                        heb hem 3 jaar geleden ongeveer ook een keer gereden
                        was echt geweldig
                        schrijf mij er ook maar bij,
                        + hut natuurlijk:D

mvg peter

speedbuxy
                        Topic starter

Strikert :
                          ligt er voor mij aan welke datum:(

Ja ik weet het maar ga proberen voor iedereen een mooie tussen weg te vinden.
                          (alleen word die lijst met speciale data wel steeds groter:D:|)

@florian
                          Als jij nu al teksten hebt ”Of ik uberhaupt wel zin heb te komen” dan weet ik nu dus al dat we jou hier over 2jaar waarschijnlijk niet meer veel zien op het forum:(
                          Want als je spirit op deze leeftijd al zo snel afneemt houd je de hobby denk ik niet lang vol.
                          (verder geen haat ofzo hoor, je bent offcourse vrij in je doen en laten:thumb ik had jou alleen al wel in het lijstje van die hards staan)

@petertje
                          Nice dat je hem weer eens mee gaat touren:thumb

OrangeCiao
                          Donateur

Ik zou em ook graag rijden maar weet niet hoe ik dan met werk zit:?
                            Heb namelijk een nieuwen baan en daar werken ze in ploegen dus ook in het wiekend:|
                            Dus moet noch f kijken hoe en wat:! heb namelijk wel weer eens zin om te toeren:D

speedbuxy
                            Topic starter

OrangeCiao :
                              Ik zou em ook graag rijden maar weet niet hoe ik dan met werk zit:?
                              Heb namelijk een nieuwen baan en daar werken ze in ploegen dus ook in het wiekend:|
                              Dus moet noch f kijken hoe en wat:! heb namelijk wel weer eens zin om te toeren:D

Ik ga gewoon proberen en hopen dat het weer straks even een periode wat stabiel terug komt zodat wel een week van te voren al een leuke inschatting kunnen doen:thumb
                              Want zou wel erg nice zijn als je er weer bij was:thumb want heb je dit jaar veel te weinig gesproken.

Florian
                              Moderator

speedbuxy :
                                @florian
                                Als jij nu al teksten hebt ”Of ik uberhaupt wel zin heb te komen” dan weet ik nu dus al dat we jou hier over 2jaar waarschijnlijk niet meer veel zien op het forum:(
                                Want als je spirit op deze leeftijd al zo snel afneemt houd je de hobby denk ik niet lang vol.
                                (verder geen haat ofzo hoor, je bent offcourse vrij in je doen en laten:thumb ik had jou alleen al wel in het lijstje van die hards staan)

Gehehe niet te snel afstrepen jij he:P
                                Off course ben ik dan nog steeds te vinden maar dan sowieso in mindere maten, want over een 2/3 jaar begint bij mij sowieso ”the real life” maar de Vespa’s die blijven hier gewoon net zolang tot ik er zelf niet meer ben:P

Maar ik zit 3 weken op school en dan ben ik 1 week op bivak (lekker in een tentje slapen:P) maar ik heb al gehoord dat je niet erg veel slaap krijgt in die week en als ik dan vrijdagavond terugkom en dan gelijk toeren weet ik niet of ik daar erg veel zin in heb, daarnaast wil ik zo langzamerhand ook de brommer uit elkaar halen en opknappen.

Ik ga sowieso wel proberen te komen want deze wou en moet ik als Fries toch nog zeker een keer rijden:D

speedbuxy
                                Topic starter

Citta_Florian :
                                  Gehehe niet te snel afstrepen jij he:P
                                  Off course ben ik dan nog steeds te vinden maar dan sowieso in mindere maten, want over een 2/3 jaar begint bij mij sowieso ”the real life” maar de Vespa’s die blijven hier gewoon net zolang tot ik er zelf niet meer ben:P

Maar ik zit 3 weken op school en dan ben ik 1 week op bivak (lekker in een tentje slapen:P) maar ik heb al gehoord dat je niet erg veel slaap krijgt in die week en als ik dan vrijdagavond terugkom en dan gelijk toeren weet ik niet of ik daar erg veel zin in heb, daarnaast wil ik zo langzamerhand ook de brommer uit elkaar halen en opknappen.

Ik ga sowieso wel proberen te komen want deze wou en moet ik als Fries toch nog zeker een keer rijden:D

Ja toen ik het plaaste dacht ik nog misshien heeft het ook wel een reden waarom hij geen zin heeft, maar ik dacht dat hoor ik dan wel;)
                                  En moet zeggen dat je wel een punt noemt want zoiets kan slopend wezen ja.
                                  Maar daarin tegen jij bent nog jong dus moet dat wel kunnen hebben, en met die langzame snelheden die jij altijd rijd hoeft je hoofd er ook niet echt bij te zijn toch:pest:D:haha
                                  Dus verwacht je gewoon aan de start:D:thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 174)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.