Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 243)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Geld van Ivar (onkruidzaaier) en mij is onderweg

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

VespaAvanti
      Donateur

Je moet gewoon een 10tje (9,50) overmaken, dan komt alles goed voor zover ik weet:thumb
        Het geld van:

OrangeCiao
        >>kruin-ritsjerd<<
        danny_hendrikx

En van mijzelf is al overgemaakt:D

Jelle
        Moderator

als iedereen die mee wil nou voor 14 februari 9,50 heeft over gemaakt dan komt het allemaal wel goed denk ik zo…

en bij het overmaken duidelijk je gebruikersnaam + dat het voor de 11 steden tocht is vermeld, dan komt het zeker goed 😉

Tonni
          Moderator

Aangezien ik voor Andree de ‘controle’ doe op de betalingen en ik toch moet weten waar ik aan toe ben:

Hierbij dan de broodnodige update:
            De Zeehoeve heeft (waarschijnlijk nog) beschikbaar:

2 Trekkershutten standaard: deze hutten zijn geschikt voor 4 personen en de kosten per persoon per nacht zonder ontbijt, inclusief toeristenbelasting zijn: 10 euro precies

4 Trekkershutten plus: deze hutten zijn iets ruimer van opzet en geschikt voor max. 5 personen. De kosten per persoon per nacht zonder ontbijt, inclusief toeristenbelasting zijn: 13 euro precies (uitgaande van vier personen)

Zoals het nu lijkt zou er dus plaats zijn voor maximaal 28 personen. Bij de standaard hutten kan eventueel ook nog een 5e persoon bijgeboekt worden, maar persoonlijk lijken mij deze hutten daar niet echt geschikt voor..

Samenvatting:

-Andree 20 Eu. Betaald
            -Jelle 9,50 Eu Betaald
            -Vincent 10 Eu betaald
            -Histor
            -Vespa Avanti 9,50 Eu Betaald
            -Kruin Ritsjerd 9,50 Eu Betaald
            -Orange Ciao 9,50 Eu Betaald
            -Danny Hendrikx 9,50 Eu Betaald

Deze acht bezetten zoals het er nu uitziet de Standaard trekkershutten. Zij dienen dus 10 euro per persoon te betalen.
            -Tonni
            -Edjuh
            -ArvidW 17 Eu Betaald
            -Ivar 17 Eu Betaald
            -Piet30
            -Bravo667
            -Herr Flick?
            -Hansieb?
            -Wouz-LwB?
            -VoNcKjE?
            -Wousstyle?
            -Petertje?
            -Eboonmemaar?
            -Axel?
            -Luukk6?
            -Daan777?
            -Sieger?
            -1/2?
            -Batty?
            -Mike?
            -Bartjee?
            -Mofafreak?
            -Mansfeld?
            -Rckstar?
            -Speedbuster?

En wie er verder nog bij komt of afvalt? Zij bezetten Één of meerdere Trekkershutten Plus. Zij dienen dus 13 euro per persoon te betalen
            Ik laat het verder weer over aan de organisator om de sluitdatum voor de betaling te bepalen

Ik zal de betalingen bijhouden in de beginpost van dit topic, net als bij de VCT.

Ik zal deze tekst dan ook maar even in de start post kopieëren..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
            Topic starter

Ik heb volgens mij iedereen pm gestuurd met de gegevens en evt info en anders zowiezo het besproken qua info.
              En anders zou iemand me natuurlijk ook erover kunnen pmen;)
              Als ik namelijk ergens belang bij heb ga ik ook niet afwachten als ik het idee heb over het hoofd gezien te worden.
              Zeker als de topic gene aangeeft niet veel online te zijn.

