Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2011

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 174)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jeffrey citta
    Donateur

misterd11 :
      doe we een ander keertje toch, kan ik ook me dr blokje even fiksen!

dat lijkt mijn ook wel wat!! dan gaan ik ok wel een rondje mee

ERIKJAN1984
      Donateur

dan ben ik er waarschijnlijk ook bij!

speedbuxy
        Topic starter

Nou wij (VespaAvanti, Orangeciao, Spulleke, en ik) hebben onze adam toer erop zitten:thumb
          Maar we werden wel meteen in het diepe gegooit zeg.
          Wat de marathon van adam vond vandaag ook plaats, dus behalve veel om rijden om onze bestemmingen te bereiken, hebben we denk ik ook wel 30 motor pigs gezien die dag:D (en hun ons:duivel)
          Maar offcourse geen boetes op gelopen:thumb (had ook niet anders verwacht)

Maar vond het verder wel een zeer geslaagde dag:thumb
          Behalve het omrijden ben ik verder wel overal haast foutloos naartoe gereden, dus we hebben wel een leuk stuk toeristische route gereden.
          Beste patatje van nl gleed er ook weer in als zoete koek:thumb en de donor met eigen gebakken brood voor maar 2 euro smaakte ook weer vanouds:thumb
          Ik vind dit toertje zeker wel voor herhaling vatbaat:thumb

Hier Deel 1

Kwamen in adam ook zowaar een oldtimer ciao tegen:thumb
          0:59

@Stephan
          0:12
          Rechts op de stoep staat die fiets wout waar ik het over had.
          Zie hem ook kijken:D

ERIKJAN1984
          Donateur

gaaf om te kijken!

jammer dat ik het gemist heb!

pepko
            Donateur

speedbuxy :

Kwamen in adam ook zowaar een oldtimer ciao tegen:thumb
              0:59

dat is dus zo’n moment voor de v-c.nl flyer 😛
              ziet er wel weer geslaagd uit, maar het heeft niet mijn voorkeur om door de stad te touren. 😉

speedbuxy
              Topic starter

@erikjan
                Ja dit is zo zeker weer eens wat anders om naar te kijken:thumb

@pepko
                Denk dat meneer geen nls sprak.
                Hij reed namelijk zelfs nog met een verzekerings plaatje uit de jaren 60:haha

En qua toeren ieder z,n ding, ik vond het zeker een unieke en voor herhaling vatbare ervaring:thumb
                En we zijn hiernaast ook nog nog naar het diemer bos geweest, en adam bos stond ook nog op het programma maar is hem vanwege die trimloop niet meer geworden.
                Dus het was natuur groen en centrum rijden door elkaar heen:thumb

Spulleke!

Ik vond het zeker een geslaagd toertje:D
                  Lekker beetje rond crossen maar ik had toch in het begin een beetje het gevoel gaat dit wel goed:P
                  Maar daarna dacht ik fuck it gewoon gas met die zooi :p
                  En idd Andree die donor smaakte zeker goed:thumb, dus de volgende A’dam toer ben ik er zeker weer bij:D

speedbuxy
                  Topic starter

Spulleke! :
                    En idd Andree die donor smaakte zeker heel goed:thumb, dus de volgende A’dam toer ben ik er zeker weer bij:D

Ja alleen voor die donor is het al een herhaling waard:haha
                    En ik moet zeggen dat ik in het begin ook wel even stond te kijken van deze invasie aan politie.

Maar je kan in deel 1 bij 1:50 ook wel zien dat we de politie op het laast wat zat of moe waren.
                    Want er rijd daar een politie auto, toch gaan we gewoon alle vier tegen de stroom in die straat in:D

Ben nu ook met een leuk deel bezig, das daar bij de kermis met 3 motor pigs om ons heen.
                    En dan op een gegeven moment wel gewoon lekker powerfilter open weg gassen:D
                    (pracht stukje film al zeg ik het zelf)

Spulleke!

speedbuxy :

Spulleke! :
                      En idd Andree die donor smaakte zeker heel goed:thumb, dus de volgende A’dam toer ben ik er zeker weer bij:D

Ja alleen voor die donor is het al een herhaling waard:haha

Ja idd daarvoor zou je het alleen al doen:lol
                      dan wacht ik daar met smart op:D
                      Hoe lang gaat het nog ongeveer duren voordat die online staat?

nog 27min zegt youtube

speedbuxy
                      Topic starter

Daar was ie ”al”

@stephan
                        Nou weet je ook wat ik zei bij dat stop licht.
                        Want door die grote rij bij de patat kraam waren we dat vooral beide op klap vergeten:D
                        Maar ik zei dus dat je even uit moest kijken als oude klever, dit omdat je ze mooi slippend vlak op m,n bumper remde.
                        En dan met de gedachte erbij dat je daarvoor bijna op jordy was geklapt vond ik dat wel een mooi inkoppertje:D

We hebben naast die oldtimer ciao trouwens ook nog 2 citta,s gespot:thumb
                        1 op het pondje

Mooie tankdop:D

En nog een citta van 1 of andere rasta.
                        (staat goed op/in beeld, komt later)

Florian
                        Moderator

Nou links maar, daar zijn de wallen:lol
                          Heb weer wat gemist zie ik wel, next time I will be there:thumb

speedbuxy
                          Topic starter

De wallen viel wel erg tegen, dit zal wel komen omdat het zondag was.
                            Want was er echt uit gestorven.

Maar dit ritje gaat volgend jaar zeker wel weer plaats vinden, want wij waren er alle 4 zeer over te spreken:thumb
                            Alleen waren we het alle 4 ook wel eens dat een iets mindere setup ook wel voldoet:thumb
                            (bv een evo met 43 kitje en giannelli city power)
                            Want echt hard rijden gaat er toch niet vanwege drukte/klinker wegen en veel drempels.
                            Dus een beste dosis trekpower is veel meer een must:thumb

Deeltje 3 is in de maak trouwens.
                            Nu met wat stukken diemer bos:thumb

Edjuh
                            Bijdrager

Vanaf het rembrantplein over de trambaan naar de munt, het is dan zondag maar ik vind het dapper ; -)

En jeeezus wat een herriebak rijd jij zeg, ook een beetje het lot tarten maar zoals gezegd: zondag kan het en met de marathon hebben agenten niet zo’n brommerfocus.

Ik was over de grachten aan het fietsen, en daar kan niks tegenop 😛 maar wel leuk dat er voor het eerst een toertje in Amsterdam plaats heeft gevonden.

speedbuxy
                              Topic starter

Wij rijden met de fiets daar ook altijd over de trambaan.
                                Maar wij zijn dan ook toeristen:D

Maar ik vond brom rijden wel boven fietsen gaan:thumb want diemer bos is vanaf noord anders een leuk stukje fietsen.
                                Nu met de brom waren we er zo:thumb

En je noemt het geen herriebak maar een genotsbak:D:pest
                                Alleen kon je wel merken dat het blokje toe is aan revisie en CP power, want hij liep op het laast VET bagger:kots

Deel 3

Deel 4

VespaAvanti
                                Donateur

Het is schandalig dat jij niet aanwezig was bij deze thuiswedstrijd Edo:P
                                  Verder was het zeker voor herhaling vatbaar!
                                  En die politie, ach die hebben andere prioriteiten:P
                                  Andree, weet jij trouwens de straatnaam van de straat waar die kebabtent aan ligt?
                                  Is toch wat makkelijker dan ”de weg waar je Amsterdam binnenkomt als je vanaf Utrecht komt”.

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 174)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.