Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei
- Dit onderwerp bevat 242 reacties, 30 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 11 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 februari 2009 om 21:50 #506532
Ivar (Onkruidzaaier) en ik gaan ook mee 🙂
Is er een minimumsnelheid ?
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno2 februari 2009 om 21:58 #506533Ik denk wel dat dat mag Roger102, is en blijft Vespa he8)
Nice dat jij en Ivar ook meedoen Arvid:worshippy
Over de snelheid heeft speedbuxy het volgensmij wel een keer gehad, was toen minimaal 50 wat ik me nog kan herinneren.Wordt hoe dan ook leuk, ongeacht het aantal deelnemers

Ik ga ook gewoon naar allebij, al zou er maar 3 dagen tussenzitten, dan nog:DIk ben het wel met Tonni eens, er moet een DEFINITIEVE lijst komen en een UITERSTE betaaldatum:!
2 februari 2009 om 22:07 #506534Vespa Avanti: Ik ga ook gewoon naar allebij, al zou er maar 3 dagen tussenzitten, dan nog
Maar jij bent dan ook de officiële “Vespa-Ciao meeting en toerrit slet”!!:pestI came, I saw, and I forgot what I was doing...2 februari 2009 om 22:48 #506535
>>kruin-ritsjerd<<ik ga ook hoe dan ook mee met allebij de tourtjes

lekker rond kruinen op de vespa:D2 februari 2009 om 22:58 #506536Gelukkig wel ja:P
Beter dan de officiële ”Vespa-Ciao Tour en Meeting Sissy”, die bang is een klein beetje pijn te krijgen aan z’n:moon als hij op z’n Vespa rijdt:@:PWij zijn gewoon de ECHTE Die Heard Vespafreaks:rules:D
Tonni: en over wie heb je het dan??:smack
3 februari 2009 om 08:13 #506538Er zit een Dik weekend tussen de twee ritten :p wat word er nou gezeurt haha. 😀
Als ik een auto tot mijn beschikking heb en een Jordi0 van het forum wilt rijden dan ben ik er met bijde vespa’s. Pk50 en racertje.
Is wel echt een super gave rit volgens mij.
.3 februari 2009 om 08:21 #506539Ik zie dat iedereen nu in hutten is verdeeld, zal ik dan gewoon 9,50 overmaken en het evt. ontbijt ter plekke betalen?
3 februari 2009 om 11:35 #506545Roger102 :
Er zit een Dik weekend tussen de twee ritten :p wat word er nou gezeurt haha. 😀
Als ik een auto tot mijn beschikking heb en een Jordi0 van het forum wilt rijden dan ben ik er met bijde vespa’s. Pk50 en racertje.
Is wel echt een super gave rit volgens mij.
.
busje, en gaan:D
4 februari 2009 om 00:38 #506565Even een wat laate reactie.
Heb sinds gisteravond hier al gekloot met de stroom waarschijnlijk nog een na sleep van het lekkende aquarium.
Die groep laat de aardlek er namelijk steeds uitklappen en zelfs naar alles van die groep af gehaald te hebben doet ie het nog dus mooi zuur is dat:(
En heb vandaag ook nog te horen gekregen dat m,n liefelings kat die hier geboren en getogen is nog maar een paar maandjes heeft te leven omdat z,n nieren nog maar 50% fuctioneren:(
Dus al met al maar een kut dag.Maar om nog even in te haken.
Ik vind en zie ook totaal geen probleem in de limbo toer, het is namelijk zelfs een dag rit dus das opzich een heel andere klasse das namelijk een dag rit dit is een maraton:D@ArvidW
Snelheid moet minimaal 50 a 55 wezen en wat normaal kunnen optrekken, want is een hoop remmen optrekken.