En dat ik niet zou mogen vragen of iemand anders mij wil helpen met bijhouden vind ik ook raar.
              Het word hier wel vergeleken met de vct toer die gerunt word door 2 die wel veel mee online zijn om vragen te beantwoorden, dus logisch dat dat beter loopt, hun kunnen iedere vraag of fout meteen beantwoorden/bijwerken en hebben meer tijd voor onhoud van de site
              Het gevoel wat ik hierbij krijg is dat de fouten die ik maak keurig gemeld worden maar het bijdragen hoe het goed kan niet echt.
              Plus die negative opmerking het topic ook alleen maar omlaag halen:(

Neem een voorbeeld aan jelle of tonni die geven het als tip niet als afrekende zin, van nou vind dit of dat maar niks, of wat slecht geregeld.
              En jelle werkt het tenmiste ook even bij wat ik zeer waardeer:thumb
              Is dat nou zo erg om iemand een beetje bij te staan:? ik had als ik in die positie stond het totaal geen probleem gevonden beter helpen en er iets moois van maken dan aankijken en kaarten hoe slecht en fout het is/gaat.
              Ik ben toen de vct toer een slaaplek zocht ook meteen achter het schot op zolder gekropen om de camping boekjes van m,n pa erbij te zoeken om te zien of daar misshien wat leuks instond.

Ik organiseer het ook niet voormezelf, want ik geniet er toch niet zo van als een deelnemer gezien ik de route goed moet laten verlopen en alles erom heen.
              Dus meerijden is veel leuker dan heb je die last niet dan kan je lekker om je heen kijken en genieten8) dus ik doe het niet voor m,n lol maar om mensen een hier op de site een leuke rit te kunnen aanbieden.
              En ik had er vol respeckt voor gehad als iemand dat alleen onderneemt en had hem met mijn weinige online tijd hem graag willen ondersteunen ipv alleen melden wat ie fout doet of vergeet
              Beter er iets moois van maken met kleine hulp dan niks doen en het op z,n beloop laten;)

Edit:
              Thanks tonni daar heb ik nou tenmiste wat aan:thumb
              Alleen zijn de trekkers plus hutten 3persoons gezien 1 bed 2pers is en denk niet dat er 2 bij elkaar in bed willen:D
              Dus die komen dan op 17 euro rond voor 3personen.
              Die overige toeristen belasting betaal ik wel zo ben ik dan ook wel weer;)

Tonni
              Moderator

Ik heb net gebeld met de Zeehoeve om duidelijkheid te verkrijgen.

De trekkers+ hutten zijn geschikt voor 5 personen (er staan twee stapelbedden in en een los bed) De prijzen inclusief toeristenbelasting zijn zoals ik in mijn post hierboven vermeld heb!
                Volgende punt is: er is al één van de standaard trekkershutten gereserveerd dus die valt al af!!

Blijven er dus 1 standaard en 4 plus hutten over voor nu. (kan wel zo weer veranderen)
                Dit hoeft nog geen probleem zijn maar het geeft dus wel aan dat enige haast met betalen gewenst is zodat de rest kan worden gereserveerd!!!

Het is hier helaas niet mogelijk om de hutten een bepaalde tijd voor ons vast te houden tenzij we een betaalde reservering doen. Dit kunnen we niet doen omdat we dat geld niet hebben en omdat we als we de reservering niet waar kunnen maken, we dat geld kwijt zijn!!

-Mochten we dus meer als 24 aanmeldingen krijgen dan zijn daar nog wel alternatieven voor. Dit zou dan in overleg met de kandidaten moeten worden geregeld. We kunnen dan alsnog omschakelen naar een slaapzaal (mits nog beschikbaar) of anders hebben ze ook 2,3,en 4 persoons pensionskamers. Deze zijn luxer en uiteraard wat duurder p.p.

Verdere info:
                -Je hoeft alleen je slaapzak en een kussensloop meenemen, kussens zijn beschikbaar. (dat slaapt wel lekkerder).

-De brommers komen te staan op het eigen terrein, kan zelfs gewoon bij de hutten.

-Ontbijt kan gewoon bijgeboekt worden, kosten daarvan zijn 7 euro per persoon. (geïnteresseerden, dit graag aangeven!!)

Deze info en de info in mijn bovenstaande post is zoals het er op dit moment voorstaat!

Jelle
                Moderator

oke mooi dus er kunnen wel 5 personen in plus trekkershut 😀
                  dat scheelt ook weer kosten als je er met zn 5-en in gaat…

Wouz-LwB
                  Donateur

Ik wil opzich best mee.
                    Ik ga binnenkort mn ciao opknappen, ik weet niet hoelang dit duurt en wanneer het klaar is.
                    Daarom weet ik het nog niet 100% zeker.

