Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2011
- Dit onderwerp bevat 173 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 5 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 september 2011 om 08:54 #524773
Haha dat is wel grappig… met een Aerox mee rijden op een Vespa tour.
HAHAHA nee dus!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel8 september 2011 om 09:00 #524774Idd… Weet je wel op wat voor forum je zit???
8 september 2011 om 09:01 #524775Ja, dit wil ik ook graag meemaken, zet mij er maar bij.
Wat is de startlocatie? Dan kom ik daar zo mogelijk naar toe op de brom.<3 Thunderstone
Check mijn perso!8 september 2011 om 09:09 #524776Tot nu toe was de startlocatie altijd Andre zijn huis. Ik ga er vanuit dat dat deze keer ook weer zo is?
8 september 2011 om 11:08 #524779@jelle
Zoals het nu lijkt gaat het haast ook wel ergens in oktober worden.@bart
Dan zet ik je er wel voorvast tussen met een ?
En dan nu maar hard te sleutelen;)@xurdo1991
Ook al lijkt me dit een fake account
Toch even antwoord NEE.@Javad
Start is idd gewoon weer hier bij mij thuis
(hebben we tenmiste 1 van de friese steden al gehad:D)8 september 2011 om 11:13 #524780speedbuxy :
(hebben we tenmiste 1 van de friese steden al gehad:D)Een goed begin is het halve werk 😀
Ik wil het hele rondje nu ook wel een keer rijden 😛8 september 2011 om 11:21 #524781docs911 :
Ik wil het hele rondje nu ook wel een keer rijden 😛Ja daar wil ik de keer ook sowieso voor gaan

En wat ik zei anders draai ik hem om als het weer ons weer in die situatie drukt.8 september 2011 om 11:22 #524782ligt er voor mij aan welke datum:(
8 september 2011 om 11:39 #524783Hangt hier ook af van bepaalde factoren:
– Datum (Ivm school/stage)
– Of ik zin heb om mijn brommer te maken
– Of ik uberhaupt zin heb om te komen.Maar het is een zeer nette prijs dus daar zal het niet aan liggen
8 september 2011 om 13:35 #524787
petertje!!hallo
ik wil ook wel mee rijden
heb hem 3 jaar geleden ongeveer ook een keer gereden
was echt geweldig
schrijf mij er ook maar bij,
+ hut natuurlijk:Dmvg peter
8 september 2011 om 13:52 #524788Strikert :
ligt er voor mij aan welke datum:(Ja ik weet het maar ga proberen voor iedereen een mooie tussen weg te vinden.
(alleen word die lijst met speciale data wel steeds groter:D:|)@florian
Als jij nu al teksten hebt ”Of ik uberhaupt wel zin heb te komen” dan weet ik nu dus al dat we jou hier over 2jaar waarschijnlijk niet meer veel zien op het forum:(
Want als je spirit op deze leeftijd al zo snel afneemt houd je de hobby denk ik niet lang vol.
(verder geen haat ofzo hoor, je bent offcourse vrij in je doen en laten
ik had jou alleen al wel in het lijstje van die hards staan)@petertje
Nice dat je hem weer eens mee gaat touren
8 september 2011 om 14:42 #524790Ik zou em ook graag rijden maar weet niet hoe ik dan met werk zit:?
Heb namelijk een nieuwen baan en daar werken ze in ploegen dus ook in het wiekend:|
Dus moet noch f kijken hoe en wat:! heb namelijk wel weer eens zin om te toeren:D8 september 2011 om 15:04 #524791OrangeCiao :
Ik zou em ook graag rijden maar weet niet hoe ik dan met werk zit:?
Heb namelijk een nieuwen baan en daar werken ze in ploegen dus ook in het wiekend:|
Dus moet noch f kijken hoe en wat:! heb namelijk wel weer eens zin om te toeren:DIk ga gewoon proberen en hopen dat het weer straks even een periode wat stabiel terug komt zodat wel een week van te voren al een leuke inschatting kunnen doen

Want zou wel erg nice zijn als je er weer bij was
want heb je dit jaar veel te weinig gesproken.8 september 2011 om 16:01 #524795speedbuxy :
@florian
Als jij nu al teksten hebt ”Of ik uberhaupt wel zin heb te komen” dan weet ik nu dus al dat we jou hier over 2jaar waarschijnlijk niet meer veel zien op het forum:(
Want als je spirit op deze leeftijd al zo snel afneemt houd je de hobby denk ik niet lang vol.
(verder geen haat ofzo hoor, je bent offcourse vrij in je doen en laten
ik had jou alleen al wel in het lijstje van die hards staan)
Gehehe niet te snel afstrepen jij he:P
Off course ben ik dan nog steeds te vinden maar dan sowieso in mindere maten, want over een 2/3 jaar begint bij mij sowieso ”the real life” maar de Vespa’s die blijven hier gewoon net zolang tot ik er zelf niet meer ben:PMaar ik zit 3 weken op school en dan ben ik 1 week op bivak (lekker in een tentje slapen:P) maar ik heb al gehoord dat je niet erg veel slaap krijgt in die week en als ik dan vrijdagavond terugkom en dan gelijk toeren weet ik niet of ik daar erg veel zin in heb, daarnaast wil ik zo langzamerhand ook de brommer uit elkaar halen en opknappen.
Ik ga sowieso wel proberen te komen want deze wou en moet ik als Fries toch nog zeker een keer rijden:D
8 september 2011 om 16:14 #524796Citta_Florian :
Gehehe niet te snel afstrepen jij he:P
Off course ben ik dan nog steeds te vinden maar dan sowieso in mindere maten, want over een 2/3 jaar begint bij mij sowieso ”the real life” maar de Vespa’s die blijven hier gewoon net zolang tot ik er zelf niet meer ben:PMaar ik zit 3 weken op school en dan ben ik 1 week op bivak (lekker in een tentje slapen:P) maar ik heb al gehoord dat je niet erg veel slaap krijgt in die week en als ik dan vrijdagavond terugkom en dan gelijk toeren weet ik niet of ik daar erg veel zin in heb, daarnaast wil ik zo langzamerhand ook de brommer uit elkaar halen en opknappen.
Ik ga sowieso wel proberen te komen want deze wou en moet ik als Fries toch nog zeker een keer rijden:D
Ja toen ik het plaaste dacht ik nog misshien heeft het ook wel een reden waarom hij geen zin heeft, maar ik dacht dat hoor ik dan wel;)
En moet zeggen dat je wel een punt noemt want zoiets kan slopend wezen ja.
Maar daarin tegen jij bent nog jong dus moet dat wel kunnen hebben, en met die langzame snelheden die jij altijd rijd hoeft je hoofd er ook niet echt bij te zijn toch:pest:D:haha
Dus verwacht je gewoon aan de start:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.