Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2010
- Dit onderwerp bevat 209 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 6 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 september 2010 om 09:45 #518937
Edjuh :
Mooi filmpje men, en de zon schijnt! Ik heb het maar laten schieten vanwege een bravo met lekke band, niet goedlopend blok en de weersvoorspellingen.Ja eerste dag was nog best te doen dat waren een paar buitjes en daarna weer mooi zon

@gerard
Ja dit was de laaste keer in dit seisoen volgende gaat eind voorjaar begin zomer worden om de kansen qua weer te vergroten.
Want wil hem zelf ook wel eens compleet rijden
21 september 2010 om 13:26 #519226Zo, eindelijk tijd om eens wat te posten.
Vond het ondanks het slechte weer toch wel een leuk weekend, vooral savonds in die huisjes is echt lache elk jaar:P
Zijn en blijven prima overnachtingsplekken
Hopelijk is het volgend jaar een keer droog, kunnen we ze alle 11 eens ECHT rijden;)
Andree, bedankt weer voor de organisatie, en voor het versieren van m’n brommer:P:con
Neem aan dat Daan het filmpje ook wel ff zal posten?:?21 september 2010 om 13:45 #519227En wat zien we ook Jordy genieten van zijn nieuwe blokje.
Er reden zo te horen/zien wel veel snelle blokken mee deze editie.21 september 2010 om 13:54 #519228Klopt, Jordy reed ook met de Evo Engine

Waren deze ronde idd best veel snelle blokken bij, vandaar ook de weinige pechgevallen:DJelle: Waren inderdaad maar weinig die met standaard of speedengine carters reden hahaha
21 september 2010 om 14:07 #519229zekers weer een prima movie van de man ljouwert!(schrijf ik het goed zo??)
de kleuren knallen weer van het scherm af andree
21 september 2010 om 15:38 #519230VespaAvanti :
Andree, bedankt weer voor de organisatie, en voor het versieren van m’n brommer:P:conWou dat maar wel bij een 1malige actie houden want ligt nu nog allemaal mayo en ketchup op m,n brom:D
Maar hij gaat dit jaar ook met pensioen dus was wel een mooi afscheid voor um
Reed jordy met een evo?
Dan was ie niet zo snel want zelfs met mijn sp hielt ik hem wel bij.@evert
Ja volgens mij schrijf je dat zo idd, maar zeker doe ik dat niet dan zo ik het moeten opzoeken:D
En houd zelf wel van wat kleur erin
ik was alleen bang dat ik het deze keer wat te veel had gedaan, maar zo te horen houden de kijkers hier ook wel van wat kleur
:!WIE HEEFT ER TROUWENS JELLE,S KUSSEN MEE GENOMEN TIJDENS HET INPAKKEN VAN Z,N SLAAP SPULLEN:!
Want die is zoek en zowel jelle zelf als m,n moeke wisten zeker dat ie wel hier al onder de carport lag.21 september 2010 om 16:13 #519231
Waarom?Ik heb het kussen van Jelle:) Hij weet dit ook en word dus geregeld.
21 september 2010 om 16:42 #512407Waarom? :
Ik heb het kussen van Jelle:) Hij weet dit ook en word dus geregeld.Ah mooi dan is dat ook weer rond
23 september 2010 om 15:46 #519271Ik wil het eigenlijk ook wel bij een éénmalige actie houden, was leuk voor één keer:D
Jordy reed idd met een Evo Engine ja…
En Daan, waar blijft dat filmpje!?:pest:P23 september 2010 om 17:55 #519272some Bilderchen 😀

23 september 2010 om 22:45 #519275Nice pictures ralf

@daan
Ik weet dan wel niet welk filmpje, maar post die handel idd eens wij houden niet van vonkjes acties:D27 september 2010 om 20:48 #519321Nu lijk ik idd een beetje op vonckje, daar moet ik snel even iets aan doen dan!
Maar m’n pc herkent m’n mobiel ineens niet meer, chill. Ik post hem wel als ik dat gefixt heb.
27 september 2010 om 21:05 #519324Heeft die Duitse rijder met zn vermoerde krukas en vliegwiel het nog gered trouwens zonder problemen?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...27 september 2010 om 22:03 #519325Daan777 :
Nu lijk ik idd een beetje op vonckje, daar moet ik snel even iets aan doen dan!Maar m’n pc herkent m’n mobiel ineens niet meer, chill. Ik post hem wel als ik dat gefixt heb.
Is goed man al zal het een beter laat dan nooit actie worden wil het foodfightje nog wel even zien:D
@tonni
Hij en z,n maat werden s,ochtens alweer opgehaald bij de zeehoeve.28 september 2010 om 10:18 #519330Ik ben ook heul benieuwd!
Het is het wachten tot Daan het gefixt heeft waard, dus idd beter laat dan nooit:D -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.