Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei
- Dit onderwerp bevat 242 reacties, 30 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 11 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 februari 2009 om 12:02 #506494
Kut daar heb ik idd ook niet meer aan gedacht.. moet even kijken of ik wel mee kan dan
2 februari 2009 om 17:07 #506502waneer is dit hele gebeuren nou? want het heeft geen datum ook enzo en dan is er natuurlijk geen touw aan vast te knopen! en er zijn ook nog mensen idd met examens enzo. zo wordt het niet veel
als je begin mei gaat zitten zit zit het krap op de limbo tour. en als je eind mei gaat zitten zit je tegen m’n VCT rit. en ik weet niet hoe het dán gaat zitten met de animo voor je rit
Mike2 februari 2009 om 17:18 #506503speedbuxy :
Maar weer even een nieuwe frisse pagina.
Alles is nu rond, de slaapplek word De Zeehoeve
Dit is op 1km afstand van Harlingen en 1,5km van het centrum
We zitten ook nog eens aan de kust dus de dijk over en je ziet de zee.
Ook zit er een Aldi en een Super de Boer met slijterij op 900m en 1km afstand dus das ook niet verkeerd.De camping/verblijf zelf heeft ook een restaurant die wel aardig uit gebreid is.
Dus om het even samen te vatten.
We starten 2mei rond uur of 12 a half 1 vanuit Leeuwarden.
(Adres Nynke van Hichtumwei 37 – 8915JG in de wijk Westeinde)
Hier een route beschrijving vanaf de 3 invals-wegen van Leeuwarden.1e dag is de route z,on 102 km lang. Dit lijkt niet veel, maar volgens de routeplanner duurt het 330minuten.
Nou lijkt met dit wat verdreven veel, maar lang gaat die 102 km zowiezo wel duren voor een 102km.2e dag hebben we 140km voor de boeg en dat gaat volgens de route planner 362min in beslag nemen.
Nou zijn die tijden natuurlijk fictief maar geeft aan dat ondanks de km,s er toch wel tijd in zit.De rit zal maar liefs 52 plaatsen/dorpjes passeren waaronder ook de 11steden.
Ook rijden we over de langste straat van Nederland.
Verder zal het ook echt een landelijke binnendoor tour worden met hoogstens 10km langs een B weg in de hele toer.Er is een veegwagen dus bij grote problemen word je naar de camping of finish gebracht.
Ook de slaap spullen, welke er bij de Zeehoeve niet inbegrepen zit,kan hier bij de start in een vw caddy gegooit worden en dat word dan als wij er zijn langs gebracht en weer op gehaald als we weg gaan. Zodat het niet aan de brommer hoeft te hangen tijdens het toeren.Verder is het daar voor de brommers goed vertoeven. Tal van opties om ze mooi en veilig neer te zetten.
Qua prijzen/slaap plekken zijn er 2 opties.
De slaap zaal 2x 12 man met een stevig onbijt voor een 19,58 de man.
http://www.zeehoeve.nl/images/upload/pension1.jpgI came, I saw, and I forgot what I was doing...2 februari 2009 om 17:51 #506509ik meld me bij deze af omdat de limbo toer daar veel te dicht opzit. dit geldt ook voor Mike .
2 februari 2009 om 18:24 #506510Mike :
als je begin mei gaat zitten zit zit het krap op de limbo tour. en als je eind mei gaat zitten zit je tegen m’n VCT rit. en ik weet niet hoe het dán gaat zitten met de animo voor je ritJa ik heb toen ook bewust rekening gehouden met de vct toer dat er een leuke maand zou tussen zit.
Het was ook leuk geweest als de mensen van de limbo toer dat even hadden gedaan.
Daarom had ik ook al eens aan gekaard dat er een agenda of lijst voor zo iets moet komen zodat iedereen die wat wil organiseren daar even kan kijken of het niet met een andere rit/meeting bots.Want dit schiet idd niet op en moet ook zeggen dat ik hem ook niet ga verzetten gezien de 11steden ook eerder gelaunced is, dus of het word een klein groepje en of ik het word gewoon niks.