Jullie horen het nog wel…

VespaAvanti
                    Donateur

Het geld van:

OrangeCiao
                      Danny_hendrikx
                      >>kruin-ritsjerd<<
                      VespaAvanti

Is al een paar dagen geleden overgemaakt!
                      Speedbuxy weet ervan…
                      Toen was het ook maar 9,50 PP, ipv 10, daarom hebben wij dus 38 in één keer overgemaakt:con

Edit: Zie dat Tonni het al heeft aangepast:thumb

Tonni
                      Moderator

En nu is er door 7 v.d. 8 kandidaten voor de standaard hutten betaald, maar er is momenteel nog maar 1 standaard hut beschikbaar.
                        Dat betekent dus dat er voor 4 van de acht toch weer een ander bedrag geldt..
                        Wie dit moeten zijn?

Ik laat het vanaf hier aan Andree over, ik kijk vanaf nu alleen nog wat er op de rekening komt en meld dit in het topic.

ArvidW
                        Donateur

Hop gasten, tijd om geld over te maken;)

Het zou lullig zijn als je straks niet mee kan op deze toer omdat je te laat geld hebt over gemaakt!:o

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

VespaAvanti
                          Donateur

Tonni :
                            En nu is er door 7 v.d. 8 kandidaten voor de standaard hutten betaald, maar er is momenteel nog maar 1 standaard hut beschikbaar.
                            Dat betekent dus dat er voor 4 van de acht toch weer een ander bedrag geldt..
                            Wie dit moeten zijn?

Ik laat het vanaf hier aan Andree over, ik kijk vanaf nu alleen nog wat er op de rekening komt en meld dit in het topic.

Neem aan dat de mensen die het eerste betaald hebben mogen kiezen?
                            Lijkt mij het eerlijkste in ieder geval…

Idd geld overmaken mensen!
                            Wordt een leuke Tour:thumb8)

Edjuh
                            Bijdrager

Mee eens.

Ik heb nog een 10tje overgemaakt.

speedbuxy
                              Topic starter

@tonni
                                Hopelijk dat jou tekst beter word gesnapt;) want alles wat er staat qua info had ik al wel gemeld.

@Avanti
                                Jij en je maten krijgen dat ene hutje sowieso jullie vullen hem namelijk presies met je clubje dus das erg gezellig:thumb
                                plus jij had als eerste betaald:thumb

Ik denk dat ik maandag jullie hutje en ook 3trekker plus hutten maar meteen boek dan zijn tenmiste de 13 rijders die nu vast staan en serieus zijn onder de pannen:thumb
                                Ik pas de rest evt wel bij als nog niet alle betalingen binnen zijn.

Want zou idd zonde zijn als het straks daarop stuk loopt terwijl we toch al 13 gezellige mensen bij elkaar hebben de rit dus waardig genoeg is om te rijden:thumb
                                En dan is het voor evt latere kandidaten te hopen dat er dan nog wat vrij is qua slaaplekken.

Maargoed gezien er dus al een kleine hut verhuurd is vallen de prijzen van de van jelle, edjuh, histor, vincent hoger uit want dat hutje is er niet meer:(
                                Dus om het duidelijk te maken.
                                Er is dus gewoon nog maar 1 slaap optie en dat zijn de plus hutten a 50,20(4pers)+0,45cent pp toeristen belasting.
                                Dus dan maakt dan 12,65 pp.

Dus op Avanti en z,n vrienden na is dit voor alle rijders de nieuwe prijs en dit blijft nu ook vast;)
                                Ik zal morgen wel weer even wat pmen rond sturen met de nieuwe prijzen, of over evt refund van 4 euro omdat je 16,75 hebt betaal op de 3pers berekening.

VespaAvanti
                                Donateur

Oke mooi:thumb
                                  12,65 voor de andere mannen is ook goed te doen;)
                                  It giet oan!!:worshippy
                                  Dat sowiezo:D

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 243)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.