Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2010
- Dit onderwerp bevat 209 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 6 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 september 2010 om 07:41 #507275
dat wordt op de brommer jelle:D
18 september 2010 om 07:47 #507226Jelle :
En ik wacht nog steeds op Daan (al 2 uur)Denk ook niet dat daan zo vroeg komt want is maar een dik uur rijden vanaf alkmaar.
Dus half 11 bij jou zou nog op tijd wezen
18 september 2010 om 08:47 #519180Nou we zijn onderweg hoor
18 september 2010 om 08:58 #519181Zow wij zij al aardig een stuk nog 95 km zie julie dalik
18 september 2010 om 09:50 #519182ben nog in groningen ik haak later wel in. heb een lek carter..:S
tot strax
18 september 2010 om 14:43 #519184ik kom zoals het nu lijkt ook gewoon de kant op:)
heb net samen met de vrouw geprobeerd de citta in een opel astra te proppen…..en het is gelukt:Dik ben nu bezig met de boel een beetje voor te bereiden.en de zon schijnt hier ook btw.
ik hoop morgen in het hoge noorden ook hihi;)
tot morgen dan.18 september 2010 om 14:50 #519185Volgens mij was alex ook nog druk bezig :con
18 september 2010 om 16:21 #519186Ik ben er denk ik niet bij, want mijn vader en mijn moeder kunnen mij niet brengen. en het weer ziet er ook niet al te best uit.
Harlingen en sloten hebben allebij een 1 dus..:boos
misschien als ik morgen in een gekke bui ben rijd ik er wel heen met de brommer, maar ga er maar niet vanuit.
Jammer jongens, had er echt graag bij willen zijn:(
18 september 2010 om 16:38 #519188Alex waar blijf je
18 september 2010 om 16:42 #519189Ow wacht eens even, zijn er nog slaapplekken?? want dan kan ik misschien nu wel komen:D
EDIT: gaat hem definitief niet worden morgen, mijn broertje van 10 krijgt een logé en dat moet perse vandaag zijn, dus mijn moeder kan mij niet brengen. best wel fuck top want ik had mijn voorvork er al uit gehaald want ik ging ervan uit dat het kon. jammer
Owja Andree we zien wel even hoe we dat met dat zuigertje doen. ik heb er iig geen haast bij.
veel plezier
18 september 2010 om 23:55 #519190Ben al weer een poosje thuis, heb weer een lekker stukje gereden.
Het weer zat eigenlijk nog best mee, en het toertje ging ook lekker vlot zonder problemen.
Het ging iets minder hard als op de Holwerd toer, maar dat kwam omdat we deze keer tegenwind hadden:D
Twee keer een klein pech gevalletje, niet noemenswaardig verder.Het was gezellig!!
Ik hoop voor de rijders dat het morgen weer zo mooi gaat.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...19 september 2010 om 15:09 #519195zo,ik ben ook alweer thuis:'(
een poos eerder als verwacht,want mijn achterkoppeling heeft het begeven,en de hele zaak stond muurvast….het fijne schroefdraad van de koppeling zelf,waar de grote moer opgaat,was helemaal dol.
we waren nog maar een goeie 10km weg,toen ik merkte dat hij heel zwaar en steeds langzamer ging rijden.
toen ik stopte zag ik het meteen.de koppeling zat helemaal tegen de achterbrug aangedrukt.met vespaavanti hebbben we hem geprobeerd te fiksen,door de moer er andersom op te draaien,maar na 10 meter rijden,zat de boel alweer vast.
helaas pindakaas….deze toer was voor mij dus snel bekeken.het vervoer was allemaal prima geregeld

met de auro naar de zeehoeve om de brommer te droppen,en van daaruit naar andree zijn huis,om daar mijn eigen auto te parkeren.
alex reed ook met zijn auto naar andree zijn huis.
daar aangekomen bracht andree zijn broer ons onmiddelijk weer terug naar de zeehoeve,zodat wij gewoon op de brommer weer bij andree voor de deur zouden eindigen.
grandioos geregeld dus!de pech was vlak bij een bushokje,dus daar heb ik amenmet de groep even gestaan,waarna hun verder zijn gerdeden,en ik werdt opgehaald door de broer van andree met de caddy:worshippy
hier mijn foto,s en 1 klein filmpje.
vanwege de regen en de pech dus niet zoveel beeld materiaal als anders,maar toch..bij aankomst trof ik kwajongens streken aan.

de meesterlijk kunstwerken van jordy;)

zoals je ziet….daar kom je niet ver meer mee…
einde oefening.

en nog een klein filmpje van het vertrek.
19 september 2010 om 15:24 #519196hey Alex, dit keer geen demper uit de sloot hoeven vissen, zoals bij de Olle Grieze tour 😉
19 september 2010 om 15:37 #519197@steven
Record staat toch echt bij Superindo hehe.
Die demper van tobias is er op de ZZT al eens afgeknald en bij vc tour dit jaar in de sloot geknald :lol
19 september 2010 om 15:51 #519198haha speltip nummer zoveel; uitlaat goed vastmaken
ik zie dat ding nog over straat vliegen, die kachelpijp er achteraan 8) wij zoeken naar die verrekte demper, zag ik hem opeens liggen daar in de sloot kopje onder.
had ook niet veel gescheeld of een achterop volgende auto was zo over die uitlaat ( was het een Top One?) heen gereden 😛 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.