Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2010

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 210)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Edjuh :
      Mooi filmpje men, en de zon schijnt! Ik heb het maar laten schieten vanwege een bravo met lekke band, niet goedlopend blok en de weersvoorspellingen.

Ja eerste dag was nog best te doen dat waren een paar buitjes en daarna weer mooi zon:thumb

@gerard
      Ja dit was de laaste keer in dit seisoen volgende gaat eind voorjaar begin zomer worden om de kansen qua weer te vergroten.
      Want wil hem zelf ook wel eens compleet rijden:thumb

VespaAvanti
      Donateur

Zo, eindelijk tijd om eens wat te posten.
        Vond het ondanks het slechte weer toch wel een leuk weekend, vooral savonds in die huisjes is echt lache elk jaar:P
        Zijn en blijven prima overnachtingsplekken:thumb
        Hopelijk is het volgend jaar een keer droog, kunnen we ze alle 11 eens ECHT rijden;)
        Andree, bedankt weer voor de organisatie, en voor het versieren van m’n brommer:P:con
        Neem aan dat Daan het filmpje ook wel ff zal posten?:?

Martino
        Moderator

En wat zien we ook Jordy genieten van zijn nieuwe blokje.
          Er reden zo te horen/zien wel veel snelle blokken mee deze editie.

VespaAvanti
          Donateur

Klopt, Jordy reed ook met de Evo Engine:thumb
            Waren deze ronde idd best veel snelle blokken bij, vandaar ook de weinige pechgevallen:D

Jelle: Waren inderdaad maar weinig die met standaard of speedengine carters reden hahaha

Zeebodem.
            Bijdrager

zekers weer een prima movie van de man ljouwert!(schrijf ik het goed zo??)
              de kleuren knallen weer van het scherm af andree:thumb

speedbuxy
              Topic starter

VespaAvanti :
                Andree, bedankt weer voor de organisatie, en voor het versieren van m’n brommer:P:con

Wou dat maar wel bij een 1malige actie houden want ligt nu nog allemaal mayo en ketchup op m,n brom:D
                Maar hij gaat dit jaar ook met pensioen dus was wel een mooi afscheid voor um:thumb

Reed jordy met een evo?
                Dan was ie niet zo snel want zelfs met mijn sp hielt ik hem wel bij.

@evert
                Ja volgens mij schrijf je dat zo idd, maar zeker doe ik dat niet dan zo ik het moeten opzoeken:D
                En houd zelf wel van wat kleur erin:thumb ik was alleen bang dat ik het deze keer wat te veel had gedaan, maar zo te horen houden de kijkers hier ook wel van wat kleur:thumb

:!WIE HEEFT ER TROUWENS JELLE,S KUSSEN MEE GENOMEN TIJDENS HET INPAKKEN VAN Z,N SLAAP SPULLEN:!
                Want die is zoek en zowel jelle zelf als m,n moeke wisten zeker dat ie wel hier al onder de carport lag.

Waarom?

Ik heb het kussen van Jelle:) Hij weet dit ook en word dus geregeld.

speedbuxy
                  Topic starter

Waarom? :
                    Ik heb het kussen van Jelle:) Hij weet dit ook en word dus geregeld.

Ah mooi dan is dat ook weer rond:thumb

VespaAvanti
                    Donateur

Ik wil het eigenlijk ook wel bij een éénmalige actie houden, was leuk voor één keer:D
                      Jordy reed idd met een Evo Engine ja…
                      En Daan, waar blijft dat filmpje!?:pest:P

Piet30
                      Donateur

some Bilderchen 😀

speedbuxy
                        Topic starter

Nice pictures ralf:thumb

@daan
                          Ik weet dan wel niet welk filmpje, maar post die handel idd eens wij houden niet van vonkjes acties:D

Daan777
                          Moderator

Nu lijk ik idd een beetje op vonckje, daar moet ik snel even iets aan doen dan!

Maar m’n pc herkent m’n mobiel ineens niet meer, chill. Ik post hem wel als ik dat gefixt heb.

Tonni
                            Moderator

Heeft die Duitse rijder met zn vermoerde krukas en vliegwiel het nog gered trouwens zonder problemen?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                              Topic starter

Daan777 :
                                Nu lijk ik idd een beetje op vonckje, daar moet ik snel even iets aan doen dan!

Maar m’n pc herkent m’n mobiel ineens niet meer, chill. Ik post hem wel als ik dat gefixt heb.

Is goed man al zal het een beter laat dan nooit actie worden wil het foodfightje nog wel even zien:D

@tonni
                                Hij en z,n maat werden s,ochtens alweer opgehaald bij de zeehoeve.

VespaAvanti
                                Donateur

Ik ben ook heul benieuwd!
                                  Het is het wachten tot Daan het gefixt heeft waard, dus idd beter laat dan nooit:D

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 210)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.