Maar dat zal bij jou wel niet een probleem opleveren:D
Top dat jij en Ivar ook meegaan
@roger102
Voor een pk maak ik graag een uitzondering das namelijk ook een mooi stukje van de vespa historie
@Tonni,
Ik zal het morgen weer even bij werken wie er meegaan en nog een twijvel geval zijn.@Edjuh
De slaapzaal gaat te traag qua vullen en werd misshien wel helemaal nooit gevult dus dan is boeken ervan wat riskant.
Dus daarom zijn we nu voor allemaal trekkers hutten gegaan want die kan je per stuk boeken, en ze bleken ook nog eens cheaper te zijn pp
En jou hut kost idd 9,50 maar maak er maar 10 van want er blijkt nog 45cent toeristen belasting bij te komen.
En Bij de trekkers hutten zit idd geen ontbijt maar in de hutten zitten wel gas stellen en er zit een aldi en super de boer op kruip afstand dus ontbijtje is snel gefikst lijkt me;)
Ik zit in ieder geval al te denken aan of een lekker broodje met ei of met worstjes:D5 februari 2009 om 13:16 #506607Er zijn betalingen binnen van Andree en Vespa Avanti x4.
Ik heb nog steeds geen idee van wie ik verder betalingen zou moeten verwachten?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...5 februari 2009 om 13:44 #506609Andre, pas de beginpost ook even goed aan.
Zou mooi zijn als alle info in het begin topic staat! des noods kopieer je even de lay out van de VCT09
6 februari 2009 om 00:28 #506627Tonni :
Er zijn betalingen binnen van Andree en Vespa Avanti x4.Ik heb nog steeds geen idee van wie ik verder betalingen zou moeten verwachten?
Dat schiet lekker op.
En je kan geld verwachten van iedereen die in de lijst staat op de paar met vraagteken na die zal ik nu even pmen voor een defenitief antwoord.
De rest van de lijst heeft toe gezegt en beschouw ik als serieus gezien de namen.Maar wou nog wel even duidelijk maken dat elke dag dat we langer wachten met boeken de kans groter word dat de trekkershutten al verhuurd zijn en de hele rit dus niks word gezien geen slaap plaatsen.
Dus mensen maak AUB het geld over naar tonni.@hansieb
Duidelijker als dit kan ik het niet maken.
En je bent wat mij betreft ook vrij om er evt aanpassingen in te doen of updates, ik zit namelijk amper achter de pc.
Ik ben opzich ook helemaal niet de juiste persoon om als aanspreekpunt te dienen gezien ik amper kan antwoorden.En vind het ook niet echt leuk om te doen, ik vind het uitzetten van de rit en het boeken en regelen van de camping enzo veel leuker dan een topic onderhouden.
Dus als er ook maar 1 is die zegt ik wil wel als aanspreek punt spelen graag.6 februari 2009 om 07:32 #506628zet ff een uiterste datum van betalen en de kosten in het begin topic.
6 februari 2009 om 10:42 #506629Ik heb net overgemaakt. Qua topics is het wel een puinhoop, 2 topics en in geen 1 staat de betalingsinfo.
Dus, ik zal even een handje helpen:
MAAK HET GELD ZSM OVER NAAR:
Rekeningnummer:
1285932
IBAN: NL23 PSTB 0001 2859 32
BIC: PSTBNL21
t.n.v. T. Bierling / T. Hummel
Postbank GroningenNiet wachten, je weet dat je mee wil en het is slechts 10 euro, dus dokken en kommen:D
Andree als je organiseert ben je vanzelfsprekend ook aanspreekpunt, dat kan je niet van anderen vragen vind ik.
EDIT: JEZUS, is het nou 10 of 17 euro :/ , heb ik net een 10tje overgemaakt.
6 februari 2009 om 10:51 #506630Het is mij ook niet duidelijk, nog geen PM ontvangen over betalingsinfo.
Ik vind de VCT veel beter geregeld, ik krijg hier geen hoogte op wat er nou gebeurd ?
Ook het slapen is mij niet duidelijk?
Kosten ?
Deadline ?46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.