Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2010
- Dit onderwerp bevat 209 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 6 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 september 2010 om 10:17 #519151
NEE niet verzetten hoor!
Ik heb me er al weken mentaal op voorbereid…
Heeft niet iemand een reserve blokje voor Waarom?
Ik ga vanaf nu non stop sleutelen en ik ga er vanuit dat ik morgen ochtend in Leeuwarden sta (mede dankzij Daan).
17 september 2010 om 10:29 #519152Jelle :
NEE niet verzetten hoor!Ik heb me er al weken mentaal op voorbereid…
Heeft niet iemand een reserve blokje voor Waarom?
Nee heeft mijn voorkeur ook zeker niet, maar daarin tegen is vet kut weer wel zonde van de hele toer en weekend.
17 september 2010 om 10:35 #519153ik weet zeker dat het allemaal wel meevalt met het weer, wij wonen in het noorden en dat is gewoon uber.
ze hadden voor vandaag oom slecht weer voorspeld, en hier is het gewoon lekker weer, mooie blauwe lucht met een paar wolkjes lekker zonnetje, ik voorspel gewoon dat het redelijk weer wordt
17 september 2010 om 10:47 #519154Citta_Florian :
ik weet zeker dat het allemaal wel meevalt met het weer, wij wonen in het noorden en dat is gewoon uber.
ze hadden voor vandaag oom slecht weer voorspeld, en hier is het gewoon lekker weer, mooie blauwe lucht met een paar wolkjes lekker zonnetje, ik voorspel gewoon dat het redelijk weer wordt
Ja ik houd ook gewoon goeie hoop
we hebben het hele jaar al geluk qua toertjes dus deze laaste moet er ook nog wel even vanaf kunnen
Gewoon een beetje holwerd toer style heel nl kut weer en het noorden weer droog
17 september 2010 om 10:59 #519156
Waarom?De brommerboer hier in Harderwijk heeft aangeboden te helpen met de krukas, dus de kans word al weer een stuk groter8).
17 september 2010 om 11:10 #519157Dat zijn weer positieve berichten

Hoop dat het je gaat lukken icm de brommerboer
17 september 2010 om 12:52 #519158Waarom? :
De brommerboer hier in Harderwijk heeft aangeboden te helpen met de krukas, dus de kans word al weer een stuk groter8).die aan het haventje max?
karsenmijer is dat toch?dat noem ik nog eens service
17 september 2010 om 13:51 #519141zo vandaag ook nog f geslueteld gisteravont wou ik een stukje gaan rijden ineens
heilt ie er meei op was de spie naar de klooten vandaag f een niewen in gezet en hij vlamt weer17 september 2010 om 14:08 #519159
Waarom?Idd karsenmijer, ik kom hier veel maar is zeker goede service:). Het blokje zit weer in elkaar en nu hopen dat ie tot leven komt.
17 september 2010 om 15:39 #519163OrangeCiao :
zo vandaag ook nog f geslueteld gisteravont wou ik een stukje gaan rijden ineens
heilt ie er meei op was de spie naar de klooten vandaag f een niewen in gezet en hij vlamt weerMooi man want gevlamt zal er zeker wel weer worden weer of geen weer

@waarom?
Hoop en duim mee dat ie straks weer tot leven komt
17 september 2010 om 15:39 #519164De kans bestaat dat ik niet mee kan rijden, ik zit in mijn examenperiode en ik moet studeren.
Ik moet Dinsdag mijn portfolio inleveren en ik moet nog een onderdeel.
Misschien kan ik Maandag ook wel vrij nemen om dat te doen.Als het weer goed is morgen ga ik dat doen maar als er ook maar een buitje te bespeuren is ga ik niet.
Mijn brommer kan niet tegen de regen heb ik Dinsdag gemerkt, ik reed er 20 minuutjes doorheen en toen hield hij er mee op.
Mijn luchtfilter zuigt water als een gek, dus ik wil jullie daar ook niet mee ophouden onderweg.Het wordt voor mij zowieso een duur tochtje want mijn reserveblokje loopt niet, het komt denk ik door de getunede krukas.
Dus ik moet met de Polini 46 rijden en die zuipt behoorlijk wat.Ik laat het jullie morgenochtend weten.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!17 september 2010 om 15:52 #519166op welke van de 2 dagen rijden jullie het kortere stuk? Als dat zondag is, is het voor mij en ewout gunstiger om te komen qua tijdsbestek..:)
Mike17 september 2010 om 16:09 #519167@javad
Das jammer maar wel zeer begrijpelijk.
Mijn bromm kan ook erg slecht tegen veel water en volgens mij heeft elke vespa daar wel last van dus ben benieuwd hoe dat gaat van het weekend:D:|@mike
Het korte stuk rijden we op dag 1, dit heb ik gedaan zodat we zaterdag pas om 12uur hoeven vertrekken en iedereen die van ver moet komen dan ”rustig” aan kan doen
En zondags zijn we meestal wel vroeg wakker dus daar sluit het langere deel 2 dan mooi op aan
Maar kans is wel groot dat wij zondag dat grote stuk weer niet pakken gezien het weer.17 september 2010 om 17:20 #519168Zow mijn brommer zit in elkaar, heb hem alleen nog niet langer dan 500 meter kunnen testen omdat het hier nu hoost…
17 september 2010 om 17:28 #519169Dan ben je niet de enige mijn evo heeft net 2blokje om de wijk als proefritjes achter de rug.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.