Dan plan ik midden zomer wel eens een dag ritje die ik dan een maandje van te voren launch en dan van hoop dat er niet weer 1 in mijn vaarwater gaat zitten qua maand.EDIT
Aan mij persoonlijk zal het trouwens niet liggen hoor ik heb vanaf het begin al gezegt 15 a 20 man voldoende te vinden
Kleinere groep heb je meer contact Groningen meeting vorig jaar was daar een goed voorbeeld van op de camping heb ik pas echt met mensen gepraat en gemeet op de meeting zelf kwam dat er niet van.2 februari 2009 om 18:30 #506511Ttis inderdaad echt vervelend ja, maar het is wel zo dat de Limbo tour vorig jaar ok rond deze datum was gepland. En ik denk dat Janwillem ( Organisator ) Zig daarop heeft gefocust. Maar mischien was het inderdaad beter geweest als ie ff had gekeken hoe het met de andere Ritten zat. Maar we moeten gewoon even met zen alle bekijken wat de beste Oplossing zou zijn.
Komt heus wel goed
jelle: maar dat niemand dat dan eerder heeft geroepen in het topic van de limbo toer, want de datum van de 11 steden was al op 19 dec. bepaald en de datum van de limbo toer pas op 11 jan.
2 februari 2009 om 18:47 #506512Ja zowiezo een bepaalde topic hoek voor zoiets lijkt me niet verkeerd want behalve dat het niet leuk dat iets elkaar kruist is het voor de rijders die meegaan ook niet leuk.
Want behalve kiezen leverd ie ook rij plezier km,s in.Maar ik laat het wel ven op me inwerken alles is namelijk nog wel mogelijk zelfs verzetten evt.
Maar moet ook zeggen dat ik een 15 a 20 man ook al wel leuk genoeg zou vinden het is ook de eerste keer dus 40+ zou ook wel meteen in het diepe zijn;)2 februari 2009 om 18:58 #506513Het zou ook wel handig zijn als er een agenda op de homapage van de site zou komen… met alle evenementen daarop.
ps. niet de tocht naar een andere datum verplaatsen want 1,2 en 3 mei wordt het 30+ graden met veel zon :D:D:D
2 februari 2009 om 19:09 #506517jelle: maar dat niemand dat dan eerder heeft geroepen in het topic van de limbo toer, want de datum van de 11 steden was al op 19 dec. bepaald en de datum van de limbo toer pas op 11 jan.
dat kan wel wezen jelle maar als hun rond die datum vorig jaar al die toer georganiseerd hadden… maar hun kiezen ervoor om nu pas te beginnen met organiseren. dat is ieder voor zich. en ook was het topic van deze 11 steden rit een tijdje dood
Mike2 februari 2009 om 19:17 #506518Ik denk dat deze toer een lijst moet hebben met definitieve rijders om te zien of de slaperij te realiseren is.
Verder is het nu niet anders dat het close ligt qua datum.
Ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op twee ritten in twee weken, en dat deze personen dan kiezen voor hun persoonlijk favoriete toer/ omgeving. Hierbij zal misschien de afstand ook een rol spelen.I came, I saw, and I forgot what I was doing...2 februari 2009 om 19:19 #506519
>>kruin-ritsjerd<<mij maakt het opzich niet uit ik ben er bij alle 2 de touren gewoon:D
2 februari 2009 om 19:32 #506521Als ik niet in australië had gezeten had tijdens de limbotoer, had ook zeker aan allebij de toeren mee gedaan.
2 februari 2009 om 21:09 #506527Nou dan gaan er wat minder mee, deze 2 toeren kan sowieso niet iedereen aan meedoen omdat het in de 2 uitersten van NL plaats vindt en niet iedereen kan met de auto komen.
We maken er een mooie van, ongeacht het aantal deelnemers.
2 februari 2009 om 21:14 #506528zo ist.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...2 februari 2009 om 21:29 #506531Wel jammer maar ik snap het ook zeker van jullie kant hoor 😉
Als ik auto kan regelen dan kom ik ook met de ciao en de ( pk50 ) als dat mag. ??
Motor Trailer heb ik al. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.