Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei
- Dit onderwerp bevat 242 reacties, 30 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 11 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 februari 2009 om 02:29 #506650
>>kruin-ritsjerd<<zeer mooi:D
is idd een zeer goed idee jah om die hutten alvast te boeken die ”betaald”zijn
10 februari 2009 om 18:21 #506676Kleine Update.
De hutten zijn geboekt en ook al helemaal aan betaald dus onze slaap plekken staan vast

Ik heb 1 kleine en 3 plus hutten geboekt dan hebben we plek voor 16 man in totaal, dus er zijn nog een paar bedden vrij voor evt belangstellenden.18 februari 2009 om 16:06 #506744Ik ben er ook bij met jordi 😀
Ik rij op men race ciao en jordi rijd mee op de pk50.
Ik heb er zin in !24 februari 2009 om 07:27 #506777
petertje!!ik rij ook mee en ik heb er echt zin aan
dit is de 1e keer dat ik met zoon tour mee rij maar als ik alles lees krijg ik al een kick
ik zie jullie 2,3 mei welmvg peter
24 februari 2009 om 07:43 #506778-Bravo667
-Wouz-LwB?
-VoNcKjE?
-Wousstyle?
-Eboonmemaar?
-Axel?
-Luukk6?
-Daan777?
-Sieger?
-1/2?
-Batty?
-Mike?
-Bartjee?
-Mofafreak?
-Mansfeld?
-Rckstar?
-Speedbuster?Maak dat geld nou eens over!:fuck2
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno24 februari 2009 om 10:13 #506779nou doe maar ff niet denk:P
achter ik heb zelf wel een beetje in de gaten en ook wel gehoord van mensen dat dit niet echt van de grond komt allemaal
Mike24 februari 2009 om 10:23 #506782Ik zie toch al een deelnemerslijst van 16 man… Meen toch dat de eerste ZZT ook niet veel meer dan 16deelnemers had;)
’t mag dan wel iets minder strak geregeld zijn dan de VCT, maar dan kan het toch alsnog een relaxte toer worden:)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno24 februari 2009 om 10:24 #506783Ik snap niet hoe mijn naam er tussen komt heb me nooit aangemeld of wat dan ook:lol En ga ook niet mee.
24 februari 2009 om 10:24 #506784nouja ik wil nog steeds wel best mee, maar ik kijk nog steeds even de kant uit de boom hoor
Mike24 februari 2009 om 15:42 #506787Mike :
achter ik heb zelf wel een beetje in de gaten en ook wel gehoord van mensen dat dit niet echt van de grond komt allemaalDan moet jullie niet zoveel als ouwe wijven met elkaar speculeren:D
Rit zelf gaat echt wel meer dan goed komen hoor
Dat ik weinig antwoord in het topic zelf heeft namelijk niks met de rit zelf te maken, ik vind een rit uitzetten en de boel erom heen regelen leuk, maar achter de pc zitten en praten niet.
Plus vergeet niet dat m,n ouders en nu m,n moeder al 13jaar een friesland rit organiseren voor de puch en tomos club dus ervaring genoeg;)
Dus de toer zelf gaat echt wel goed komen
Ik heb van de week nog de laaste trekkershut plus erbij gehuurd zodat er nog een paar plaatsjes bij zijn.
Want ga ervan uit dat er wel meer zoals mike de kat nog wat uit de boom kijken, plus als het straks wat mooier weer word en het wat dichtbij komt er vast ook nog wel een paar mee willen.
Maar er zijn dus nog maar een paar bedden vrij.
Dus mike hak gewoon de knoop door het kost maar 13 euro dus daar ligt het niet aan, en zou gezellig wezen als je er bij bent
24 februari 2009 om 17:31 #506788speedbuxy :
Mike :
achter ik heb zelf wel een beetje in de gaten en ook wel gehoord van mensen dat dit niet echt van de grond komt allemaalDan moet jullie niet zoveel als ouwe wijven met elkaar speculeren:D
Rit zelf gaat echt wel meer dan goed komen hoor
Dat ik weinig antwoord in het topic zelf heeft namelijk niks met de rit zelf te maken, ik vind een rit uitzetten en de boel erom heen regelen leuk, maar achter de pc zitten en praten niet.
Plus vergeet niet dat m,n ouders en nu m,n moeder al 13jaar een friesland rit organiseren voor de puch en tomos club dus ervaring genoeg;)
Dus de toer zelf gaat echt wel goed komen
Ik heb van de week nog de laaste trekkershut plus erbij gehuurd zodat er nog een paar plaatsjes bij zijn.
Want ga ervan uit dat er wel meer zoals mike de kat nog wat uit de boom kijken, plus als het straks wat mooier weer word en het wat dichtbij komt er vast ook nog wel een paar mee willen.
Maar er zijn dus nog maar een paar bedden vrij.
Dus mike hak gewoon de knoop door het kost maar 13 euro dus daar ligt het niet aan, en zou gezellig wezen als je er bij bent
Ik zal het geld eens even overmaken aangezien de limbotour jammergenoeg voor mij niet meer door gaat.
24 februari 2009 om 18:44 #506790ik heb een tijdje geleden ook aangegeven om nog ff ‘de kat uit de boom te kijken’…
omdat ik ook niet wist hoe en wat met mn ciao.Nu zit er alweer wat schot in , als t meezit ga ik ook wel mee..
Zal t wel laten weten via een pm oid..24 februari 2009 om 23:51 #506794@hansieb
Perfeckt spreek en zie ik je de 2e
@Wouz-Lwb
Gewoon aanmelden heb je een mooi stokje achter de deur om het af te willen krijgen;)
En anders ben je in het ergste geval 13 euro kwijt wat ook wel overleefbaar is.
Want super veel bedden zijn er niet meer en vol is wel vol, een andere optie is dan alleen het pension wat @$%#@^% duur is of in een tentje:)25 februari 2009 om 00:02 #506795Ik zit nog wel in een klein dubio.
Mijn vriendin is 1 mei jarig (en dan wordt het altijd laat enzo). En dan de volgende dag een toertje…
Maar aangezien het niet heel ver weg is voor me en we pas rond de middag gaan rijden denk ik dat het misschien toch wel lukt.Baal wel dat deze toer na een verjaardag valt voor me en de limburg toer ook al..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...25 februari 2009 om 12:03 #506796Dat zou een mooien 1 zijn dat de man die graag veel ritten wil zien een rit die naast de deur ligt dan laat schieten.
Plus ik meende ook dat hansieb met jou zou meerijden???
En we vertrekken best laat dus al zou je pas om half 4 op bed gaan, dan kan je nog een 7uren maffen;) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.