Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2010
- Dit onderwerp bevat 209 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 6 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 september 2010 om 22:06 #519064
Ik heb de Zaterdag al kunnen regelen maar de Zondag lukt wsch. niet…
Ik zal nog eens proberen, wil eigenlijk wel beide gewoon rijden.I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 september 2010 om 23:24 #519065Tonni :
Ik heb de Zaterdag al kunnen regelen maar de Zondag lukt wsch. niet…
Ik zal nog eens proberen, wil eigenlijk wel beide gewoon rijden.Gelukkig kom je ieder geval zaterdag ipv zondag anders zou ik zeggen wat een hoop zondag rijders:D
(en dat moeten we eigenlijk niet hebben:D)@evert
Ik houd iedereen wel gewoon tot een uurtje of 4wakker dan kom je nooit te laat:D
En ben zeer benieuwd naar de pijpjes als ze maar half zo worden als je proma cc dan zijn ze al mooi in ere hersteld
@mike
Zet je er dan wel voorvast bij met een ?
En zou gezellig wezen als je dat gaat redden
13 september 2010 om 11:06 #519070ik hep er al weer zin in 2 dagen toeren
13 september 2010 om 12:23 #519071OrangeCiao :
ik hep er al weer zin in 2 dagen toeren
LOOK….Thats the spirit jordy

zie je zondag kerel!13 september 2010 om 14:58 #519072Ja moeten nog even een paar die spirit hebben dan komen we qua bedden tenmiste mooi uit

Ik heb sowieso vandaag bij de zeehoeve een verandering door gevoerd omdat ik anders bang was weer erbij in te gaan schieten en daar had ik niet weer zin in.
Het plaatje ziet er nu zo uit.Dit was zoals het stond.
3x trekkers plus hutten (12plaatsen)
1-JelleBetaald
2-VespaAvantiBetaald
3-Orange CiaoBetaald
4-Piet30Betaald
5-Piet30 JuniorBetaald
5-Waarom?Betaald
7-Banaan12Betaald
8-Daan777Betaald
9-AA-T RacingBetaald
10-Q FreakBetaald
11-
12-1x normale trekkers hutten (4plaatsen)
1-JavadBetaald
2-Me
3-
4-En dit is het nu geworden.
3x trekkers plus hutten (12plaatsen)
1-JelleBetaald
2-VespaAvantiBetaald
3-Orange CiaoBetaald
4-Piet30Betaald
5-Piet30 JuniorBetaald
5-Waarom?Betaald
7-Banaan12Betaald
8-Daan777Betaald
9-AA-T RacingBetaald
10-Q FreakBetaald
11-JavadBetaald
12-MeExtra plekken 3x
1?
2?
3?Normaal ben ik niet zo stuk om de extra bedden optie van de plus hutten te gebruiken omdat die stuk goedkoper zijn (6euro ofzo?)
En dan komt het erop neer dat de laat komer beloond word met een goedkoper bed en het dus zou lonen lang de kat uit de boom te kijken.
Maar ik heb ook geen zin dit jaar weer een 2 of 3 lege bedden op eigen kosten te nemen.Dus misshien is het een idee omdat stukje dat de extra bedden goedkoper zijn dan af te ronden naar dezelfde prijs als de andere bedden kosten en dan dat geld te inversteren in eten voor die avond?
Want het extra bed is niet kleiner of wat ook maar, dus is eigenlijks wel zo eerlijk als er dan ook gewoon de normale bedden prijs voor word betaald lijkt mij?13 september 2010 om 15:15 #519073Als ik kom en mijn bed is goedkoper wil ik best wat doneren aan het een of ander.
Maar je begrijpt, ik kijk nog even de kat uit de boom. Brommer is ook nog niet ok.
13 september 2010 om 15:35 #519074Edjuh :
Als ik kom en mijn bed is goedkoper wil ik best wat doneren aan het een of ander.Maar je begrijpt, ik kijk nog even de kat uit de boom. Brommer is ook nog niet ok.
Ja schilt 10 euro per bed z,on exta bed is namelijk maar 4eurotjes.
En aan de slag dan:pest:D
Ik moet ook nog een evo en simo blok helemaal tot gedeeltelijk opbouwen dus daar valt jou putje vast bij in het niets:pest:D14 september 2010 om 10:14 #519091haha wat leuk, bij mij in de stad 😛 ik kom denk ik ook wel even langsrijden als ik tijd heb. Vrijdag avond ook even de stad in denk ik? Heeft iemand nog een mooie achterbrug van SI ? dan kan ik die meteen overkopen 😛
14 september 2010 om 15:49 #519092Ik ben druk bezig de broer van Jordy…Danny, over te halen:P
Grote kans dat het lukt, vanavond gaan we z’n blokje ff in elkaar pleuren
14 september 2010 om 22:41 #519099VespaAvanti :
Ik ben druk bezig de broer van Jordy…Danny, over te halen:P
Grote kans dat het lukt, vanavond gaan we z’n blokje ff in elkaar pleuren
Goed man dan word de club steeds groter

Kreeg namelijk ook pm van daan die neemt knorro en edo nog mee
En voor zondag steken zeer waarschijnlijk martino, gerard en sjonni aan
@Skripke
Wij zijn alleen zaterdag in harlingen.
Dus als je even wil komen buren moet je zaterdag bij de zeehoeve zijn.
Of zondag ochtend om het 2e deel lekker mee te toeren
15 september 2010 om 05:30 #519101speedbuxy :

Onder voorbehoud, van onder andere vervoer en weer en overmacht.:!
De wil is er wel , maar de situatie is zo dat wij geen zekerheid kunnen bieden vanwege zaken, waar wij geen invloed op hebben en dat wist jij.
Maar wij doen zoals gewoonlijk ons best die zondag aanwezig te zijn , dat weet je ook
15 september 2010 om 09:28 #519102Gerarduz :
speedbuxy :

Onder voorbehoud, van onder andere vervoer en weer en overmacht.:!
De wil is er wel , maar de situatie is zo dat wij geen zekerheid kunnen bieden vanwege zaken, waar wij geen invloed op hebben en dat wist jij.
Maar wij doen zoals gewoonlijk ons best die zondag aanwezig te zijn , dat weet je ook
Daarom heb ik er ook ??? tekens achter gezet;)
15 september 2010 om 14:00 #517916http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Leeuwarden/4056855
het weer ziet er redelijk uit dit weekend, ik heb er zin in….
16 september 2010 om 09:04 #519119Ok, Dus jullie slapen er van zaterdag op zondag? Ik wil even melden dat erop dit moment een ROLLERBANK is in Harlingen…
Misschien kom ik wel even kijken, vorig jaar stonden jullie met zn allen bij q8 te tanken weet ik nog wel 😛
16 september 2010 om 10:49 #519120Het weer ziet er idd wel oké uit voor dit weekend, ik heb er ook zin in.
Ik kom dus in mijn eentje naar Leeuwarden Zaterdag, op de brommer.
Valt mee want het is maar een kilometer of 50 a 60, wel zwaar bepakt want het slaapspul en het reserveblok moet ook mee natuurlijk.
Ik heb een nieuwe telefoon van Hans gekcht met GPS dus ik zal de weg niet kwijt raken 🙂Mijn setupje voor het reserveblok is wel veranderd van Zeta naar DR Evo,.. Het wou niet lekker lopen.
<3 Thunderstone
Check mijn perso! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.