Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2010
- Dit onderwerp bevat 209 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 6 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 september 2010 om 18:24 #519094
Andree, very well organized tour, but you should order better weather for next time.

It was a pleasure to drive with you all, my son was so happy driving his first tour with so many fast drivers.
Hope we will see you all again next year. 😀
will post my pics tomorrow.
20 september 2010 om 07:42 #519205Het was wel weer even gezellig(alleen het weer niet), maar helaas weer niet de 11 steden aangetikt 😉
Andree nog bedankt voor de goede organisatie…
20 september 2010 om 10:09 #519206Zo zal m,n verslag ook even doen was daar gisteren wat te moe voor.
(lag om 8uur al in m,n stoel te slapen:D)Maar zaterdag begon wel veel belovend met een strak blauwe lucht
(en deze dag heeft zich op wat buitjes na ook wel goed gedragen)S,avonds was ook weer erg gezellig
die trekkers hutten blijven een goeie locaties om lekker na te relaxen na een stuk toeren.
Jelle, ik en alex zijn s,avonds nog even harlingen in geweest om daar vervolgens na wat gedronken te hebben het mafste wijf van harlingen en omstreken tegen te komen:D
Is een wat lang verhaal om helemaal te verwoorden, maar wij waren na een huis bezoek en al het alle 3 unaniem eens dat ze zeer maf was:D
Hier nog wat pics geschoten door jelle toen we om 3uur s,avonds nog even wat gekookde eitjes hebben gegeten:D

Some drivers in some sleeping action:D

Rechts onder mijn mooi ingedeelde bed die naar 15 minuten erin liggen verhuist is naar de limburgers.
Want er waren nou maar liefst 3 snurkers:D:|
Limburgs deden gelukkig ook meteen open dus dat scheelde:D
S,ochtens nog even een etens estafette gedaan met stephan om onze brommers te versieren en dat was redelijk gelukt ze zagen erop het laast uit om op te eten:DZondag was helaas een veel mindere dag qua toeren:( was zelfs de minste dag ever qua 11steden geschiedenis.
Maar dit was ook 3maal is scheeps recht dus deze periode van het seisoen gaat hem niet nog eens worden das gewoon te tricky.
Dus volgend jaar maar eens in het voorjaar begin zomer proberen
@evert
Nogmaals dank voor de pijpjes man zit er nog steeds van te genieten
ze zijn nu zo mooi dat het haast voelt als of ik er 2 nieuwe pijpjes bij heb.Daarin tegen weer erg jammer dat je zo snel moest afvallen door pech:( want als iemand het toeren gegunt moet worden ben jij het.
(wie goed doet goed ontmoet immers)
Maar dat ging dus helaas weer niet op:(Verdere pech tijdens de toer is gelukkig wel mee gevallen alleen daan heeft een lekke koppakking gehad.
En we hadden zondag in het eind stuk wat benz problemen gezien we in een hoek zaten waar geen pomp stationen zitten.
Maar al met al met zondag wat weg gerekend was het wel een geslaagd weekend
Filmpje maak ik vandaag klaar

Heb helaas niet meer dan 1 deel want als groepsleider filmt het niet zo lekker en het weer liet het ook minder toe.@piet30
Next 11steden will be orginized in a better season (mei/juni for exsample)
Pitty we not have a proper goodbye at the finisch, but there where some drivers with fuel problems (including meself) so I had buyed some gas and drove back for them.
But im glad you en your son still had a nice weekend and the next 11steden we will go for shiny weather with a decent temparture
20 september 2010 om 10:47 #519207
Waarom?Was zeker een geslaagd weekendje en ook weer top geregeld
Het weer was dan wel echt jammer maar het was gezellig en dat is waar het om gaat. Wel vond ik het erg mistig in de trekkershut, leek ook wel of ik stoned was toen ik wakker werd:D Voor Evert was het idd wel echt zuur, zeker als je totaal 3uur onderweg bent en maar 10km kon touren. Speedbuxy,
Rechts onder mijn mooi ingedeelde bed die naar 15 minuten erin liggen verhuist is naar de limburgers.
Want er waren nou maar liefst 3 snurkers :|:DDat was ik toch nie:D
20 september 2010 om 10:51 #519208Waarom? :
Speedbuxy,
Want er waren nou maar liefst 3 snurkers :|:DDat was ik toch nie:D
Weet ik niet de sound was 3d dus heb het niet echt kunnen thuis brengen waar het allemaal vandaan kwam:D
20 september 2010 om 11:09 #519209Wel weer gezellig gehad zie ik zo 8) Voor de verandering deze keer een ander bushokje opgezocht om te schuilen 😛 Wel jammer van het weer weer. De volgende keer hoop ik er toch echt weer bij te zijn 8) De Ciao is er al klaar voor 😛 Nou ik zelf nog 😮
20 september 2010 om 11:57 #519210steven osh :
hey Alex, dit keer geen demper uit de sloot hoeven vissen, zoals bij de Olle Grieze tour 😉dit keer was het allemaal top geregeld;)
20 september 2010 om 13:25 #519211ja het was zeker k#t dat het voor mij zo afgelopen was….
maar helaas,niets aan te doen.zoals ik gisteren zei,had ik thuis nog een reserve koppeling.
gisteren meteen naar gezocht,en gevonden.alleen heb ik aan deze ook niets,want 1 van de 3 palletjes waar je segmenten opkomen,is afgebroken.ben dus al opzoek naar een andere koppeling;)
des al niet te min,was het toch even een leuk samen komen!
20 september 2010 om 13:28 #519212Die koppeling kun je ook fixen 😉 Die pinnetjes kun je vervangen door een boutje 😉
20 september 2010 om 13:35 #519213docs911 :
Die koppeling kun je ook fixen 😉 Die pinnetjes kun je vervangen door een boutje 😉als ik homer zou heten zou ik nu zeggen DOOH!
dat ik daar niet aangedacht heb man…thnx voor het meedenken docs911
20 september 2010 om 21:51 #519215Filmpie

20 september 2010 om 22:37 #519216Pracht filmpje Andree , zowiezo mooie club met elkaar , ik heb na de weersvoospelling besloten (de zondag die als enige optie was), niet te komen maar ik zou zeggen; plan hem voor volgend jaar afvast in! Juni oid! Dan kunnen we hem uitrijden !
Zou toch mooi zijn hem een keer te halen en aangezien de Friesche wegen echt geschikt zijn te blazen is het toch een unieke tour!
21 september 2010 om 06:42 #519217super filmpje. 😀
21 september 2010 om 06:50 #519218
AnoniemDat beginstuk is net de TT Assen ofzo ^^ Al die ciao’s, en een enkele fietser.
21 september 2010 om 08:27 #519222Mooi filmpje men, en de zon schijnt! Ik heb het maar laten schieten vanwege een bravo met lekke band, niet goedlopend blok en de weersvoorspellingen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.