Vespa-Ciao.NL
:: 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2009 2&3 Mei

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 243)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

Beetje jammer dat er voor zo’n leuke toertocht zo weinig animo is… (13/14 personen)

maar voor wanneer moeten we het geld hebben overgemaakt?

Batty
      Donateur

zet mij ook maar op de lijst maar ik waarschuw wel (ik Snurk):D

Tonni
        Moderator

Ik ook wel eens. Thuis wel tenminste, ik weet niet hoe het is als ik op een vreemd bed lig…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Batty
          Donateur

Dat hoor ik toch niet als ik mijn hoofd neer leg dan slaap ik meteen en zeker met een paar:bier op.

speedbuxy
            Topic starter

Jelle :
              Beetje jammer dat er voor zo’n leuke toertocht zo weinig animo is… (13/14 personen)

maar voor wanneer moeten we het geld hebben overgemaakt?

Liefst zo snel mogelijk dan kunnen we de boeking regelen en de slaap plekken dus vast zetten.

@Batty.
              Oke perfeckt ik zal je de verdere gegevens even door pmen.
              En het snurken ben je vast niet de enige in jelle weet volgens mij ook wel menig boompje om te zagen als ie slaapt:)

Jelle
              Moderator

heey ik snurk niet… ik ben alleen een extreem lichte slaper.
                Dus daarom wilde ik ook in het kleine hokkie 😉

maar is het misschien handig om een uiterste datum neer te zetten om te betalen…

ik maak het morgen iig over.

speedbuxy
                Topic starter

Jelle :
                  heey ik snurk niet… ik ben alleen een extreem lichte slaper.
                  Dus daarom wilde ik ook in het kleine hokkie 😉

maar is het misschien handig om een uiterste datum neer te zetten om te betalen…

ik maak het morgen iig over.

Dan was dat bij de vc meeting vast je 2 ling broer die best wat bomen aan het omzagen was:D

En ik heb qua betaling af gesproken binnen een week het voorschot te zullen doen voor de resevering, en dan moet het totale bedrag 4 weken voor de te rijden datum voldaan zijn.
                  Dus als we het voorschot volgende week kunnen voldoen dan kan er in prensiepe tot een maand voor de te rijden datum worden in geschreven.

Jelle
                  Moderator

maar is het niet wijs om in één keer het gehele bedrag naar de rekening te storten?

Batty
                    Donateur

ik maak het wel in 1 keer over das veel makelijker

speedbuxy
                      Topic starter

Jelle :
                        maar is het niet wijs om in één keer het gehele bedrag naar de rekening te storten?

Ja zowiezo de mensen die al mee gaan kunnen beter gewoon meteen in 1x betalen, anders heeft tonni er haast een boekhouder bij nodig om het allemaal bij te houden:)
                        Ik bedoelde dat er eerst een aan betaling gedaan moet worden om de resevering vast te zetten.(+-200euro)

Het totaal bedrag kunnen we nog niet betalen omdat wel nog 6 rijders a 19,58 te kort komen.
                        Maar het voorschot om de resevering vast te zetten moeten we makkelijk kunnen betalen en dan ga ik ervan uit dat we een maand voor de rijden datum die laast 6 bedden wel hebben gevult zodat we dan het hele bedrag kunnen betalen.

Tonni
                        Moderator

Ik snap jouw redenering voor het vastzetten van de reservering wel maar ik wil daar eigenlijk niet op gokken.
                          Stel dat je zodra je die 200 bij elkaar hebt, meteen de (nog niet volgeboekte) zaal gaat reserveren, en er komt niemand meer bij..

De zaal reserveer je gebaseerd op max. 12 en min. 10 man. De prijs van de zaal staat vast. Als er maar 6 man voor zouden zijn uiteindelijk dan wordt de per persoon prijs dus een stukkie hoger, of als je hem dan annuleert, komen de kosten ook op de personen uit die wel al betaald hebben. Van hun geld is immers de reservering gedaan.
                          Bij de hutjes is dit niet zo’n probleem, die zitten zo vol.

Ik ben voor het heldere principe zoals bij de VCT: Als je mee wilt doen geef je dan gewoon definitief op. Dat houd dus ook in, betalen voor de afgesproken datum. Pas als de betalingen binnen zijn doe jij een reservering.
                          Zo weet je tenminste voor hoeveel man je reserveert en of dat kan enzo.
                          Ik denk dat het anders een te onzeker geheel wordt..

En de betalingen dienen inderdaad gewoon in één keer te worden gedaan, anders is het onnodig ingewikkeld…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Mike
                          Bijdrager

waarom moette sommige nou weer in een hut maffe en sommige op een zaal. waarom dan niet allemaal op zaal.

wil opzich wel mee hoor. heb niet zoveel met friesland

maar ik kijk nog ff, dr mogen minstens nog wel een zooi gezellige gaste mee

Mike

hansieb
                            Moderator

Ik ga met tonni mee. Betalingen moeten even weer strak!

Ik zal morgen ook even de duitsers informeren over de gang van zaken.

speedbuxy
                              Topic starter

@Tonni,

Ja dat punt zat ik ook al mee tonni.
                                Dus heb even na gedacht en kwam tot een oplossing die zelfs nog beter is dan de slaapzaal.
                                Die trekkers plus hutten zijn namelijk 50,20 en zijn 4pers, alleen hadden die dat 2pers bed al nadeel waardoor ze afvielen.
                                Maar als je er gewoon met z,n 3en ingaat en erom tost wie luxe in het 2pers bed mag slapen kom je nog maar op 16,75 de man.

Dus das zelfs nog cheaper en slaap je ook nog beter:thumb

Dus naast de 2 kleine trekkers hutten wou ik dan ook maar 3 trekkers plus hutten bespreken das wel lekker safe lijkt me.
                                En als we die laaste al niet vullen dan lap ik die die 2x 16,75 wel maar ga er niet vanuit dat dat nodig is.

@Mike
                                Dat kwam zo uit omdat ik ervan uit ging dat we naast de zalen nog wel wat meer ruimte nodig hadden en daarom zijn de trekkers hutjes erbij gehaald.
                                En dat je friesland niet zo top vind maakt toch niet zoveel uit het gaat om de mensen het praten en lekker rijden met elkaar:thumb
                                En geef het voorbeeld door je als gezellige gast ook op te geven:thumb
                                Mag van mij namelijk ook nog wel een 10 man drukker.

@hansieb.
                                Oke perfeckt weer een gezellige gast meer:thumb
                                En als je de duitsers idd op hoogte zou willen stellen graag:thumb
                                Ik zat me namelijk me al voor te bereiden om het zelfs te gaan doen, er waren namelijk wel 2 die erg graag mee wouden.
                                Maar dat bespaard hun weer een gebrekkig vertaal programma vertaalde pm:)

st3yn
                                Bijdrager

Ik kan helaas niet in mei omdat ik dan druk bezig ben met examens leren.. jammer 🙁

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 243)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.