Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2010

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 210)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Skripke :
      Ok, Dus jullie slapen er van zaterdag op zondag? Ik wil even melden dat erop dit moment een ROLLERBANK is in Harlingen…

Misschien kom ik wel even kijken, vorig jaar stonden jullie met zn allen bij q8 te tanken weet ik nog wel 😛

dit moet natuurlijk geen probleem zijn, de brommers zijn allemaal poepiestandaard:P

speedbuxy
      Topic starter

Javad :
        Het weer ziet er idd wel oké uit voor dit weekend, ik heb er ook zin in.
        Ik kom dus in mijn eentje naar Leeuwarden Zaterdag, op de brommer.
        Valt mee want het is maar een kilometer of 50 a 60, wel zwaar bepakt want het slaapspul en het reserveblok moet ook mee natuurlijk.
        Ik heb een nieuwe telefoon van Hans gekcht met GPS dus ik zal de weg niet kwijt raken 🙂

Mijn setupje voor het reserveblok is wel veranderd van Zeta naar DR Evo,.. Het wou niet lekker lopen.

Respeckt man dat je die toer in je eentje onderneemt:thumb

@skripke
        Jup zaterdag in de namiddag komen we aan bij de zeehoeven en zondags vroeg vertrekken we dan weer.

@florian
        Ja daar hoeven wij nette keurige 45km rijders ons niet zorgen over te maken:D

Even wat anders was vandaag weer bij de brommerboer om de bestelde K-star zuigertjes af te halen en toen kwamen ze ook aanzetten met een 43mm malossi kit.
        Gloednieuw in de doos met bij behorende kop, deze mocht voor 75 euro wel weg.
        Dus weet niet of er iemand belang bij heeft? want dan kan ik hem evt meenemen of we rijden vanaf de zeehoeve er even naartoe(is een 15km rechte weg)
        Hij kost bij jmpb 89 zonder kop dus 75 is wel een leuk koopje dan:thumb

hansieb
        Moderator

@javad
          Misschien dat alex ook meerijdt, dan kan je de slaapspullen maybe nog wel bij hem in de auto droppen? Tegen vergoeding van wat 0,0% bavaria wil alex dat vast doen 😉

speedbuxy
          Topic starter

hansieb :
            @javad
            Misschien dat alex ook meerijdt, dan kan je de slaapspullen maybe nog wel bij hem in de auto droppen? Tegen vergoeding van wat 0,0% bavaria wil alex dat vast doen 😉

Idd misshien dat je wat hem kan regelen alex heeft al betaald dus kans is wel groot dat ie komt:thumb

Edit
            Vandaag naast de evo ook even bezig geweest met het uitzoeken van een stempel kaart met 11steden kruisje.
            En de kaart was een moeilijk verhaal dus daar moet ik zelf even mee aan de gang, maar het kruisje kon ik wel vinden:thumb

Enige probleem is dat er nog maar 8stuks zijn met opdruk van een motor de rest zullen zonder wezen.
            (evt misshien een optie om voor volgend jaar een vespa verbonden opdrukje laten maken was niet echt duur geloof ik)
            Kosten van dit kruisje zijn 4,20 met opdruk(8stuks)de rest zonder opdruk kosten 3,70.
            Dus als de personen die dat graag willen het even snel aangeven dat kan ik morgen de kruisjes inslaan:thumb

Ook wou ik graag weten wat de zaterdags rijders ervan vinden om hier een tussen stop te maken?
            Klik
            Zit mooi op de route en mij en stephan leek het al wat:thumb maar hoor graag nog wat meer meningen.
            Kosten zijn gratis, ik hoef die man alleen maar even te bellen en dan snelt hij die kant op om ons te verwelkomen:thumb

Jelle
            Moderator

Dat kruisje is een leuk idee, maar ik hoef er geen één….

Oja zoals het er nu uitziet wordt het wel een regenpakkie meenemen: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Leeuwarden/4056855

Zeebodem.
              Bijdrager

Jelle :
                Oja zoals het er nu uitziet wordt het wel een regenpakkie meenemen: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Leeuwarden/4056855

oeiiii,

dan houd ik nog heel even een slag om de arm hoor….
                ik heb geen zin om de hele dag in een regenpak op de brommer te zitten.

Jelle
                Moderator

ahh joh dat heeft ook wel weer wat….

Lekker af en toe gezellig schuilen en dan als het weer droog is verder gaan…

Daan777
                  Moderator

Desnoods rijden we dwars door een tornado. Gezellig is het toch wel, en als je gewoon een regenpak aan doet houd je het nog droog ook.

Jelle
                    Moderator

Ja en voor de snorrijders onder ons adviseer ik voor tegen de druppels een pet op te zetten 😉

Zeebodem.
                      Bijdrager

Jelle :
                        Ja en voor de snorrijders onder ons adviseer ik voor tegen de druppels een pet op te zetten 😉

hahahah:)
                        dat zit wel goed jelle.

zeg je evert,dan zeg je petje;)

Daan777
                        Moderator

Of een helm..

Waarom?

Woensdag kwam ik er achter dat de epoxi mal in m’n atg blokje los is gelaten en ben dus al twee dagen duk aan het sleutelen dit op te lossen voor de tour. Ik hoop dit vandaag voor elkaar te krijgen maar ben er bang voor aangezien het hele blok uit elkaar ligt en vast loop op onderdelen:( Het vervelende is ook nog dat Bas en Hyco met mij meerijden en dus geen vervoer hebben als ik niet zou gaan. Ook moet ik voor Jelle nog een citta frame meebrengen dus komt allemaal weer lekker uit, gewoon zwaar kote dus. Ik doe dus m’n best maar kan niets beloven.

Florian
                            Moderator

waarschijnlijk valt het allemaal wel mee, toen met de groningen tour zou het ook zo hard regenen immers, en toen is er bijna niks gevallen.

ik zit alleen nog een beetje met het vervoer, want als ik mijn vader mij laat brengen, dan moet hij 200km afleggen, want het is ook niet bepaald lekker weer om daar een beetje te gaan rondhangen..

EDIT:

langs welke steden rijden we zondag?? want misschien als we dan in de buurt van Heerenveen zijn dan ga ik naar huis, want ik moet er wel bijzijn want ik moet even wat onderdelen innen bij maarten en andree.

Ewous
                              Bijdrager

@Wietbuxxy, heb je ook een kaart van de route?
                                en zo ja, kan je die dan posten?

speedbuxy
                                Topic starter

Jelle :
                                  Dat kruisje is een leuk idee, maar ik hoef er geen één….

Ja dat idee is gezien het weer ook maar meteen weer uit mijn gedachten verdwenen kans is wel weer groot dat we hem weer niet compleet ”kunnen” rijden:(

@waarom?
                                  Dat zou wel heel jammer zijn want slaat ook meteen een gat in het aantal deelnemers.

@florian
                                  We komen sowieso langs sneek met goed of met slecht weer dus daar zou je af kunnen steken naar heerenveen:thumb

@ewous

Even een algemeen voorstel ik kan de boel evt een weekend verzetten das namelijk het voordeel van boeken in het na seisoen.
                                  Dus als dat iedereen zou schikken is het evt een optie.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 210)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.